#1551 Skrevet Mars 23, 2012 Dette er ikke samme person. Kjenner han som kjørte den R8 i lillestrøm på fredag ahaa! Jaja, deilig bil hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1552 Skrevet Mars 23, 2012 spotta en lav og tøff 3bg med klubbmerker utenfor bilxtra på Årnes i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1553 Skrevet Mars 23, 2012 Så den hvite R8en ved Strømmen storsenter rundt halv 4 i dag Deilig lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1554 Skrevet Mars 23, 2012 spotta en lav og tøff 3bg med klubbmerker utenfor bilxtra på Årnes i dag hvem av det to som sto der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1555 Skrevet Mars 23, 2012 var ikke den på stylter som var drit møkkete hverfall >. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1556 Skrevet Mars 24, 2012 Spotta hvit R8 i sta på lørenskog selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1557 Skrevet Mars 24, 2012 var ikke den på stylter som var drit møkkete hverfall >. Takk, da sto det tre klubb biler der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1558 Skrevet Mars 26, 2012 spotta en golf med extra lykter og lilla felger på strømmen i dag.prøvde hilse men så meg ikke. så hilse jeg på en kar i en sølv audi ved olavsgaard så ikke hvordan audi det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1559 Skrevet Mars 26, 2012 når i dag var det? Jeg stod hvertfall å slappet godt av i kø, i rundkjøringen der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1560 Skrevet Mars 27, 2012 Også sett en R8 men husker ikke hvor. Må ha vært på Jessheim eller i Lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1561 Skrevet Mars 27, 2012 Tviler på at det er en medlemsbil, men noen som husker at det sto/står en hvit Golf Mk1 4-dørs hvis jeg ikke husker feil, ved Shell/Ford i Sandvika? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1562 Skrevet Mars 27, 2012 når i dag var det? Jeg stod hvertfall å slappet godt av i kø, i rundkjøringen der! hvis du mener olavsgaard så var det vel rundt kvart på fire eller no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1563 Skrevet Mars 28, 2012 hvis du mener olavsgaard så var det vel rundt kvart på fire eller no Kan nok stemme det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1564 Skrevet Mars 29, 2012 Så en mørk grå/svart R8 på frogner i går.. Men er vell ikke medlem. Møtte også på en hvit Q5 i Bærum i går kveld, ca 2340. Den må ha hatt det drøyeste bodykitet jeg har sett, pluss ettermontert LED-striper foran. Noen fra forumet? Det var mørkt, så er litt usikker på hvordan den så ut, men den lå lavt og fronten så veldig agressiv ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1565 Skrevet Mars 29, 2012 TS Racing sin Q5 kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1566 Skrevet Mars 29, 2012 Høres ut som TS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1567 Skrevet Mars 29, 2012 Spotta en Transporter med store felger, senk andre griller, folie på panser og klubbplater inne på byggeplassen på Statoil Fornebu i dag? Noen her? ca klokka 0920. Samme tidspunkt var det en Sort S3 utenfor byggeplassen som ikke visste helt hvor han skulle? Kanskje noen her det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1568 Skrevet Mars 29, 2012 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1569 Skrevet Mars 29, 2012 Hmm.. Tenkte tanken, har jo sett den før. Men jeg begynner nesten å tro det var en Q7. Men den kom forbi en en ganske grei fart også da, så ikke lett å si Lysene så nesten litt ut som de nye til Porche Cayenne, og det har vell ikke TS sin Q5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1570 Skrevet April 1, 2012 Spotta Christoffer Johansen i sin A3 i Lillestrøm rundt kl 16:00 i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1571 Skrevet April 1, 2012 Stemmer det du som gikk over der? Synes det var noe kjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1572 Skrevet April 1, 2012 Stemmer det du som gikk over der? Synes det var noe kjent! jupp, det var jeg som gikk over gangveien ved Kiwi mot martins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1573 Skrevet April 1, 2012 jupp, det var jeg som gikk over gangveien ved Kiwi mot martins Stemmer! Jeg vurderte å hilse, men har driti meg ut en gang for mye når det gjelder å hilse på "feil" mennesker! Får hilse neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1574 Skrevet April 1, 2012 spottet en hvit a4 med sorte felger på verona på skedmokorset ved 18.30 i dag. noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1575 Skrevet April 1, 2012 Jeg spottet Baard Christiansen på Easy 24 på Langhus, når jeg sto og tanket diesel til 12.54 kr Utrolig fin Touran du har Baard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...