#1751 Skrevet Mai 4, 2012 han får skiltene neste uke, PA klarte å rote dem bort dagen han hentet bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1752 Skrevet Mai 4, 2012 Står å ser rett på en grå passat stasjonvogn ved finstad barnehage på lørenskog.bilen har grø skettlapper mangler en bak. Skiltnr:YA58... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1753 Skrevet Mai 4, 2012 grå skvettlapper skulle det stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1754 Skrevet Mai 4, 2012 han får skiltene neste uke, PA klarte å rote dem bort dagen han hentet bilen ikke denne håper jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33241291 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1755 Skrevet Mai 4, 2012 ikke denne håper jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33241291 Hva er galt med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1756 Skrevet Mai 4, 2012 Hva er galt med den? dårlig utstyrt bare ikke noe annet jeg vet om. men synd om han har betalt den prisen for så lite da de ligger full utstyrt for ikke mange kronene ute på norske skilt fra tyskland men genial som prosjekt uten skilter men så han har gått fra en toyota så da er vel alt luksus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1757 Skrevet Mai 4, 2012 dårlig utstyrt bare ikke noe annet jeg vet om. men synd om han har betalt den prisen for så lite da de ligger full utstyrt for ikke mange kronene ute på norske skilt fra tysklandmen genial som prosjekt uten skilter men så han har gått fra en toyota så da er vel alt luksus Ååja! Da er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1758 Skrevet Mai 4, 2012 Parkeringshuset på Lillestrøm torv @ 16:50! Pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1759 Skrevet Mai 6, 2012 Spotta gamle a4en på ryen i stad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1760 Skrevet Mai 6, 2012 Spotta en grønn Scirocco rett ved statoil på Lie, Jessheim på torsdag. Ca 15:45. Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1761 Skrevet Mai 7, 2012 Hvem sin pene svarte s3 var det jeg spotta i rundkjøringen ovenfor Holtet halv 4 idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1762 Skrevet Mai 8, 2012 Halv 6 mener jeg, skal si tiden går fort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1763 Skrevet Mai 8, 2012 Spotta en godt senka sort a3 sportback med noen feite felger, stickers i bakruta og klubbplater så det ut som i går kveld fra Furuset til Olavsgård. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1764 Skrevet Mai 8, 2012 Spotta en godt senka sort a3 sportback med noen feite felger, stickers i bakruta og klubbplater så det ut som i går kveld fra Furuset til Olavsgård. Var meg det Jan Marius Pen den A4'en din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1765 Skrevet Mai 9, 2012 Var meg det Jan Marius Pen den A4'en din også Se der ja. Mente jeg hadde sett bilen din her inne før. Ser ennå bedre ut i virkeligheten synes jeg:-) Digga camberen bak;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1766 Skrevet Mai 9, 2012 Se der ja. Mente jeg hadde sett bilen din her inne før. Ser ennå bedre ut i virkeligheten synes jeg:-) Digga camberen bak;-) Takk for det Camberen bak er jeg sykt fornøyd med selv Er nytt for bare noen uker siden Og kan hende det blir litt mer om ikke alt for lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1767 Skrevet Mai 9, 2012 Lå bak en splitter ny Golf R fra Bygdøy og utover på motorveien^^ Men vi har vell ingen nye Golf R'er i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1768 Skrevet Mai 9, 2012 Reg nr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1769 Skrevet Mai 9, 2012 lå bak en blå a3 med effekt anlegg på jessheim for en times tid sida.hadde klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1770 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg ble passert av en vw combo? arbeidsbil med reklame i dagtidlig, den tutet på meg og jeg ble hilst på, men kunne ikke for mitt bare liv plassere personen i bilen. Den hadde reklame for Diaproffen.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1771 Skrevet Mai 9, 2012 Like nord for ramstadsletta spotta jeg en svart senka S3 8L med noe som kunne se ut som 19" BBS LM, på vei inn til Oslo rundt kl.07:45 i går. Kul sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1772 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg ble passert av en vw combo? arbeidsbil med reklame i dagtidlig, den tutet på meg og jeg ble hilst på, men kunne ikke for mitt bare liv plassere personen i bilen. Den hadde reklame for Diaproffen.no Opel-Combo VW-Caddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1773 Skrevet Mai 9, 2012 hehe ja, sånn kan det gå. har jo tross alt pupper og lår, så litt feil må jeg jo få lov og komme med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1774 Skrevet Mai 9, 2012 Spotta en hvit golf 6 r på ring 3 ved ryen kl 21:33 Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1775 Skrevet Mai 10, 2012 Spotta en rød S3 på lørenskog i går,så fin ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...