#1701 Skrevet April 22, 2012 Spotta PK rånende rundt i Lillestrøm i kveld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1702 Skrevet April 22, 2012 Spotta John Nguyens A3 i sted.. Den er steintøff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1703 Skrevet April 22, 2012 Gamle jettan til kopperud midt mellom løkka og Tøyen ca 1 i natt.. Er det noen i klubben som eier den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1704 Skrevet April 22, 2012 Spotta en svart/hvit R8 på Solli plass i natt. Pluss R32 BR92 et eller annet på Frogner i dag formiddag. Ikke klubbmedlem men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1705 Skrevet April 22, 2012 Sepangblå S5 mellom løkka og sinsenkrysset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1706 Skrevet April 22, 2012 Spotta kenny rånende på statoil ved a-hus nå nettopp:) Sent from my LG-P920 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1707 Skrevet April 22, 2012 Spotta kenny rånende på statoil ved a-hus nå nettopp:) Sent from my LG-P920 using Tapatalk 2 Måtte ha meg en kaffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1708 Skrevet April 22, 2012 Spotta Kenny ved Strømmen storsenter i går sånn midt på dagen Ellers så jeg en rød RS4 B5 på E6 nordover ved Frogner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1709 Skrevet April 22, 2012 Spotta Arild Dyrkorns golf 2 i dag på Esso Ryen. Ganske lav burgunder golf 2 med 16" stålfelg fra opel. Slo av en prat med han og, hyggelig kar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1710 Skrevet April 22, 2012 lå bak en audi TT ved avkjøringa fra motorveien til Lørenskog.den kjørte videre mot Lillestrøm.hadde gamle typen skiltplater. skilt nr starta på BP3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1711 Skrevet April 23, 2012 Kjørte sammen med en blå TT, med skilt pålydende "Mr Rebel" eller noe i den duren i bakruta og klubbmerker i siderutene bak, fra Skullerud og inn mot byen. (Jeg kjørte AMG'n). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1712 Skrevet April 23, 2012 Møtte en Hvir R8 i stanseveien på fredag. nomnom.. MED SKILT.. BRXXXXX 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1713 Skrevet April 23, 2012 (endret) Møtte en nyregga (BS XXXXX) sort R8 V10 Spyder i Bogstadveien forrige fredag og så møter jeg denne Q7 V12 TDi´n titt og ofte i området Majorstua/Smestad (BR XXXXX) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1714 Skrevet April 23, 2012 Møtte en nyregga (BS XXXXX) sort R8 V10 Spyder i Bogstadveien forrige fredag Var innom Risløkka for en liten stund siden, var vel denne som sto der på prøveskilt sikkert. Må si jeg titta LITT mer en litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1715 Skrevet April 24, 2012 Møtte en veldig fin S4 B8 Avant (BS regga tror jeg) med klubbskilter på vei ned Vækerøveien i dag tidlig. Kul bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1716 Skrevet April 24, 2012 Spotta Ragúl Yogarajan i sin S5 langs drammensveien (ved skøyen) i går, jeg satt i trikk. ps. det ristet inni trikken pga. bassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1717 Skrevet April 24, 2012 ps. det ristet inni trikken pga. bassen Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1718 Skrevet April 25, 2012 Spottet en svart, veldig svart, A4 B5 eller B6, tror det var B6, ved påkjøringen til E16 rett før Hamangtunnelen i går litt over 19:00. Klubbplater foran ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1719 Skrevet April 25, 2012 Mr. Glimdal kom sigende i sin Touran her i går. Jeg var for sløv til å hilse. Hei Frank! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1720 Skrevet April 25, 2012 Spotta en b6 sedan med orange rs4 felger på korset... Stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1721 Skrevet April 25, 2012 Spotta en b6 sedan med orange rs4 felger på korset... Stilig En blå en, med playboymerke på rumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1722 Skrevet April 25, 2012 Husker ikke fargen, mulig den var sølv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1723 Skrevet April 25, 2012 Okei! Er hvertfall en strøken b6 som går her på Skedsmokorset, som er blå, med senk, kromfelger av typen store og cab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1724 Skrevet April 25, 2012 Spotta en sølv Caddy med RS6 felger i 19" tipper jeg ved Esso/Alnasenteret/MacDonalds. Skiltplate bak.. Prøvde å hilse jeg, men du virka litt opptatt med burgern så vet ikke om du fikk det med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1725 Skrevet April 25, 2012 Mr. Glimdal kom sigende i sin Touran her i går. Jeg var for sløv til å hilse. Hei Frank! Igår? vet om flere som hermer etter meg på utseende men jeg lå nok og sov trykt på sofaen i holter om ikke det var en gang mellom fredag og mandagskvelden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...