#1726 Skrevet April 30, 2012 Buddy, den skulle vel heller vært i du gjør det feil tråden? Mener å tro at denne er laget for medlemsbiler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1727 Skrevet Mai 1, 2012 Synd med russejentene da, var jo en av de fetere russe-vanene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1728 Skrevet Mai 1, 2012 Spotta en rød RS2 på ring 3 rundt kl.12:00 i dag Fin bekreftelse på at sommeren er her når man møter sånne biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1729 Skrevet Mai 1, 2012 Oooh, en S4 og S6 i oppkjørselen til en fyr ved Østenstad i Asker. Mørk 90 evt 100 eller S4 (har ikke helt snøring på alt før B5) med svart grill og svarte ringer, svarte felger og bra stance bak meg i Oslo tidligere i kveld. S8 V10 på Shell Elverum. Også så jeg en syyyyykt strøken Golf 1 LS med BBS gullfelger, brunt skinninteriør ved Holmsbu tidligere i dag. Var antaglig lofotengrun. Er nødt til å være klubbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1730 Skrevet Mai 2, 2012 Spottet på nordkisa i dagtidlig ca kl 6 Greit lav og med store hvite felger. kjørt av ei jente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1731 Skrevet Mai 2, 2012 Så den golfen der på Jessheim i dag tidlig, rundt 08:30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1732 Skrevet Mai 2, 2012 Tøff den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1733 Skrevet Mai 3, 2012 Spotta Sebastian i hvit mk3 på hjul bak en sølv mk5 r32 med prøveskilt og PA skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1734 Skrevet Mai 3, 2012 Spotta Sebastian i hvit mk3 på hjul bak en sølv mk5 r32 med prøveskilt og PA skiltplater. broren har vist bytta inn supraen i en r32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1735 Skrevet Mai 3, 2012 broren har vist bytta inn supraen i en r32 Godt valg! Så lenge han får skilter på r32'en da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1736 Skrevet Mai 4, 2012 han får skiltene neste uke, PA klarte å rote dem bort dagen han hentet bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1737 Skrevet Mai 4, 2012 Står å ser rett på en grå passat stasjonvogn ved finstad barnehage på lørenskog.bilen har grø skettlapper mangler en bak. Skiltnr:YA58... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1738 Skrevet Mai 4, 2012 grå skvettlapper skulle det stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1739 Skrevet Mai 4, 2012 han får skiltene neste uke, PA klarte å rote dem bort dagen han hentet bilen ikke denne håper jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33241291 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1740 Skrevet Mai 4, 2012 ikke denne håper jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33241291 Hva er galt med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1741 Skrevet Mai 4, 2012 Hva er galt med den? dårlig utstyrt bare ikke noe annet jeg vet om. men synd om han har betalt den prisen for så lite da de ligger full utstyrt for ikke mange kronene ute på norske skilt fra tyskland men genial som prosjekt uten skilter men så han har gått fra en toyota så da er vel alt luksus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1742 Skrevet Mai 4, 2012 dårlig utstyrt bare ikke noe annet jeg vet om. men synd om han har betalt den prisen for så lite da de ligger full utstyrt for ikke mange kronene ute på norske skilt fra tysklandmen genial som prosjekt uten skilter men så han har gått fra en toyota så da er vel alt luksus Ååja! Da er jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1743 Skrevet Mai 4, 2012 Parkeringshuset på Lillestrøm torv @ 16:50! Pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1744 Skrevet Mai 6, 2012 Spotta en grønn Scirocco rett ved statoil på Lie, Jessheim på torsdag. Ca 15:45. Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1745 Skrevet Mai 7, 2012 Hvem sin pene svarte s3 var det jeg spotta i rundkjøringen ovenfor Holtet halv 4 idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1746 Skrevet Mai 8, 2012 Halv 6 mener jeg, skal si tiden går fort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1747 Skrevet Mai 8, 2012 Spotta en godt senka sort a3 sportback med noen feite felger, stickers i bakruta og klubbplater så det ut som i går kveld fra Furuset til Olavsgård. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1748 Skrevet Mai 8, 2012 Spotta en godt senka sort a3 sportback med noen feite felger, stickers i bakruta og klubbplater så det ut som i går kveld fra Furuset til Olavsgård. Var meg det Jan Marius Pen den A4'en din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1749 Skrevet Mai 9, 2012 Var meg det Jan Marius Pen den A4'en din også Se der ja. Mente jeg hadde sett bilen din her inne før. Ser ennå bedre ut i virkeligheten synes jeg:-) Digga camberen bak;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1750 Skrevet Mai 9, 2012 Se der ja. Mente jeg hadde sett bilen din her inne før. Ser ennå bedre ut i virkeligheten synes jeg:-) Digga camberen bak;-) Takk for det Camberen bak er jeg sykt fornøyd med selv Er nytt for bare noen uker siden Og kan hende det blir litt mer om ikke alt for lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...