#2401 Skrevet Januar 18, 2013 Så kom du ikke å sa hei? Ikkje braaa.. Spiste og hadde en lang samtale i telefon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2402 Skrevet Januar 19, 2013 så deg først der når jeg var på vei til fornebu med sjefen for å møte en skikkelig hore kunde og så så jeg deg når jeg kom tilbake en time senere hadde ikke tid desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2403 Skrevet Januar 19, 2013 så deg først der når jeg var på vei til fornebu med sjefen for å møte en skikkelig hore kunde og så så jeg deg når jeg kom tilbake en time senere hadde ikke tid desverre Er det ikke dyrt å leie dem i en hel time da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2404 Skrevet Januar 19, 2013 så deg først der når jeg var på vei til fornebu med sjefen for å møte en skikkelig hore kunde og så så jeg deg når jeg kom tilbake en time senere hadde ikke tid desverre Jøss, har du byttet bransje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2405 Skrevet Januar 19, 2013 hehe, av og til så føler jeg hvertfall at jeg har det marius. Kunder blir bare verre og verre. og de værste er de med mest penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2406 Skrevet Januar 21, 2013 Spotta Arve Egeberg i sin Transporter T5 i dag kl. 08.50 på Ring 3, mot Sinsen. Som vanlig med ren bil og henger Tror ikke han så meg før jeg lå på siden av ham og tutet, da jeg har kamuflert bilen min godt med skit.... Ps. Jeg vasker bilen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2407 Skrevet Januar 21, 2013 Jepp. I motgående felt. Om ikke jeg vinket til en fremmed da... Trodde det var deg iallefall det stemmer nok at det var meg. Spotta Arve Egeberg i sin Transporter T5 i dag kl. 08.50 på Ring 3, mot Sinsen. Som vanlig med ren bil og henger Tror ikke han så meg før jeg lå på siden av ham og tutet, da jeg har kamuflert bilen min godt med skit.... Ps. Jeg vasker bilen i dag hehe, da skulle du sett den ca 1 times tid tidligere. da var den ikke akkurat nyvasket skjønte ikke så mye med en gang nei. F... er det han tuter for da??? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2408 Skrevet Januar 21, 2013 Hadde en noe utolmodig mørk A4 B6 sedan med gule grøftelys og vacn skilplater etter meg forbi bygdøy i dag ved 15 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2409 Skrevet Januar 21, 2013 Kanskje han ville leke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2410 Skrevet Januar 22, 2013 (endret) Tror nok desverre ikke min lille rød Citroen AX hadde hatt så veldig mye å stille opp med der gitt:stikke: ''edit: Spotta også en sølvfarget touran på ring3 forbi ullevål stadio i dag ved 14.30 tiden. Svarte felger, senket fjernet vw emblem og vacn skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2411 Skrevet Januar 23, 2013 Idag spotta jeg faktisk en DN regga rød Polo gti og en BD regga Scirocco R Made my day 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2412 Skrevet Januar 24, 2013 Spotta en gråfarget R32 mk4 på vei til Bjørkelangen i ca kl 13:00. Lekker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2413 Skrevet Januar 25, 2013 Ragul kjørte forbi jobben idag fått inn litt anlegg i rs'en og hørte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2414 Skrevet Januar 25, 2013 (endret) Forresten. Andreas med matt svart r8 gled også forbi salgslokalet på Skøyen daglig. Deilig å høre litt bromming i Drammensveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2415 Skrevet Januar 26, 2013 Forresten. Andreas med matt svart r8 glir også forbi salgslokalet på Skøyen daglig. Deilig å høre litt bromming i Drammensveien sportseksosen på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2416 Skrevet Januar 27, 2013 Lå bak/ved siden av en sort 1.8 mk4 med klubbplater på ring 2 mot majorstuen rundt 18:00, noen her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2417 Skrevet Januar 27, 2013 Ragul kjørte forbi jobben idag fått inn litt anlegg i rs'en og hørte jeg Hahaha Ikke si meg du hørte anlegget helt inn i lokalet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2418 Skrevet Januar 27, 2013 Hahaha Ikke si meg du hørte anlegget helt inn i lokalet? Er ikke så vanskelig å høre Justin Bieber da Svipp innom en dag da så jeg får tatt en kikk på den nye doningen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2419 Skrevet Januar 27, 2013 Er ikke så vanskelig å høre Justin Bieber da Svipp innom en dag da så jeg får tatt en kikk på den nye doningen:tilber: Hahahaha nå kommer vi hvertfall ikke innom etter den kommentaren der Jeg pleier å legge om til sommer og vinterdekk borte hos dere siden det er nærme jobben, kan sifra når jeg bestiller time til våren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2420 Skrevet Januar 29, 2013 Spotta Chris Høier i Opera/Festningstunnelen rundt kl 08:40 i dag tidlig Fin Golf:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2421 Skrevet Januar 30, 2013 Spotta mr. "Fuck this, i`m going skateboarding" i sted da han henta isdekk hos meg. Snart klar for funesdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2422 Skrevet Januar 30, 2013 Spotta Arve med arbeidsbilen på E6 Nordover tidligere idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2423 Skrevet Januar 31, 2013 Spottet en sort A4 allroad igår på vei inn i festningstunnellen ca 1715 ish med Vacn plater. Kan det ha vært Bjørn B? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2424 Skrevet Februar 5, 2013 Spotta en Audi A4 B6 1,8t Q utenfor Rema 1000 Gjelleråsen istad DK reg hadde vel forsåvidt RS6 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2425 Skrevet Februar 6, 2013 Andreas Arnhoff parkerte nesten rett ved siden av meg ve majorstuen/marienlyst i 18:00 tiden forige uke.. dristig å bruke en sånn bil hele året 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...