#2351 Skrevet Desember 31, 2012 Har du gått? Blitt miljøvennlig av deg? Jobber på senteret da, så jeg parkerer stort sett på togstasjonen. Da må jeg gå litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2352 Skrevet Desember 31, 2012 Snik! Hvor på senteret da? Da skjønner jeg jo hvorfor jeg blir spotta der støtt og stadig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2353 Skrevet Desember 31, 2012 Snik! Hvor på senteret da? Da skjønner jeg jo hvorfor jeg blir spotta der støtt og stadig Lefdal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2354 Skrevet Januar 3, 2013 Spotta Poloen til Johannes Alm på verkstedet på jobben bra at du har fått bilen tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2355 Skrevet Januar 4, 2013 Spotta noe som måtte ha vært golfen til Per B nordover fra Oslo i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2356 Skrevet Januar 4, 2013 Om det var rundt 19 så kan det stemme Skulle en tur på Møller Jessheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2357 Skrevet Januar 4, 2013 Da kan det vel stemme at det var Backe jeg spottet på vei ut fra parkplassen v Dolly på Jessheim rundt kl 20..? Jeg kjørte en lite diskret kundebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2358 Skrevet Januar 4, 2013 Det stemmer også, frua skulle en kjapp tur innom en butikk på senteret Hva kjørte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2359 Skrevet Januar 4, 2013 Hvit octavia scout m tv reklame overalt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2360 Skrevet Januar 4, 2013 Ja den TV2 bilen ja, vanskelig å ikke se den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2361 Skrevet Januar 4, 2013 Har Arve Egeberg stående ett par biler foran meg i St. Olavs gate og Pilestredet nå på rødt lys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2362 Skrevet Januar 7, 2013 Spotted! P-hus Lillestrøm torg nå nettopp ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2363 Skrevet Januar 7, 2013 Konemor er på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2364 Skrevet Januar 9, 2013 Arve var innom Clas på storo senteret i dag, hyggelig og kunne hjelpe medlemmer når man er på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2365 Skrevet Januar 9, 2013 hyggelig å hilse på deg også. neste gang får vi ta en lunsj sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2366 Skrevet Januar 9, 2013 Så en sølvgrå A8 med klubbplater i kø ved Sandvika i går rett før 17:00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2367 Skrevet Januar 9, 2013 Blå RS4 spottet ute ved UMB, da jeg er der om dagen. Mye politi som kjørte rundt der idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2368 Skrevet Januar 10, 2013 hyggelig å hilse på deg også. neste gang får vi ta en lunsj sammen Ja det hadde vært hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2369 Skrevet Januar 10, 2013 Spotta Kenny Jonsrud på ring 3 mellom økern og storokrysset for et par timer siden. Mildt sagt ett stk frekk touran! Ren og pen så den ut til å være også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2370 Skrevet Januar 10, 2013 Frank var jammen innom storo att også. Trivelig med klubbfolk innom jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2371 Skrevet Januar 10, 2013 alltid hyggelig og hilse på vettu selv om kundesørvissen var ''ubrukelig'' sende meg videre til bryn lissom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2372 Skrevet Januar 10, 2013 hehe ja, skal være glad du ikke fikk samme smørbrødlista med videresendinger som andre har fått, type halve byen rundt hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2373 Skrevet Januar 10, 2013 hehe vi får vente til du får inn den reise føner saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2374 Skrevet Januar 11, 2013 Mm gir deg ett signal når den er på plass jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2375 Skrevet Januar 11, 2013 Spotta Arve på E18 rett før Sanvika. Bilen så strøken ut. Nyvasket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...