Anbefalte innlegg

Så kom du ikke å sa hei? Ikkje braaa..

Spiste og hadde en lang samtale i telefon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så deg først der når jeg var på vei til fornebu med sjefen for å møte en skikkelig hore kunde og så så jeg deg når jeg kom tilbake en time senere :P hadde ikke tid desverre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så deg først der når jeg var på vei til fornebu med sjefen for å møte en skikkelig hore kunde og så så jeg deg når jeg kom tilbake en time senere :P hadde ikke tid desverre ;)

Er det ikke dyrt å leie dem i en hel time da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, har du byttet bransje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, av og til så føler jeg hvertfall at jeg har det marius. Kunder blir bare verre og verre. og de værste er de med mest penger :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Arve Egeberg i sin Transporter T5 i dag kl. 08.50 på Ring 3, mot Sinsen. Som vanlig med ren bil og henger ;)

Tror ikke han så meg før jeg lå på siden av ham og tutet, da jeg har kamuflert bilen min godt med skit....

Ps. Jeg vasker bilen i dag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. I motgående felt.

Om ikke jeg vinket til en fremmed da... Trodde det var deg iallefall :)

det stemmer nok at det var meg. :)

Spotta Arve Egeberg i sin Transporter T5 i dag kl. 08.50 på Ring 3, mot Sinsen. Som vanlig med ren bil og henger ;)

Tror ikke han så meg før jeg lå på siden av ham og tutet, da jeg har kamuflert bilen min godt med skit....

Ps. Jeg vasker bilen i dag :D

hehe, da skulle du sett den ca 1 times tid tidligere. da var den ikke akkurat nyvasket ;) skjønte ikke så mye med en gang nei. F... er det han tuter for da??? hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en noe utolmodig mørk A4 B6 sedan med gule grøftelys og vacn skilplater etter meg forbi bygdøy i dag ved 15 tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok desverre ikke min lille rød Citroen AX hadde hatt så veldig mye å stille opp med der gitt:stikke:

''edit: Spotta også en sølvfarget touran på ring3 forbi ullevål stadio i dag ved 14.30 tiden. Svarte felger, senket fjernet vw emblem og vacn skiltplater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag spotta jeg faktisk en DN regga rød Polo gti og en BD regga Scirocco R :D

Made my day

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en gråfarget R32 mk4 på vei til Bjørkelangen i ca kl 13:00. Lekker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ragul kjørte forbi jobben idag :D fått inn litt anlegg i rs'en og hørte jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten. Andreas med matt svart r8 gled også forbi salgslokalet på Skøyen daglig. Deilig å høre litt bromming i Drammensveien :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten. Andreas med matt svart r8 glir også forbi salgslokalet på Skøyen daglig. Deilig å høre litt bromming i Drammensveien :D

sportseksosen på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak/ved siden av en sort 1.8 mk4 med klubbplater på ring 2 mot majorstuen rundt 18:00, noen her eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ragul kjørte forbi jobben idag :D fått inn litt anlegg i rs'en og hørte jeg

Hahaha :P Ikke si meg du hørte anlegget helt inn i lokalet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha :P Ikke si meg du hørte anlegget helt inn i lokalet?

Er ikke så vanskelig å høre Justin Bieber da :D

Svipp innom en dag da så jeg får tatt en kikk på den nye doningen:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så vanskelig å høre Justin Bieber da :D

Svipp innom en dag da så jeg får tatt en kikk på den nye doningen:tilber:

Hahahaha nå kommer vi hvertfall ikke innom etter den kommentaren der : smil :

Jeg pleier å legge om til sommer og vinterdekk borte hos dere siden det er nærme jobben, kan sifra når jeg bestiller time til våren ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Chris Høier i Opera/Festningstunnelen rundt kl 08:40 i dag tidlig :) Fin Golf:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta mr. "Fuck this, i`m going skateboarding" i sted da han henta isdekk hos meg. Snart klar for funesdalen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Arve med arbeidsbilen på E6 Nordover tidligere idag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en sort A4 allroad igår på vei inn i festningstunnellen ca 1715 ish med Vacn plater.

Kan det ha vært Bjørn B?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en Audi A4 B6 1,8t Q utenfor Rema 1000 Gjelleråsen istad DK reg hadde vel forsåvidt RS6 felger :glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas Arnhoff parkerte nesten rett ved siden av meg ve majorstuen/marienlyst i 18:00 tiden forige uke.. dristig å bruke en sånn bil hele året ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.