#1801 Skrevet Mai 21, 2012 sweet! Har du det i større utgave eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1802 Skrevet Mai 21, 2012 Nei desverre Jon, jeg croppa bildet uten å lage kopi av det store 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1803 Skrevet Mai 22, 2012 var på årnes idag og så denne RS4'n på parkingsplassen til toget. hvem er denne grommisen sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1804 Skrevet Mai 22, 2012 Spottet akkurat Jan Tore i rundkjøringa på sinsen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1805 Skrevet Mai 22, 2012 var på årnes idag og så denne RS4'n på parkingsplassen til toget. hvem er denne grommisen sin? Er ingen RS 4 dette her....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1806 Skrevet Mai 22, 2012 var på årnes idag og så denne RS4'n på parkingsplassen til toget. hvem er denne grommisen sin? var på årnes idag og så denne RS4'n på parkingsplassen til toget. hvem er denne grommisen sin? Er ingen RS 4 dette her....... http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdItemId=998399&_cmd=similar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1807 Skrevet Mai 22, 2012 spotta East isted på vei fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1808 Skrevet Mai 22, 2012 var på årnes idag og så denne RS4'n på parkingsplassen til toget. hvem er denne grommisen sin? Er ingen RS 4 dette her....... http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdItemId=998399&_cmd=similar måtte sjekke litt på finn, og så litt forsjell ja. hehe. blei litt lurt på morgan kvisten: flau : sto rs4, så var like overbevist som med min gamle bmw 316 med M emblem bak. det var nemelig en m3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1809 Skrevet Mai 22, 2012 Spottet bilen til eks oslo lokallags medlemm Grovan på nrk.no nå HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1810 Skrevet Mai 22, 2012 HAHA lol.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1811 Skrevet Mai 24, 2012 Spotta en blå senka Passat 3bg stv med klubbstickers inne på Tollpost for litt siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1812 Skrevet Mai 25, 2012 Spotta matt sort RS5 på storo akkurat nå Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1813 Skrevet Mai 25, 2012 spottet for ca en time siden en sort rs5 med nødblink på i midtrefelt på vei mot lillestrøm ved alnabru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1814 Skrevet Mai 25, 2012 spottet for ca en time siden en sort rs5 med nødblink på i midtrefelt på vei mot lillestrøm ved alnabru Spottet også denne ved Alna-senteret for et par dager siden. Så bare rumpa på den, er det faktisk en RS5?? Mistenker emblemtuning, men vet jo aldri Spottet også den blå S5en ved Sinsen for noen dager siden, så veeldig bra ut Sent from my Galaxy tab 10.1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1815 Skrevet Mai 25, 2012 Spottet også denne ved Alna-senteret for et par dager siden. Så bare rumpa på den, er det faktisk en RS5?? Mistenker emblemtuning, men vet jo aldri Spottet også den blå S5en ved Sinsen for noen dager siden, så veeldig bra ut Sent from my Galaxy tab 10.1 hadde rs5 endestusser og breddinga så om ikke noen har giddet og bygge om så drastisk er det nok en rs5 ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1816 Skrevet Mai 25, 2012 Etter å ha hengt her en stund er det egentlig ingenting som overrasker meg Men kult om det faktisk er noen som råner rundt i en matt RS5 da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1817 Skrevet Mai 26, 2012 Stemmer nok det, for den stod i parkeringshuset til Storosenteret i går Jeg måtte dra kjeven etter meg resten av dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1818 Skrevet Mai 26, 2012 Spotta en grå B6 sedan med 18", senk og xenonmatch i tåkelys på en Statoil i retning Lillestrøm i stad. Den hadde klubb-plater. Ja, jeg er dårlig kjent der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1819 Skrevet Mai 26, 2012 spotta en grå B5 sedan med svarte felger kl5 idag på E6 mot oslo. svingte av til ring3. hadde klubb-plater. hvem der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1820 Skrevet Mai 27, 2012 Det var nok meg Hva kjørte du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1821 Skrevet Mai 27, 2012 En sølv Opel astra:p Kom ut fra bensinstasjonen fra alna og fortsatte vidre på E6. Lå bak deg litt. Men bilen din så veldig fin ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1822 Skrevet Mai 27, 2012 nå er jo detta vw-audi forum da men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1823 Skrevet Mai 27, 2012 nå er jo detta vw-audi forum da men Er vel lov og kjøre annet når man ser medlems biler selvom det er ett vw-audi forum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1824 Skrevet Mai 27, 2012 Jeg satt i en Cortina og spottet en rød RS4 B5 på E6 nord for Gardermoen, samt en del VAG på Vålerbanen. Men det er vel ikke lov å skrive siden jeg ikke kjørte VAG selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1825 Skrevet Mai 27, 2012 Er vel lov og kjøre annet når man ser medlems biler selvom det er ett vw-audi forum? jo men hvem så han?glemte det sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...