#1876 Skrevet Juni 10, 2012 Ingen tvil om at det er mange idioter i trafikken, men kan vi prøve å holde oss til topic herfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1877 Skrevet Juni 10, 2012 Helt i orden Spotta kopperud passaten igjen i sta,sagt det før og sier det igjen.Den er smoooth! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1878 Skrevet Juni 11, 2012 Møtte Jan-Tore Aasen ved Gjelleråsen i dag tidlig, sånn 8:45 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1879 Skrevet Juni 11, 2012 Var det Alexander Jarodd som kjørte ut fra Plantasjen på hellerudsletta på torsdag ? Feet kjerre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1880 Skrevet Juni 11, 2012 Var det Alexander Jarodd som kjørte ut fra Plantasjen på hellerudsletta på torsdag ? Feet kjerre! Ja, det var du som kom inn når jeg kjørte ut derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1881 Skrevet Juni 11, 2012 Møtte Jan-Tore Aasen ved Gjelleråsen i dag tidlig, sånn 8:45 tiden Så deg også.. bare glemte å skrive inn her .... meget fin den bilen din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1882 Skrevet Juni 11, 2012 Ja, det var du som kom inn når jeg kjørte ut derfra? Det stemmer! Så etter partytelt til Bugrun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1883 Skrevet Juni 12, 2012 Im blue baby i kø-arama i lillestrøm rundt kl 5 Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1884 Skrevet Juni 12, 2012 Kan vel stemme det. Dama jobber i Lillestrøm og var vel på vei hjem rundt de tider:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1885 Skrevet Juni 13, 2012 Spotta im blue rett utenfor hjemmet sitt i går,var dama til Knut som kjørte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1886 Skrevet Juni 13, 2012 Spotta im blue på rommen akkurat. Tøff bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1887 Skrevet Juni 13, 2012 Spotta im blue igjen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1888 Skrevet Juni 13, 2012 Dæven å fruen farter for tiden da:) Må snart gi henne husarest så mye som hun blir spotta:) LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1889 Skrevet Juni 13, 2012 Ikke hilser hun tilbake heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1890 Skrevet Juni 13, 2012 Skal kjefte på henne jeg Marius:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1891 Skrevet Juni 13, 2012 Tror hu hadde vært innom butikken når jeg møtte hu,hilste på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1892 Skrevet Juni 14, 2012 Spotta en hvit golf 6 med panser BH, senk og noen fete felger. Her i klubben ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1893 Skrevet Juni 14, 2012 Ser med jevne mellomrom en fin hvit S4 B5 sedan på Ullern/Røa - lekker bil! Noen her i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1894 Skrevet Juni 14, 2012 Spotta Patrick Tyszko på E6 retning Oslo. Kjørte forbi meg ved avkjøringen til Furuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1895 Skrevet Juni 14, 2012 Jeanette er du ute etter meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1896 Skrevet Juni 14, 2012 Du kjørte forbi meg begge gangene, så vet ikke helt hvem som er ute etter hvem. Alt jeg vet er at stakkars purka mi ikke skal ligge i slipstreamen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1897 Skrevet Juni 14, 2012 lå bak en grå golF 6 med r på bakluka skiltplater og stickers på motorveien nordover.hilste når jeg kjørte fordi men jeg tror ikke han kjente meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1898 Skrevet Juni 14, 2012 Spotta frode ved shell på majorstuen ved 12/13tiden idag og må faktisk si at de 3eika brabus felga kledde scirocco'n sykt bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1899 Skrevet Juni 14, 2012 Bare få den igjen fra lakk nå, så jeg kan skru ned litt til nå så, og få polert opp de andre Brabusene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1900 Skrevet Juni 14, 2012 Bare få den igjen fra Lak nå, så jeg kan skru ned litt til nå så, og få polert opp de andre Brabusene Bare den gangen du må foreta unnamanøver for å slippe å kjøre ned den ungen som plutselig løp ut i veien, da har vekten noe å si. Å ha tunge uorginale felger kan umulig være bra i slike situasjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...