Anbefalte innlegg

Spottet en S3 8P i retning Kløfta i går, burgunder rød. Noen her?

Denne skulle jeg likt og se!!: faint : facelift?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Nei, ved nærmere ettertanke er det ikke Facelift tror jeg.. det er en 8P1 og facelift er vel 8P2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

apropo a3 spotta en raud RS3 på skedsmokorset i forige uke er det noen her inne el

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta akkurat en rød golf 6 R på e6 ved alnabru ut av byen på prøveskilt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: Nei, ved nærmere ettertanke er det ikke Facelift tror jeg.. det er en 8P1 og facelift er vel 8P2?

8P1 Uten singelframe (03-05) (finnes ingen S3)

8P2 Med singelframe også mulighet for s-line (05-09) ps. den du har

8P3 Den nyeste med LED lykter (09-12) ps. den jeg har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

apropo a3 spotta en raud RS3 på skedsmokorset i forige uke er det noen her inne el

Denne er nok den samme som jeg har sett flere steder her på Romerike.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som eier den er en kompis av meg, ikke medlem her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en Passat ved thorsov på søndag og en sølv A3 i Nydalen i dag etter trening! Begge med klubb merker!

IMG-20121108-01158_zps7f160888.jpg

IMG-20121114-01159_zps43c5a0aa.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta tore k sin s4 idag ved 14tiden utenfor panduro-hobby på torshov og spottet J.Næss i golfen sin på ensjø igår det var jeg som tutet og det var ikke fordi du ikke slapp meg ut men jeg så deg litt i site liten

ellers så spottet jeg en gammel 200sedan og s4 b5 parkert forran ett bhus med elektriskt rulle gjerde på prinsdalen idag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta tore k sin s4 idag ved 14tiden utenfor panduro-hobby på torshov og spottet J.Næss i golfen sin på ensjø igår det var jeg som tutet og det var ikke fordi du ikke slapp meg ut men jeg så deg litt i site liten

ellers så spottet jeg en gammel 200sedan og s4 b5 parkert forran ett bhus med elektriskt rulle gjerde på prinsdalen idag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Haavard i Cc'en sin. Han så litt matt ut der han kom ut av tåsentunnelen ved halv 9tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Haavard i Cc'en sin. Han så litt matt ut der han kom ut av tåsentunnelen ved halv 9tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Patrick Tyszko m/R32 for et par dager siden. Hadde vel tatt en burger på texburger tenker jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Patrick Tyszko m/R32 for et par dager siden. Hadde vel tatt en burger på texburger tenker jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta forresten Simen Øks både idag og igår på mortensrud

ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel ;)

blender som ett helvette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel ;)

blender som ett helvette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blender som ett helvette

I går også?

Godt Touranen jeg møtte hadde både nær og tåke på også da : haha : Lyktene mine hadde dugga igjen så jeg måtte få tørka di litt til mitt forsvar : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blender som ett helvette

I går også?

Godt Touranen jeg møtte hadde både nær og tåke på også da : haha : Lyktene mine hadde dugga igjen så jeg måtte få tørka di litt til mitt forsvar : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blender som ett helvette

Du Frank, man skal ikke kjøre med tåke-og nærlys kombinert uansett, uavhengig om det er tåke eller ikke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blender som ett helvette

Du Frank, man skal ikke kjøre med tåke-og nærlys kombinert uansett, uavhengig om det er tåke eller ikke :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flasher alle jeg møter for og vise hva de gjør så kanskje de skjønner det, men var vel bare gult du så altså mine tåke og fjernlys ;)

Men du var kun på tåkelysa igår da

Og Chris er fullt klar over det for

Kjører selv kun med tåkelys når det er tåke for xenon og tåke blir jo bare en HVIT VEGG

Per jeg hakke us lys for de sitter jo på siden jeg kjører gule park og av en eller annen grunn så vil ikke blinklysene slutte og lyse helt men de blender ikke på samme måte som xenon i lamper som ikke er bygd for det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flasher alle jeg møter for og vise hva de gjør så kanskje de skjønner det, men var vel bare gult du så altså mine tåke og fjernlys ;)

Men du var kun på tåkelysa igår da

Og Chris er fullt klar over det for

Kjører selv kun med tåkelys når det er tåke for xenon og tåke blir jo bare en HVIT VEGG

Per jeg hakke us lys for de sitter jo på siden jeg kjører gule park og av en eller annen grunn så vil ikke blinklysene slutte og lyse helt men de blender ikke på samme måte som xenon i lamper som ikke er bygd for det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.