#1901 Skrevet Juni 13, 2012 Spotta im blue rett utenfor hjemmet sitt i går,var dama til Knut som kjørte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1902 Skrevet Juni 13, 2012 Spotta im blue på rommen akkurat. Tøff bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1903 Skrevet Juni 13, 2012 Spotta im blue igjen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1904 Skrevet Juni 13, 2012 Dæven å fruen farter for tiden da:) Må snart gi henne husarest så mye som hun blir spotta:) LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1905 Skrevet Juni 13, 2012 Ikke hilser hun tilbake heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1906 Skrevet Juni 13, 2012 Skal kjefte på henne jeg Marius:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1907 Skrevet Juni 13, 2012 Tror hu hadde vært innom butikken når jeg møtte hu,hilste på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1908 Skrevet Juni 14, 2012 Spotta en hvit golf 6 med panser BH, senk og noen fete felger. Her i klubben ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1909 Skrevet Juni 14, 2012 Ser med jevne mellomrom en fin hvit S4 B5 sedan på Ullern/Røa - lekker bil! Noen her i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1910 Skrevet Juni 14, 2012 Spotta Patrick Tyszko på E6 retning Oslo. Kjørte forbi meg ved avkjøringen til Furuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1911 Skrevet Juni 14, 2012 Jeanette er du ute etter meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1912 Skrevet Juni 14, 2012 Du kjørte forbi meg begge gangene, så vet ikke helt hvem som er ute etter hvem. Alt jeg vet er at stakkars purka mi ikke skal ligge i slipstreamen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1913 Skrevet Juni 14, 2012 lå bak en grå golF 6 med r på bakluka skiltplater og stickers på motorveien nordover.hilste når jeg kjørte fordi men jeg tror ikke han kjente meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1914 Skrevet Juni 14, 2012 Spotta frode ved shell på majorstuen ved 12/13tiden idag og må faktisk si at de 3eika brabus felga kledde scirocco'n sykt bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1915 Skrevet Juni 14, 2012 Bare få den igjen fra lakk nå, så jeg kan skru ned litt til nå så, og få polert opp de andre Brabusene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1916 Skrevet Juni 14, 2012 Bare få den igjen fra Lak nå, så jeg kan skru ned litt til nå så, og få polert opp de andre Brabusene Bare den gangen du må foreta unnamanøver for å slippe å kjøre ned den ungen som plutselig løp ut i veien, da har vekten noe å si. Å ha tunge uorginale felger kan umulig være bra i slike situasjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1917 Skrevet Juni 14, 2012 Bare den gangen du må foreta unnamanøver for å slippe å kjøre ned den ungen som plutselig løp ut i veien, da har vekten noe å si. Å ha tunge uorginale felger kan umulig være bra i slike situasjoner... Vel selv om de er 9,5x19, veier de omtrent det samme som S5 felgen mine i 9x19 og de orginale i 8x17 9.5x20 Brabusene som skal på etter lakk er faktisk lettere enn de orginale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1918 Skrevet Juni 15, 2012 Ser med jevne mellomrom en fin hvit S4 B5 sedan på Ullern/Røa - lekker bil!Noen her i klubben? Han er ikke medlem:) bor borte ved rema1000 arnebråtveien og jobber på tryvann/wyller:) snakket med han et par ganger men enda ikke fått han til å melde seg inn:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1919 Skrevet Juni 15, 2012 Lå etter en sort golf på e6 mot gardermoen i kveld. Med stoor vinge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1920 Skrevet Juni 15, 2012 Lå etter en sort golf på e6 mot gardermoen i kveld. Med stoor vinge. Tror jeg så bilen din på vei til Fenstad på onsdag i halv 12 tia på kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1921 Skrevet Juni 16, 2012 Spotta en svart A4 stasjonsvogn på shell i lillestrøm i natt, med klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1922 Skrevet Juni 16, 2012 Tror jeg så bilen din på vei til Fenstad på onsdag i halv 12 tia på kvelden Det stemmer veldig bra. Var på vei hjem fra jobb i Oslo da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1923 Skrevet Juni 16, 2012 Spotta Jeanette S i Alfasetveien rundt kl 07:30 på fredag. Samt en hvit "styla" Touareg med hvite felger, burde være nok info om bilen til at folk skjønner hvilken jeg mener om dem har sett den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1924 Skrevet Juni 17, 2012 Spottet en blå 5'er uten lys, svarte velger og noe senk (?) i natt, i lillestrøm.. litt lettere å se om du kjører med lys Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1925 Skrevet Juni 17, 2012 Spotta en meget spesiell passat b6 i operatunellen i går litt før 17 tiden. Arve tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...