#2426 Skrevet Februar 13, 2013 Spotta en svart A3 med us blinkers nedover mot Olavsgaard rundt 1640 tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2427 Skrevet Februar 14, 2013 (endret) Spotter Frank Glimdal på Onninen i dette øyeblikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2428 Skrevet Februar 14, 2013 Glimdal ihvertfall, men jeg slapp da heldivis og ha bajs på hanskene idag da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2429 Skrevet Februar 14, 2013 Ja se der, var vel en fettflekk som sneik seg inn på taaaataturet Penger i møkk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2430 Skrevet Februar 15, 2013 Spotta en golf 2 med en kvinnelig sjåfør på E6 nordover idag rett før olavs gård kl15.00 idag. Reg nr FS 66xxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2431 Skrevet Februar 15, 2013 Spotta Frank Glimdal igjen, denne gangen på McDonalds Furuset Drive-in Spottet også en S3 (nyere, 8P??) i svart på Rv190 ved Helsfyr med ski på taket og Nürburgringdekal bakpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2432 Skrevet Februar 15, 2013 hehe hadd tilogmed glemt at middagen ble der og i køen så ble visst taco til middag og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2433 Skrevet Februar 18, 2013 Så denne på Sandvika senteret etter å ha rota meg bort... Etter å ha lett etter bilen i 5min (i den etasjen) så jeg denne og da fikk jeg øye på min egen nesten rett ved siden av! Du er en livredder, det senteret er helt håpløst:p [ATTACH]190193[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2434 Skrevet Februar 18, 2013 Andreas Arnhoff parkerte nesten rett ved siden av meg ve majorstuen/marienlyst i 18:00 tiden forige uke.. dristig å bruke en sånn bil hele året Spottet på nøyaktig samme plass på majorstuen i dag også, riktignok ulovelig parkert.. men ingen tørr vel å røre bilen din uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2435 Skrevet Februar 18, 2013 Spotta Arve med arbeidsbilen på E6 Nordover tidligere idag kjørte du a6en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2436 Skrevet Februar 20, 2013 Spotta denne på morgenen idag RS4 b8,5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2437 Skrevet Februar 20, 2013 Stod en svart RS2 Avant i garasjen på Meny Brobekkveien. CE skilt. Snadder på hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2438 Skrevet Februar 20, 2013 Spottet en matt svart A4 B8 på Møller Hvam i dag Har sett den på flere treff men klarer ikke huske navn desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2439 Skrevet Februar 24, 2013 Spottet en matt svart A4 B8 på Møller Hvam i dag Har sett den på flere treff men klarer ikke huske navn desverre. Christian Fossheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2440 Skrevet Februar 24, 2013 Spottet også fabians GTI på harrytur idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2441 Skrevet Februar 24, 2013 Christian Fossheim Thaaaaaank you Spotter også en hvit A4 B8 på Vardeåsen titt og ofte. Mener å ha sett den på treff også. Sotede baklykter, sort opptikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2442 Skrevet Mars 5, 2013 Tror jeg spotta klubbmedlemmet, som også er her inne, med sin mattsvarte R8 nede ved National Theatret rundt kl.22:30 i kveld. SATAN for en bil og SATAN for en lyd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2443 Skrevet Mars 5, 2013 Andreas Arnhoff sin ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2444 Skrevet Mars 5, 2013 Her om dagen spottet jeg en sølv A3 med svart grill og emblem, sotede lykter bak og led skiltys i Lillestrøm, noen her? Jeg kjørte forøvrig en rød Touran. Og på lørdag spottet jeg en noe lav svart Golf 4 på E6, hadde klubbplater. Hvem der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2445 Skrevet Mars 6, 2013 Tror jeg spotta klubbmedlemmet, som også er her inne, med sin mattsvarte R8 nede ved National Theatret rundt kl.22:30 i kveld. SATAN for en bil og SATAN for en lyd!! Spotta også denne i vika her om dagen. Milde måne for en flott lyd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2446 Skrevet Mars 6, 2013 Spotter denne matt sorte R8en nesten daglig på majorstuen, prøve og blinke på vedkommende på mandag, men da svingte han av i en sidegate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2447 Skrevet Mars 7, 2013 Observerte denne VW Touranen med Matt grå folie og Oransje RS6 felger i dag kl. 16.25. ved Økern krysset på Ring 3 i Oslo. Noen her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2448 Skrevet Mars 12, 2013 Spotta en fresh rs4 i ibsenhuset Igår:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2449 Skrevet Mars 12, 2013 Lå bak denne i dag. Klubb plater på hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2450 Skrevet Mars 19, 2013 spotta denne på Brobekk i dag med klubb merker og skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...