#1526 Skrevet Mars 15, 2012 Ja den, den er lekker Det er Christian Fossheim sin Den er strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1527 Skrevet Mars 17, 2012 Lå forran en en hvit scirocco med svar tak på E18 ved sandvika rundt halv syv i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1528 Skrevet Mars 19, 2012 Mener jeg så en hvit A3 med klubbplater i nærheten av Aker sykehus i går..? Kom i motgående felt, med tåkelys. Så litt vansklig å se detaljer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1529 Skrevet Mars 19, 2012 Mener jeg så en hvit A3 med klubbplater i nærheten av Aker sykehus i går..? Kom i motgående felt, med tåkelys. Så litt vansklig å se detaljer.. Det var nok meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1530 Skrevet Mars 19, 2012 (endret) Så Magnus Haugen stående ved hovedinngangen til Frognerparken med bobla i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1531 Skrevet Mars 19, 2012 Spottet en Passat med klubbmerker i bakruta på strømmen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1532 Skrevet Mars 20, 2012 Det var nok meg Tenkte meg det egentlig, var ganske strøken^^ Lekker bil altså.. Det var rett etter rundkjøringen før man kommer ut på motorveien. Eller rett før for deg da Men jeg kjørte ikke VAG-bil, så orket ikke begynne å vinke og blinke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1533 Skrevet Mars 20, 2012 Har spotta en hvit R8 mye rundt her i det siste. Så den flere ganger på Lørenskog i helgen og i dag på Ulven. Sikler like mye hver gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1534 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta en sort Golf GTD (mener jeg det var) med gule ekstralys i fanger på Dekkmann Skjetten Og så sto det en sølvfarget B6 sedan med sorte lykter og oransje felger på Møller Hvam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1535 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta en sort Golf GTD (mener jeg det var) med gule ekstralys i fanger på Dekkmann Skjetten Og så sto det en sølvfarget B6 sedan med sorte lykter og oransje felger på Møller Hvam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1536 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1537 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1538 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? Yup yup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1539 Skrevet Mars 20, 2012 Du som skulle ha de BMW felga som lå der? Yup yup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1540 Skrevet Mars 20, 2012 jeg spotta en grå audi A4 med panserbeskyttelse,senk,sommerfelger satt på så det ut som. han stod i bakgata ved klimt og peppes i lillestrøm.møtte en kar der akkurat når jeg gikk forbi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1541 Skrevet Mars 20, 2012 jeg spotta en grå audi A4 med panserbeskyttelse,senk,sommerfelger satt på så det ut som. han stod i bakgata ved klimt og peppes i lillestrøm.møtte en kar der akkurat når jeg gikk forbi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1542 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1543 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1544 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. stemmer, varelevering i 4 etg uten heis. synes du skulle stoppet og hjulpet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1545 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. stemmer, varelevering i 4 etg uten heis. synes du skulle stoppet og hjulpet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1546 Skrevet Mars 20, 2012 Du var så godt igang så ville ikke øderlegge rytmen din med å stoppe:) hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1547 Skrevet Mars 20, 2012 Du var så godt igang så ville ikke øderlegge rytmen din med å stoppe:) hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1548 Skrevet Mars 20, 2012 Spottet en svart 3C sedan men ALLE lys på i fronten i går kveld. Klubbplater. Takk for blendingen! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1549 Skrevet Mars 20, 2012 Spottet en svart 3C sedan men ALLE lys på i fronten i går kveld. Klubbplater. Takk for blendingen! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1550 Skrevet Mars 21, 2012 Spottet denne Caddyen på mandag i ring 2 ved Ullevål sykehus med firmabil, og i dag morges lå jeg bak med min A4 fra Tr.heimsvn og gjennom Sannergata Blinket på deg da jeg svingte ned til Møllerparken. [spoiler=Bilder] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...