#2251 Skrevet November 12, 2012 Spottet en S3 8P i retning Kløfta i går, burgunder rød. Noen her? Denne skulle jeg likt og se!! facelift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2252 Skrevet November 12, 2012 (endret) Edit: Nei, ved nærmere ettertanke er det ikke Facelift tror jeg.. det er en 8P1 og facelift er vel 8P2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2253 Skrevet November 12, 2012 apropo a3 spotta en raud RS3 på skedsmokorset i forige uke er det noen her inne el 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2254 Skrevet November 13, 2012 Spotta akkurat en rød golf 6 R på e6 ved alnabru ut av byen på prøveskilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2255 Skrevet November 13, 2012 Edit: Nei, ved nærmere ettertanke er det ikke Facelift tror jeg.. det er en 8P1 og facelift er vel 8P2? 8P1 Uten singelframe (03-05) (finnes ingen S3) 8P2 Med singelframe også mulighet for s-line (05-09) ps. den du har 8P3 Den nyeste med LED lykter (09-12) ps. den jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2256 Skrevet November 13, 2012 Da var det en 8P2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2257 Skrevet November 13, 2012 apropo a3 spotta en raud RS3 på skedsmokorset i forige uke er det noen her inne el Denne er nok den samme som jeg har sett flere steder her på Romerike. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2258 Skrevet November 13, 2012 Han som eier den er en kompis av meg, ikke medlem her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2259 Skrevet November 14, 2012 Spotta en Passat ved thorsov på søndag og en sølv A3 i Nydalen i dag etter trening! Begge med klubb merker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2260 Skrevet November 22, 2012 spotta tore k sin s4 idag ved 14tiden utenfor panduro-hobby på torshov og spottet J.Næss i golfen sin på ensjø igår det var jeg som tutet og det var ikke fordi du ikke slapp meg ut men jeg så deg litt i site liten ellers så spottet jeg en gammel 200sedan og s4 b5 parkert forran ett bhus med elektriskt rulle gjerde på prinsdalen idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2261 Skrevet November 22, 2012 spotta tore k sin s4 idag ved 14tiden utenfor panduro-hobby på torshov og spottet J.Næss i golfen sin på ensjø igår det var jeg som tutet og det var ikke fordi du ikke slapp meg ut men jeg så deg litt i site liten ellers så spottet jeg en gammel 200sedan og s4 b5 parkert forran ett bhus med elektriskt rulle gjerde på prinsdalen idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2262 Skrevet November 23, 2012 Spotta Haavard i Cc'en sin. Han så litt matt ut der han kom ut av tåsentunnelen ved halv 9tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2263 Skrevet November 23, 2012 Spotta Haavard i Cc'en sin. Han så litt matt ut der han kom ut av tåsentunnelen ved halv 9tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2264 Skrevet November 23, 2012 Spotta Patrick Tyszko m/R32 for et par dager siden. Hadde vel tatt en burger på texburger tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2265 Skrevet November 23, 2012 Spotta Patrick Tyszko m/R32 for et par dager siden. Hadde vel tatt en burger på texburger tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2266 Skrevet November 23, 2012 spotta forresten Simen Øks både idag og igår på mortensrud ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel blender som ett helvette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2267 Skrevet November 23, 2012 spotta forresten Simen Øks både idag og igår på mortensrud ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel blender som ett helvette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2268 Skrevet November 24, 2012 spotta forresten Simen Øks både idag og igår på mortensrud ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel blender som ett helvette I går også? Godt Touranen jeg møtte hadde både nær og tåke på også da Lyktene mine hadde dugga igjen så jeg måtte få tørka di litt til mitt forsvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2269 Skrevet November 24, 2012 spotta forresten Simen Øks både idag og igår på mortensrud ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel blender som ett helvette I går også? Godt Touranen jeg møtte hadde både nær og tåke på også da Lyktene mine hadde dugga igjen så jeg måtte få tørka di litt til mitt forsvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2270 Skrevet November 24, 2012 spotta forresten Simen Øks både idag og igår på mortensrud ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel blender som ett helvette Du Frank, man skal ikke kjøre med tåke-og nærlys kombinert uansett, uavhengig om det er tåke eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2271 Skrevet November 24, 2012 spotta forresten Simen Øks både idag og igår på mortensrud ps beklager at jeg flasha deg igår men vi kjører ikke på Nær og Tåkelys med mindre det er tåke vel blender som ett helvette Du Frank, man skal ikke kjøre med tåke-og nærlys kombinert uansett, uavhengig om det er tåke eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2272 Skrevet November 24, 2012 Ikke US blinklys heller vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2273 Skrevet November 24, 2012 Ikke US blinklys heller vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2274 Skrevet November 24, 2012 Flasher alle jeg møter for og vise hva de gjør så kanskje de skjønner det, men var vel bare gult du så altså mine tåke og fjernlys Men du var kun på tåkelysa igår da Og Chris er fullt klar over det for Kjører selv kun med tåkelys når det er tåke for xenon og tåke blir jo bare en HVIT VEGG Per jeg hakke us lys for de sitter jo på siden jeg kjører gule park og av en eller annen grunn så vil ikke blinklysene slutte og lyse helt men de blender ikke på samme måte som xenon i lamper som ikke er bygd for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2275 Skrevet November 24, 2012 Flasher alle jeg møter for og vise hva de gjør så kanskje de skjønner det, men var vel bare gult du så altså mine tåke og fjernlys Men du var kun på tåkelysa igår da Og Chris er fullt klar over det for Kjører selv kun med tåkelys når det er tåke for xenon og tåke blir jo bare en HVIT VEGG Per jeg hakke us lys for de sitter jo på siden jeg kjører gule park og av en eller annen grunn så vil ikke blinklysene slutte og lyse helt men de blender ikke på samme måte som xenon i lamper som ikke er bygd for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...