#1601 Skrevet April 6, 2012 har parkert på den store parkeringa der som skateboard rampen var.det er parkeringa til byggeplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1602 Skrevet April 6, 2012 aha vi som jobber på senteret står på 5 etasje på parkeringshuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1603 Skrevet April 6, 2012 hvor jobber du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1604 Skrevet April 6, 2012 aha vi som jobber på senteret står på 5 etasje på parkeringshuset. Tss..ikke alle! Noen av oss står i første (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1605 Skrevet April 6, 2012 Jeg jobber hos Clas Ohlson Tss..ikke alle! Noen av oss står i første (: Er det lov stå der uten og få bot da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1606 Skrevet April 6, 2012 så det på face 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1607 Skrevet April 6, 2012 Er det lov stå der uten og få bot da? Må stå der på eget ansvar. Jeg har bare fått kontrollavgift én gang på 5 år da. Men det er bare så utrolig digg å gå 15 meter fra bilen til personalinngangen, kontra å stå i 5. etasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1608 Skrevet April 6, 2012 Det er sant, trur ikke jeg skal ta den sjansen med min knæsj grønne A4 Hehe. Den er litt for lett å kjenne igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1609 Skrevet April 6, 2012 spotta en overlegen Stian F ved 11tiden idag da han svingte inn på møller ensjø kjørte disconnecten min så kjønner diu ikke kjente den igjen og ved 13tiden en ''frekk'' utkjøring av Jan Tore K inn på maridalsveien + at jeg så en sort scirocco med full R-styling og savanna felger parkert forran HTH på ensjø igår Det var nok bruttern sin scirocco;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1610 Skrevet April 6, 2012 Det var nok bruttern sin scirocco;) Stemmer det, ser på kjøkken om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1611 Skrevet April 6, 2012 1ste etasje må vel være ett av de værre stedene å stå på med tanke på parkeringsbulker osv.Spes da de fleste shoppefolka som skal på maxi å handle mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1612 Skrevet April 6, 2012 1ste etasje må vel være ett av de værre stedene å stå på med tanke på parkeringsbulker osv.Spes da de fleste shoppefolka som skal på maxi å handle mat Står alltid rett ved utkjøringen av 1. etasje. Har gått fint hittil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1613 Skrevet April 7, 2012 Lå bak en bra feit passat med noen seriøse jul fra rett etter kløfta og til skedsmo Klubbmerker i vinduet og holdere. var nok min om den var svart 3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1614 Skrevet April 7, 2012 Stemmer at den var svart Så ut som kant felger med spacere, og noen gule lys foran som jeg ikke husker hvor satt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1615 Skrevet April 7, 2012 ingen spacere nei men er gule lys i park ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1616 Skrevet April 7, 2012 Da må du ha ganske brede dekk også? eller så har jeg blitt "lurt" Den så grisebred ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1617 Skrevet April 7, 2012 fin et å 9,5" brede felger det går litt utafor kanten bak å er senka rimelig godt den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1618 Skrevet April 7, 2012 spotta Arve i ved håkon i dag.jeg hadde akkurat svingt ut på hovedveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1619 Skrevet April 7, 2012 Mener jeg møtte på Harald Bäckmark i Tvetenveien i dag? Blink og hilsing ble det i allefall fra begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1620 Skrevet April 7, 2012 spotta Arve i ved håkon i dag.jeg hadde akkurat svingt ut på hovedveien jeg så deg ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1621 Skrevet April 7, 2012 Spottet deg for en liten tid tilbake Arve, ved SVV i Lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1622 Skrevet April 7, 2012 Spotta en blå a4 b7 for ett par dager siden på ringveien ved bryn. Aner ikke hvem det kan være sin, men kan si så mye som at en var senka, sota ruter, klubb-skiltramme og cleana bakluke. Og sist, men ikke minst så var den jo veldig pen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1623 Skrevet April 7, 2012 Spotta en hvit scirocco, klubbplater foran og bak, DN-reg utenfor Colosseum i kveld. Var clean n' Shiny ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1624 Skrevet April 8, 2012 Så en ganske så lav grønn Lupo med stickers i bakruta og sjakkmønster på tupp av panser på Strømmen litt før kl 09 lørdag morgen. Noen her sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1625 Skrevet April 8, 2012 Så en ganske så lav grønn Lupo med stickers i bakruta og sjakkmønster på tupp av panser på Strømmen litt før kl 09 lørdag morgen. Noen her sin? Spottet den flere ganger selv, drit strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...