#1576 Skrevet Mars 27, 2012 når i dag var det? Jeg stod hvertfall å slappet godt av i kø, i rundkjøringen der! hvis du mener olavsgaard så var det vel rundt kvart på fire eller no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1577 Skrevet Mars 28, 2012 hvis du mener olavsgaard så var det vel rundt kvart på fire eller no Kan nok stemme det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1578 Skrevet Mars 29, 2012 Så en mørk grå/svart R8 på frogner i går.. Men er vell ikke medlem. Møtte også på en hvit Q5 i Bærum i går kveld, ca 2340. Den må ha hatt det drøyeste bodykitet jeg har sett, pluss ettermontert LED-striper foran. Noen fra forumet? Det var mørkt, så er litt usikker på hvordan den så ut, men den lå lavt og fronten så veldig agressiv ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1579 Skrevet Mars 29, 2012 TS Racing sin Q5 kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1580 Skrevet Mars 29, 2012 Høres ut som TS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1581 Skrevet Mars 29, 2012 Spotta en Transporter med store felger, senk andre griller, folie på panser og klubbplater inne på byggeplassen på Statoil Fornebu i dag? Noen her? ca klokka 0920. Samme tidspunkt var det en Sort S3 utenfor byggeplassen som ikke visste helt hvor han skulle? Kanskje noen her det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1582 Skrevet Mars 29, 2012 Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1583 Skrevet Mars 29, 2012 Hmm.. Tenkte tanken, har jo sett den før. Men jeg begynner nesten å tro det var en Q7. Men den kom forbi en en ganske grei fart også da, så ikke lett å si Lysene så nesten litt ut som de nye til Porche Cayenne, og det har vell ikke TS sin Q5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1584 Skrevet April 1, 2012 Spotta Christoffer Johansen i sin A3 i Lillestrøm rundt kl 16:00 i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1585 Skrevet April 1, 2012 Stemmer det du som gikk over der? Synes det var noe kjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1586 Skrevet April 1, 2012 Stemmer det du som gikk over der? Synes det var noe kjent! jupp, det var jeg som gikk over gangveien ved Kiwi mot martins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1587 Skrevet April 1, 2012 jupp, det var jeg som gikk over gangveien ved Kiwi mot martins Stemmer! Jeg vurderte å hilse, men har driti meg ut en gang for mye når det gjelder å hilse på "feil" mennesker! Får hilse neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1588 Skrevet April 1, 2012 spottet en hvit a4 med sorte felger på verona på skedmokorset ved 18.30 i dag. noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1589 Skrevet April 1, 2012 Jeg spottet Baard Christiansen på Easy 24 på Langhus, når jeg sto og tanket diesel til 12.54 kr Utrolig fin Touran du har Baard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1590 Skrevet April 1, 2012 (endret) spottet en hvit a4 med sorte felger på verona på skedmokorset ved 18.30 i dag. noen i klubben? Mulig jeg så den samme i går hvis det var en ibis hvit A4 b8 sedan, tror det var samme Miro felgene som Petter Ulen hadde bare i sort( litt vanskelig å se siden det var i fart) iallefall en rå b8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1591 Skrevet April 2, 2012 Jeg spottet Baard Christiansen på Easy 24 på Langhus, når jeg sto og tanket diesel til 12.54 kr Utrolig fin Touran du har Baard Er vel sånn passe på avstand i alle fall. Var litt i koma, så du får ha meg unnskyldt for at jeg ikke så deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1592 Skrevet April 2, 2012 Spotta en lav passat sedan med skiltplater på skedsmokorset i går rundt kl. 1820. like etter var det en hvit touran med uten skiltplater, men den så også ut som noen som burde vært medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1593 Skrevet April 2, 2012 Mulig jeg så den samme i går hvis det var en ibis hvit A4 b8 sedan, tror det var samme Miro felgene som Petter Ulen hadde bare i sort( litt vanskelig å se siden det var i fart) iallefall en rå b8 Dette var en stv. Tror det sto sorte bbs replica på den Spotta en lav passat sedan med skiltplater på skedsmokorset i går rundt kl. 1820. like etter var det en hvit touran med uten skiltplater, men den så også ut som noen som burde vært medlem Det var nok meg i passaten ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1594 Skrevet April 3, 2012 spottet en hvit a4 med sorte felger på verona på skedmokorset ved 18.30 i dag. noen i klubben? Pål Even sin dette!! Han er vel medlem trur jeg, han har hvertfall klubbplater;) Sitter Vertini Zonda 19" På den, fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1595 Skrevet April 3, 2012 spotta en overlegen Stian F ved 11tiden idag da han svingte inn på møller ensjø kjørte disconnecten min så kjønner diu ikke kjente den igjen og ved 13tiden en ''frekk'' utkjøring av Jan Tore K inn på maridalsveien + at jeg så en sort scirocco med full R-styling og savanna felger parkert forran HTH på ensjø igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1596 Skrevet April 4, 2012 Spottet div vag i kveld/natt. Audio a4 stv med quattro i hele bakruta på strømmen. Christer i a1 sin på lørenskog Og ikke minst bård som sto ved siden av og lekte med luft understellet sitt ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1597 Skrevet April 5, 2012 spotta en svart passat med øyelokk og gamle typen skiltplater uten for kjøpesenteret i charlottenberg i dag.cv skilt var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1598 Skrevet April 5, 2012 Spottet en mørk mk6 med R-felg, led-parklys og nødblink på. Utkjøring på motorveien før avkjøring til Rødtvedt. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1599 Skrevet April 6, 2012 Jeg traff en Golf mk6 clean med en liten harrystyle over seg i strømstad på skjærtorsdag. Mørk bil med panser bh, gule lyktere og grøfteleys, synns også den hadde to gule ekstralys inni grillen. Takbøylere med oransje arbeidlys. Senket med store knallfargede felger. Og stickeres i bakruta. Bilen hadde vertfall klubbskilt, hadde vært kjekt å sitt om det var en tråd/bilder på bilen. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1600 Skrevet April 6, 2012 Jeg traff en Golf mk6 clean med en liten harrystyle over seg i strømstad på skjærtorsdag. Mørk bil med panser bh, gule lyktere og grøfteleys, synns også den hadde to gule ekstralys inni grillen. Takbøylere med oransje arbeidlys. Senket med store knallfargede felger. Og stickeres i bakruta. Bilen hadde vertfall klubbskilt, hadde vært kjekt å sitt om det var en tråd/bilder på bilen. Daniel Var nok Bjørn det gitt,mk5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...