Anbefalte innlegg

Noen som var i Sandvika i går rundt klokka 19 med en "turkis" A4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte sammen med denne bilen fra Gruneløkka til Majorstua i dag. Hadde hvertfall klubb plater på skiltene.

dette er joakim. selger på hellanor AS.

Stemmer ;-)

Gleder meg til å få på 19" neste uke, og senke ytterligere.. :)

jeg kjørte sammen med den opp rælingstunnelen forrige mandag. bare en helt vanlig passat med R36 lamper. han fikk litt store øyne når jeg kom med full R36 styling men manglet lampene;)

Kjenner ikke igjen de store øynene du refererer til, for jeg vet jo hvem du er og hvilken bil som passerte meg...

men om øynene var så store som du sier, så var det vel heller for jeg var litt sjokkert over den hovne stilen du hadde idet du passerte meg, uten å hilse tilbake... ;)

eller kanskje var det nettopp det du refererer til; nettopp at du mangler noe av det som ser best ut ved R36... ;)

Ha en fin kveld ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort Scirocco, med R i grillen, mellom rælingtunellen og E6 i dagmorres

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta "im blue baby" i Lillestrøm i dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke igjen de store øynene du refererer til, for jeg vet jo hvem du er og hvilken bil som passerte meg...

men om øynene var så store som du sier, så var det vel heller for jeg var litt sjokkert over den hovne stilen du hadde idet du passerte meg, uten å hilse tilbake... ;)

eller kanskje var det nettopp det du refererer til; nettopp at du mangler noe av det som ser best ut ved R36... ;)

Ha en fin kveld ;)

Eid.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort Scirocco, med R i grillen, mellom rælingtunellen og E6 i dagmorres

Mulig det er en original R. Mener Kopperud nevnte at det går en svart en i de traktene.

Spottet forøvrig en svart Scirocco med R-fanger selv i dag, da uten R-emblem på E18, blommenholm ca 19:07, kan det ha vært deg, Daniel Olsen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eid.. hehe

satt bare å gliste når jeg leste dette, må være ganske pinlig for vedkommende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spotta en lav hvit Vento med sort tak ved Skullerud-dumpa i dag, også spotta jeg meg selvsagt... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en sølvmet Touran med vacn skilter og noen 18-19" hjul på E6 like ved Skedsmokorset for et par timer siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en CE registrert RS2? på Shell ved strømmen igår kveld , hadde klistremerker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så først Jan-Tore i A3en også 200 meter bak kom en Touran som ligna på Simen Økstad sin, i går på Gjelleråsen omtrent kl 15!

På vei hjem fra trening og jobb jeg da ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta PK rånende rundt i Lillestrøm i kveld:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta John Nguyens A3 i sted.. Den er steintøff.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle jettan til kopperud midt mellom løkka og Tøyen ca 1 i natt.. Er det noen i klubben som eier den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en svart/hvit R8 på Solli plass i natt. Pluss R32 BR92 et eller annet på Frogner i dag formiddag. Ikke klubbmedlem men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sepangblå S5 mellom løkka og sinsenkrysset ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta kenny rånende på statoil ved a-hus nå nettopp:)

Sent from my LG-P920 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta kenny rånende på statoil ved a-hus nå nettopp:)

Sent from my LG-P920 using Tapatalk 2

Måtte ha meg en kaffe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Kenny ved Strømmen storsenter i går sånn midt på dagen :)

Ellers så jeg en rød RS4 B5 på E6 nordover ved Frogner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå bak en audi TT ved avkjøringa fra motorveien til Lørenskog.den kjørte videre mot Lillestrøm.hadde gamle typen skiltplater.

skilt nr starta på BP3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte sammen med en blå TT, med skilt pålydende "Mr Rebel" eller noe i den duren i bakruta og klubbmerker i siderutene bak, fra Skullerud og inn mot byen. (Jeg kjørte AMG'n).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en Hvir R8 i stanseveien på fredag. nomnom.. MED SKILT.. BRXXXXX

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en nyregga (BS XXXXX) sort R8 V10 Spyder i Bogstadveien forrige fredag :tilber:

og så møter jeg denne Q7 V12 TDi´n titt og ofte i området Majorstua/Smestad (BR XXXXX)

img0499cp.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en nyregga (BS XXXXX) sort R8 V10 Spyder i Bogstadveien forrige fredag :tilber:

Var innom Risløkka for en liten stund siden, var vel denne som sto der på prøveskilt sikkert. Må si jeg titta LITT mer en litt.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en veldig fin S4 B8 Avant (BS regga tror jeg) med klubbskilter på vei ned Vækerøveien i dag tidlig. Kul bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.