#1951 Skrevet Juli 11, 2012 Spotta deg, kenny, ved ahus ca 1430 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1952 Skrevet Juli 11, 2012 Spotta en A4 b5 med Rieger styling på Alnasenteret i dag. Spotta også en hvit A6 med SLR felger på McDonalds ved alnasenteret. Den hadde klubbmerker i bakrutene. Hvem her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1953 Skrevet Juli 11, 2012 H-Con er jo gira på å bli spotta, og i dag spotta jeg han. I den nye caddy firmabilen på Oppsal! HURRA ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1954 Skrevet Juli 12, 2012 Kjører en blå A4 med 20" A8 felger. Hyggelig at bilen får god omtale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1955 Skrevet Juli 12, 2012 Så en kul svart golf som kjørte fra Lillestrøm mot Enebakk, stickers i bakruta og en hot blondie bak rattet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1956 Skrevet Juli 12, 2012 Så en kul svart golf som kjørte fra Lillestrøm mot Enebakk, stickers i bakruta og en hot blondie bak rattet. Så den/hun på Strømmen her om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1957 Skrevet Juli 12, 2012 Kjører en blå A4 med 20" A8 felger. Hyggelig at bilen får god omtale. Sett den noen ganger på Grefsen ! Helt nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1958 Skrevet Juli 14, 2012 Så en kul svart golf som kjørte fra Lillestrøm mot Enebakk, stickers i bakruta og en hot blondie bak rattet. Helt sikkert Emelinn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1959 Skrevet Juli 15, 2012 A4 b5 rieger, er nok Trine Karlsen sin. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1960 Skrevet Juli 15, 2012 Ikke akuratt bil men spotta Johan på bakhjulet borti gata her med motarden i 20 tiden i går kveld:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1961 Skrevet Juli 16, 2012 Spotta Jan-Tore i sin badass A3 i lyskrysset ved Stovner tidlig kvelden i dag! Jeg satt på i en random bil så du så nok ikke meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1962 Skrevet Juli 16, 2012 Spotta en meget pen a4 på helsfyr akkurat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1963 Skrevet Juli 16, 2012 Spotta Jan-Tore i sin badass A3 i lyskrysset ved Stovner tidlig kvelden i dag! Jeg satt på i en random bil så du så nok ikke meg I 18:30 tiden da tenker jeg på vei hjem fra jobb jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1964 Skrevet Juli 16, 2012 Passerte en haug med noe som må være vacn folk opp mot furuset ved h2 gården. Rett før 16... Blandt annet en matt svart rs4. Den var rå! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1965 Skrevet Juli 18, 2012 Møtte Håkon Sandberg i Ski i dag, og jammen fikk jeg ikke tuta på Michael Grønholm Geertsen på vei hjem når jeg kjørte forbi han på e6 Var ikke meninga og tute så mye.. Var ganske tydelig at det var deg på god avstand når du har røde blinklys bak nå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1966 Skrevet Juli 18, 2012 Møtte Håkon Sandberg i Ski i dag, og jammen fikk jeg ikke tuta på Michael Grønholm Geertsen på vei hjem når jeg kjørte forbi han på e6 Var ikke meninga og tute så mye.. Var ganske tydelig at det var deg på god avstand når du har røde blinklys bak nå ja Jeg møtte Simen Økstad i sin TOURAN ved XXL i Ski... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1967 Skrevet Juli 18, 2012 Jeg møtte Simen Økstad i sin TOURAN ved XXL i Ski... Var du ikke på jobb i dag forresten? For der spotta jeg deg ikke i det hele tatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1968 Skrevet Juli 18, 2012 Var du ikke på jobb i dag forresten? For der spotta jeg deg ikke i det hele tatt! Jeg hadde gjemt meg bak en pall med senkesett... Når var du der, mulig jeg var på posten eller i senga da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1969 Skrevet Juli 18, 2012 Touranen din var ikke akkurat vanskelig å spotte i speilene heller, Simen Ser like bra ut i fart, som når vi er på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1970 Skrevet Juli 18, 2012 Spotta denne i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1971 Skrevet Juli 19, 2012 Trenger en vask ser jeg. Nå skal jeg kjefte på fruen når hun kommer hjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1972 Skrevet Juli 20, 2012 Så Kristian sin solgte A3 stå utenfor hos Erik Arnesen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1973 Skrevet Juli 20, 2012 Så Kristian sin solgte A3 stå utenfor hos Erik Arnesen i dag Ja den kommer seg ikke så langt. Døde i skulleruddumpa på tirsdag, mest sannsynlig dyse eller dieselpumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1974 Skrevet Juli 20, 2012 Ahh, kjedelig. Den så litt ensom ut der den stod, helt alene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1975 Skrevet Juli 20, 2012 sølv A6 med stickers i bakruta og klubbplater ved E6 nordover. jeg og onkel blå kjørte forbi ned mot ring3 ved siden av henne rundt halv 3 tiden idag. hvem der? Da var nok fruen på vei hjem fra jobb er noen som har fine arbeidstider:p Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...