#1826 Skrevet Mai 31, 2012 Spotta Jan-Tore Aasen i bilen sin ned fra Hagan senteret her i går eller dagen før. Kul bil, rakk ikke å hilse. Hehe , kjører stort sett ned der daglig jeg da jeg bor i skysetveien ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1827 Skrevet Mai 31, 2012 spotta Per Kristian Åssveen rett ved elkjøp på lørenskog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1828 Skrevet Mai 31, 2012 Ser støtt og stadig forumbiler? på Trondheimsveien/RV4 på morningen og ettermiddagen. Har sett disse to flere ganger denne uka: en blå senka A3 8P? med emblemfri grill og en sølvfarga senka B5 avant med JD regnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1829 Skrevet Mai 31, 2012 Sorry for at jeg ikke hilste ordentlig Frank, ble overrasket over å se deg på Skedsmo hei Frank! Hilste også på Lena Jansberg for første gang i dag, og det var hyggelig! Allitd ålreit å sette ansikt på navn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1830 Skrevet Mai 31, 2012 Spotta en mattsort engelsk-registrert RS5 retning Oslo idag... Grom bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1831 Skrevet Juni 1, 2012 Lurt på dette lenge egentlig... Men siden i høst så ha det stått en urquattro litt utafor fenstad, mot vormsund. Hvem er denne sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1832 Skrevet Juni 1, 2012 Spotta Frank Andre og Finn Kristian med sin R32 i Rælingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1833 Skrevet Juni 1, 2012 I går traff jeg ikke mindre enn 3 medlemmer i løpet av 30 min. Koselig når folk kommer bort og hilser når de ser deg stå å shell på skedsmokorset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1834 Skrevet Juni 2, 2012 Spottet en søvfarget R32 i 17 tiden, kjørte forbi meg og inn til Jessheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1835 Skrevet Juni 2, 2012 Sorry for at jeg ikke hilste ordentlig Frank, ble overrasket over å se deg på Skedsmo hei Frank! Hilste også på Lena Jansberg for første gang i dag, og det var hyggelig! Allitd ålreit å sette ansikt på navn er ikke så enkelt å se folk når man ikke kjører VAG men forden er blitt ganske gjenkjennelig etterhvert og ikke mange DISconnecter som går på 18" heller i oslo/skedsmo området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1836 Skrevet Juni 2, 2012 Spottet en søvfarget R32 i 17 tiden, kjørte forbi meg og inn til Jessheim. hvilken dag var dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1837 Skrevet Juni 2, 2012 Pendler daglig til Skarnes, og da møter jeg daglig to særdeles lave Golf som kjører i retning nye RV2. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1838 Skrevet Juni 2, 2012 Patrick, 02/06 altså i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1839 Skrevet Juni 3, 2012 kan ha vært meg om det var en golf 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1840 Skrevet Juni 3, 2012 kan ha vært meg om det var en golf 5 Kult, da var det deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1841 Skrevet Juni 4, 2012 Så en del "kjent-biler" i går. Oppi Hedmarken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1842 Skrevet Juni 4, 2012 Så en mørkeblå Golf Mk5 med sorte felger, gule tåkelys og noe så "lekkert" som 4 enderør samlet ved siden av hverandre i midten, ca kl 20 ved p-huset på Strømmen storsenter. Eksosløsningen var..ehm..original iallefall Aner ikke om det er en medlemsbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1843 Skrevet Juni 4, 2012 Kult, da var det deg. hvor var det du kjørte hen når du så meg er så dårlig på å spotte biler når jeg kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1844 Skrevet Juni 4, 2012 Var E6 nordover, du kjørte forbi meg og inn til Jessheim og tok av i første rundkjøringen, kjørte bak deg i en Golf Mk4 Rs blå og senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1845 Skrevet Juni 4, 2012 Spotta en mørk Golf 5 med senk og rosa (tror jeg) felger ut av byn retning Østfold søndag i 17-18 tiden. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1846 Skrevet Juni 5, 2012 Mulig det var denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1847 Skrevet Juni 5, 2012 Møtte en hvit og senka Scirocco med org hjul ved shell i maridalsveien i stad Trooor ikke den hadde klubbplater. Fin var den iallefall. Ble også passert av en blå s4 b5 avant langs e18 retning oslo i stad, litt før kl.07:00, mellom sandvika - lysaker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1848 Skrevet Juni 5, 2012 Spotta svart A4 b5 med sorte felger og bakrutesenker ved helsfyr på vei hjem i rushen. Klubbplater:) Hvem her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1849 Skrevet Juni 5, 2012 Passerte gamle bilen til Kristian Halvorsen på søndag kveld, på E6 mot oslo ved Kolbotn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1850 Skrevet Juni 6, 2012 Mulig det var denne? Jepp den var det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...