Anbefalte innlegg

Det står om den SR-regga RS4en en annen plass her, eller i A&B tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en A6 med nyderlig blåfarge og ZH skilter med klubb plater i dag. Han kjørte forbi meg (i buss-taxi fila FYYYY) ved Blindern og jeg lå par biler bak den helt til ring 3 der den kjørte mot Ryen og jeg opp på E6.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en fin sølvfarget octavia stv i sta med store hjul,senk,sota ruter,på grøftiser og u.s parklys.

Dette var på motorveien inn mot oslo sånn ca ved karihaugen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du så ikke meg rett før du svingte av ved Karihaugen på vei hjem ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du så ikke meg rett før du svingte av ved Karihaugen på vei hjem ;)

 

Hvem jeg??Har jeg gått glipp av noe igjen nå a : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke om det er klubb bil, men vil takke tullingen i en hvit Golf Mk4 med en uoriginal frontfanger og led baklys som lå å blinka med fjernlys og blinklys helt i rumpa på meg gjennom Nittedal for en 30-45min siden. Synes du det går for sakte at jeg ligger i fartsgrensa, så kjør forbi neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke om det er klubb bil, men vil takke tullingen i en hvit Golf Mk4 med en uoriginal frontfanger og led baklys som lå å blinka med fjernlys og blinklys helt i rumpa på meg gjennom Nittedal for en 30-45min siden. Synes du det går for sakte at jeg ligger i fartsgrensa, så kjør forbi neste gang :)

 

Har du sjekka spido opp mot GPS? Gjorde det samme med muttern og skjønte ikke hvorfor hun lå i 72 i 80 sona. Men ifølge hu lå hun i 80. Jeg har irritert meg grønn over folk som bremser ned i 15-20 under grensa hver gang de passerer bokser også. Så tror det er MYE feilmargin ute og går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en sølvgrå Audi Rs4 i dag tidlig 7:45 på Rykkinn. Bilen var SR- eller RS-registrert (tror det var SR) og hadde Ditech- og MTM-merke på høyre side av bakluka. Klubbplater i tillegg.

 

Noen som vet hvem det er?

 

RS-reg. var den uansett ikke, idet den nummerserien ikke har vært i bruk ennå. :)

 

Tipper det er gamlebilen til Tor Egil Hannestad. Den er i hvert fall sølvfarget, SR-registrert og hadde i hvert fall tidligere MTM-logo på høyre side av bakluka. Ble solgt av Pettersen Autoimport i mars 2011 og eies av en fra Bærum nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem jeg??Har jeg gått glipp av noe igjen nå a : klø :

 

Jeg triller rundt i en anonym svart A6 C4 sedan, så jeg forventer ikke allverdens spotting ;)

 

Du kjørte forbi meg ved Furuset, like før avkjøringen til Karihaugen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka spido opp mot GPS? Gjorde det samme med muttern og skjønte ikke hvorfor hun lå i 72 i 80 sona. Men ifølge hu lå hun i 80. Jeg har irritert meg grønn over folk som bremser ned i 15-20 under grensa hver gang de passerer bokser også. Så tror det er MYE feilmargin ute og går.

Det har pleid å stemme ganske bra når jeg passerer disse "Din fart" skiltene :)

Men men, var vel noen som bare måtte vise seg frem litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har pleid å stemme ganske bra når jeg passerer disse "Din fart" skiltene :)

Men men, var vel noen som bare måtte vise seg frem litt.

 

Hender det er noen idioter som holder på slik. Pleier å bråbremse jeg, da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hender det er noen idioter som holder på slik. Pleier å bråbremse jeg, da :)

 

Litt OT, men dette skjedde med meg for et par uker siden også..

Altså, nå kjører jeg trailer så av og til går det ikke veldig imponerende fort opp bakkene! Da prøver jeg så fremt det er mulig å slippe frem folk så fort det byr seg en mulighet. Men her om dagen, i noen bratte bakker opp mot svenskegrensa i Nord-Trøndelag så gikk det noe tregt. Jeg var 52tonn totalt, og bak kom en audi i full fart og begynte å blinke som bare F med langlysa. Jeg var sikker på at det brant i trailern eller noe og slo på nødblink og stoppa. Når jeg gikk ut så feis audien videre, jeg fant ikke noe galt og ble en smuuule irritert! Bakkestart med 52 tonn betyr stor belastning på utstyr! I tillegg kommer jeg aldri opp i den lille farten jeg hadde før jeg måtte stoppe.. Faen ass, skulle fått tak i han fyren!

Menmen, har man det travelt så får man vel bare oppføre seg sånn da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg triller rundt i en anonym svart A6 C4 sedan, så jeg forventer ikke allverdens spotting ;)

 

Du kjørte forbi meg ved Furuset, like før avkjøringen til Karihaugen :)

 

Fikk meg med en A6 så da var jeg ikke helt på jordet ;)

Må tute og blinke med alt av lys når du ser meg så skal jeg hilse tilbake jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hender det er noen idioter som holder på slik. Pleier å bråbremse jeg, da :)

 

Hadde en episode selv i går fra lillestrøm til strømmen hvor det var en oppjåla E36 cab som var helt apekatt bak meg.Og med så mye snut som er ute om dasgen så kjører jeg pent og pyntelig.Men jeg bråstoppa,slang på brekket og gikk mot bilen til han duden.Han starta å rygge når jeg kom mot han,men jeg fikk slengt avgårde ett par gloser.Noen syns det kanskje er ekstremt,men når folk ligger helt oppi ræva mi,legger seg mot midten av veien og virkelig provoserer...da blir jeg forbanna. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en episode selv i går fra lillestrøm til strømmen hvor det var en oppjåla E36 cab som var helt apekatt bak meg.Og med så mye snut som er ute om dasgen så kjører jeg pent og pyntelig.Men jeg bråstoppa,slang på brekket og gikk mot bilen til han duden.Han starta å rygge når jeg kom mot han,men jeg fikk slengt avgårde ett par gloser.Noen syns det kanskje er ekstremt,men når folk ligger helt oppi ræva mi,legger seg mot midten av veien og virkelig provoserer...da blir jeg forbanna. : bråk :

 

Jeg har mange ganger blitt ordentlig forbanna, men har aldri gått ut av bilen enda :P haha!

 

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tvil om at det er mange idioter i trafikken, men kan vi prøve å holde oss til topic herfra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt i orden :)

 

Spotta kopperud passaten igjen i sta,sagt det før og sier det igjen.Den er smoooth!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Jan-Tore Aasen ved Gjelleråsen i dag tidlig, sånn 8:45 tiden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det Alexander Jarodd som kjørte ut fra Plantasjen på hellerudsletta på torsdag ? Feet kjerre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det Alexander Jarodd som kjørte ut fra Plantasjen på hellerudsletta på torsdag ? Feet kjerre!

Ja, det var du som kom inn når jeg kjørte ut derfra? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Jan-Tore Aasen ved Gjelleråsen i dag tidlig, sånn 8:45 tiden :)

 

Så deg også.. bare glemte å skrive inn her .... meget fin den bilen din også : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var du som kom inn når jeg kjørte ut derfra? :)

 

Det stemmer! Så etter partytelt til Bugrun :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Im blue baby i kø-arama i lillestrøm rundt kl 5 :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel stemme det. Dama jobber i Lillestrøm og var vel på vei hjem rundt de tider:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.