#1626 Skrevet April 8, 2012 Den lupoen står på storsenteret rett som det er 5 etasje, Kanskje det er noen som jobber på senteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1627 Skrevet April 8, 2012 Brodern sin lupo dere har sett. Han jobber på Torshov bilrekvisita. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1628 Skrevet April 8, 2012 Brodern sin lupo dere har sett. Han jobber på Torshov bilrekvisita. Kul lupo det gitt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1629 Skrevet April 8, 2012 slenger med ett lite bilde av omtalte lupo. Lekker bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1630 Skrevet April 8, 2012 Det må være gamle bilder? Nå har han jo på sommerdekka også ser det ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1631 Skrevet April 8, 2012 Ser en del bedre ut i sommermodus enn på de bildene ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1632 Skrevet April 8, 2012 de er vel en måneds tid gamle kan jeg tenke meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1633 Skrevet April 8, 2012 Spottet kenny i storgata i Lillestrøm. Jeg kom kjørende i Peppes bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1634 Skrevet April 8, 2012 Spottet kenny i storgata i Lillestrøm. Jeg kom kjørende i Peppes bil Så peppesbilen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1635 Skrevet April 8, 2012 jeg så deg ikke jeg du så veldig konsentrert ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1636 Skrevet April 10, 2012 Spotta en sølv/grå Audi A4 med regnr PA 19031 på asko kalbakken, hadde klubb plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1637 Skrevet April 10, 2012 jeg var ute å kjørte golfen min på torsdag å fikk en hissig liten type 2011 eller noe A3 hvit bak meg som gikk fort over fra vanelige kjørelys til park å tåke. noen her? den hadde ikke Xenon så da var det ikke Mr.Oreo cookie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1638 Skrevet April 12, 2012 Spottet en rød Audi A3 med klubbplater på Aurskog v/coop prix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1639 Skrevet April 12, 2012 ble kjørt forbi av enrød A3 3dørs med us-lys setting og gule grøftisser i morges på E6'n innover ved 07ish fra olavsgård ta det litt mer med ro neste gang 140/160 i krabbefila er dumt Og PS den passaten som la seg inn bak deg var en sivil btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1640 Skrevet April 13, 2012 Spotta vel Arve på E6 mellom Lillestrøm og mot Oslo i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1641 Skrevet April 14, 2012 Stemmer det. Hvor var du? Og hva kjørte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1642 Skrevet April 14, 2012 (endret) Sort golf 5 ved manglerudsenteret ca klokka 11:30. BBS LM med rød BBS logo og senka. Noen her? Mener å ha sett bilen på forumet tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1643 Skrevet April 14, 2012 Stemmer det. Hvor var du? Og hva kjørte du? Kjørte samme vei i min egen bil. Lå å cruiset i marsjfart i høyrefila, og så på lang vei at det ikke var noen standard Passat i sidespeilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1644 Skrevet April 14, 2012 Spotta Thermotrollet tidligere i dag og noen timer senere spotta jeg Frank i A8'n på samme sted i rundkjøringen oppå rælingstunellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1645 Skrevet April 14, 2012 Spotta Thermotrollet tidligere i dag og noen timer senere spotta jeg Frank i A8'n på samme sted i rundkjøringen oppå rælingstunellen. Var litt treig der,men du fikk vel med deg at jeg hilste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1646 Skrevet April 15, 2012 Jepp vi gjorde det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1647 Skrevet April 16, 2012 Tror jeg så Andreas Hamborg i sin ganske så lave A3 på Hellerudsletta sånn rundt 16:30 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1648 Skrevet April 16, 2012 Hvit scirocco med 19"ish felger med hvit kant på E18 mot drammen forrige uke? Blå Golf MK6 R parkert ved grunerløkka på lørdag? ser en hel haug av andre biler som kunne vært klubb-biler, men da hadde lista blitt for lang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1649 Skrevet April 16, 2012 Hvit scirocco med 19"ish felger med hvit kant på E18 mot drammen forrige uke?Blå Golf MK6 R parkert ved grunerløkka på lørdag? ser en hel haug av andre biler som kunne vært klubb-biler, men da hadde lista blitt for lang Så den hvite scirocco forrige uke jeg også, på vei hjem fra drammen. Har sett den flere ganger i bærum. Kjører med klubbplater har jeg lagt merke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1650 Skrevet April 17, 2012 Spotta en blå passat R36 rett utenfor Bislett kebab i 13-tiden i dag. Hvem eier denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...