#2076 Skrevet August 21, 2012 Spotta den blå Gülfen til JC på Billingstad, uttafor møller (no shit ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2077 Skrevet August 22, 2012 Spotta den blå Gülfen til JC på Billingstad, uttafor møller (no shit ) fader a Får ikke lov til å stå i fred der jo Det var med 20" da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2078 Skrevet August 23, 2012 Hehe.. Det var med 20" ja! Sweetere med lm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2079 Skrevet August 23, 2012 LM er på igjen nå, med en liten vri siden sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2080 Skrevet August 23, 2012 Måtte en blå 6`er golf i rushen på vei hjem i går. Den hadde samme farge som Henrik Haugen sin golf og klubbplater. Mørke ish felger.. er det noen som drar kjennsel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2081 Skrevet August 23, 2012 Møtte på denne i sinsenterassen hvem sin ? Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2082 Skrevet August 23, 2012 Såvidt jeg vet er det bare trådstarteren selv Stian Frilseth som kjører med I AM THE STIG på bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2083 Skrevet August 24, 2012 Såvidt jeg vet er det bare trådstarteren selv Stian Frilseth som kjører med I AM THE STIG på bilen:) er Stian sin ja, står der så og si hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2084 Skrevet August 25, 2012 Spotta en disconnect med gule lamper i går ettermiddag. Den får km ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2085 Skrevet August 25, 2012 Lå bak en sølvfarget A4 på korset i går (fredag) kl 19 ca. Hadde skilt plater så tok opp kamera for å ta bilder men selfølgelig kom det en bil mellom. Fulgte den til verkstedet da jeg tok av og den fortsatte mot Ask. Hadde 2 potter bak, en på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2086 Skrevet August 26, 2012 Lå bak en eldre A8 klokken 01.30 ca i natt på Østre aker, sølvfarget og Led/xenon/xenonmatch i de fleste pærer Hadde ikke klubbmerker men kunne fint vært en klubb bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2087 Skrevet August 26, 2012 Spotta denne A3'en på Rødtvet istad(rett ved blokka jeg bor i). Orka ikke gå nærme nok for å se om den hadde klubbplater:p Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2088 Skrevet August 27, 2012 En stakkar med sølvfarget A4 som ble bulket ved Sinsenskrysset i dag, med klubbmerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2089 Skrevet August 28, 2012 Spotta denne A3'en på Rødtvet istad(rett ved blokka jeg bor i). Orka ikke gå nærme nok for å se om den hadde klubbplater:p Noen i klubben? Så den når jeg var innom deg forrige dagen også, ikke klubbplater eller merker, flotte lexuslykter, sorte plast-skjermbreddere osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2090 Skrevet August 28, 2012 Spotta en disconnect med gule lamper i går ettermiddag. Den får km ass km? og hvor da? + spotter støtt og stadig en grønn polo med senk 16'' type 2000, husker ikke hvem som har den men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2091 Skrevet August 29, 2012 Spotta en grå Passat parkert i gamlebyen rett ved Munkegata, for 5 minutter siden. Kan det være din Kristian? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2092 Skrevet August 29, 2012 Spotta en grå Passat parkert i gamlebyen rett ved Munkegata, for 5 minutter siden. Kan det være din Kristian? Om den sto på betalparkeringen ovenfor bygget til Intility i schweigaardsgate så er det min Fant ingen gratisplass idag Men pleier ofte å parkere i gamlebyen der også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2093 Skrevet August 29, 2012 Spotta forøvrig Frank i bobla med gulelykter på ring 3 ved storo på mandag tror det var rundt 21:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2094 Skrevet August 29, 2012 Om den sto på betalparkeringen ovenfor bygget til Intility i schweigaardsgate så er det min Fant ingen gratisplass idag Men pleier ofte å parkere i gamlebyen der også.. Det stemmer, fikk ikke med meg veinavnet før litt senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2095 Skrevet August 30, 2012 En stakkar med sølvfarget A4 som ble bulket ved Sinsenskrysset i dag, med klubbmerker.Det var desverre meg. Hvor var du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2096 Skrevet August 30, 2012 Det var desverre meg. Hvor var du? Så det ikke selv, men kjenner samboeren til hun som traff deg. Synd å høre iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2097 Skrevet August 31, 2012 Riktig. Det var flere som tutet og ga på oppover mens vi stod der, så jeg tenkte meg det kom til å stå her etterpå hehe. Jeg er bare glad ingen ble skadet, spesielt med tanke på at hun er gravid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2098 Skrevet September 2, 2012 Spotta en touran med polerte helios på ryen for ikke lenge siden. Pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2099 Skrevet September 2, 2012 Spotta en touran med polerte helios på ryen for ikke lenge siden. Pen bil! Høres mistenkelig ut som Simen Økstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2100 Skrevet September 2, 2012 Spotta en touran med polerte helios på ryen for ikke lenge siden. Pen bil! Hva kjørte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...