#2001 Skrevet Juli 24, 2012 Får hilse neste gang jeg ser deg der oppe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2002 Skrevet Juli 24, 2012 Spotta en sort Rocco med vinge og lyseblå/turkise felger ved avkjøring til Frogner på E6 nord. Vet den er her inne et sted, men husker ikke navnet på eieren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2003 Skrevet Juli 24, 2012 Spotta en sort Rocco med vinge og lyseblå/turkise felger ved avkjøring til Frogner på E6 nord. Vet den er her inne et sted, men husker ikke navnet på eieren. Daniel Olsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2004 Skrevet Juli 24, 2012 hadde parkerkert en svart 3 golf ved siden av meg på lillestrøm helsebygg i dag.hadde klubb plater.har aldri sett den bilen før.var en del rust på den så jeg. noen her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2005 Skrevet Juli 24, 2012 Spottet Henrik Haugen i lyskrysset på strømmen i dag tidlig, veldig fin golf, mulig jeg stirret litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2006 Skrevet Juli 24, 2012 Spotta S5'n til Ragul på kalbakken i 20:30 tiden i dag ... syyyykt fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2007 Skrevet Juli 24, 2012 Spotta en meget pen a4 på helsfyr akkurat:) Det var meg dette var rett etter at jeg rullet ut av lakkboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2008 Skrevet Juli 25, 2012 Spotta S5'n til Ragul på kalbakken i 20:30 tiden i dag ... syyyykt fin bil Var det du som lå bak meg fra Esso og frem til rundkjøringa? Sykt fin bil din og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2009 Skrevet Juli 25, 2012 Var det du som lå bak meg fra Esso og frem til rundkjøringa? Sykt fin bil din og da Det stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2010 Skrevet Juli 25, 2012 Så Kristian sin solgte A3 stå utenfor hos Erik Arnesen i dag http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2628767post2628767 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2011 Skrevet Juli 25, 2012 Spottet ett par biler i det siste: Grå(?) A3 Cab på brånåsen og en A4 b8 på lørenskog i dag omkring 5 tiden Begge hadde skiltplater, men kan ikke huske å ha sett noen tråder om disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2012 Skrevet Juli 26, 2012 Spottet en S8 i Lillestrøm i dag 12:15, noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2013 Skrevet Juli 26, 2012 Daniel Olsen stemmer det det er meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2014 Skrevet Juli 26, 2012 Spotta en sort Rocco med vinge og lyseblå/turkise felger ved avkjøring til Frogner på E6 nord. Vet den er her inne et sted, men husker ikke navnet på eieren. det er meg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2015 Skrevet Juli 27, 2012 Skjønte det når jeg fikk navnet ja ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2016 Skrevet Juli 29, 2012 Spotta en S4 B8 Avant på e18 ved lysaker istad. Hadde klubbplater. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2017 Skrevet Juli 29, 2012 Spotta en S4 B8 Avant på e18 ved lysaker istad. Hadde klubbplater. Noen her? Det er vel denne bilen tipper jeg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=224345 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2018 Skrevet Juli 29, 2012 Det er vel denne bilen tipper jeg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=224345 Ser sånn ut. Da er det ikke en S4 da. Bare antok at folk ikke ettermonterte S logo på bakluka jeg vet folk ikke fjerner det i grillen, men ettermontere det på bakluka var en ny vri. Bilen var pen da:) men det forklarer kanskje hvorfor den var så stillegående da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2019 Skrevet Juli 29, 2012 Spottet Daniel Olsen i sin scirocco på E18 retning Sandvika da jeg var på vei inn mot Oslo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2020 Skrevet August 1, 2012 Spottet en blå golf med 4 eksos potter bak på statoil kjeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2021 Skrevet August 2, 2012 Spottet en tornado rød mk6 v skulleruddumpa retning ryen idag:) GTI hekk, men tror det var GTD. Stickers i bakruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2022 Skrevet August 4, 2012 Spotta en rød A4 B6 Avant på Jessheim litt tidligere i dag. Det så ikke ut som den hadde S-Line bakfanger, likna mer på noe fra B7. Var tåfft iaf. Jeg vil ha. Noen som vet mer om denne eller liknende løsninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2023 Skrevet August 4, 2012 Spotta en rød A4 B6 Avant på Jessheim litt tidligere i dag. Det så ikke ut som den hadde S-Line bakfanger, likna mer på noe fra B7. Var tåfft iaf. Jeg vil ha. Noen som vet mer om denne eller liknende løsninger? Du kan gjøre noe slikt Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2024 Skrevet August 4, 2012 Tja, det så ikke så veeeeldig fresht ut, men på den andre siden så var det jo ikke så værst heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2025 Skrevet August 4, 2012 Kanskje det var noe RS4-aktige greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...