#2501 Skrevet April 19, 2013 Spotta denne småfete saken her i går! Satan noe så fett.. Like etterpå tror jeg også at jeg spotta Christoffer Johansen på E6 retning Oslo i går, rundt kl.17ish Lookin' good!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2502 Skrevet April 19, 2013 Spottings på Jessheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2503 Skrevet April 19, 2013 Like etterpå tror jeg også at jeg spotta Christoffer Johansen på E6 retning Oslo i går, rundt kl.17ish Lookin' good!! Sånn ca hvor på E6 var du det du spottet meg? klarer ikke huske hva jeg drev med i går haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2504 Skrevet April 19, 2013 Jeg så enten deg eller en lik bil på Kongsvinger i går. Stod parkert ved ambulansetjenesten. Kjørte bare forbi på vei til Sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2505 Skrevet April 19, 2013 Jeg så enten deg eller en lik bil på Kongsvinger i går. Stod parkert ved ambulansetjenesten. Kjørte bare forbi på vei til Sverige. Det var meg ja! Stod å fiksa tåkelyset mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2506 Skrevet April 19, 2013 Spotta også en A3 med BBS felger på Jessheim, Linda Hanstad style 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2507 Skrevet April 19, 2013 (endret) Denne er også spotta ett par ganger i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2508 Skrevet April 20, 2013 Sånn ca hvor på E6 var du det du spottet meg? klarer ikke huske hva jeg drev med i går haha Mjæææ.. Litt usikker. Muligens midt mellom oslo og gmoen Hvor mye hadde du drukket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2509 Skrevet April 20, 2013 Var bare en halvflaske isopropanol Går på skole i Kongsvinger, så pendler mellom Kongsvinger og Skedsmokorset hver dag og pleier vel å nærme meg Skedsmokorset i 17-draget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2510 Skrevet April 20, 2013 Var en kjapp tur innom Streetmeet på Plantasjen Jessheim/Gardermoen i dag. Spotta flere VAG's dere, bla en marakesh-brun Golf 5 med us-blinkere og gule tåkelys, helt insane Noen som vet om dette er en klubb-bil? men var som sagt bare en svingtur innom, så fikk ikke snakka med noen der. Men var flere fine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2511 Skrevet April 20, 2013 En som heter Bjørn sin det ;-) han var vel medlem men er ikke det nå lenger..nylakkert for ikke så alt for lenge siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2512 Skrevet April 21, 2013 Spotta sort golf r32 mk5 kl 2120 på alnabru. Tror ikke det var medlemsbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2513 Skrevet April 21, 2013 En som heter Bjørn sin det ;-) han var vel medlem men er ikke det nå lenger..nylakkert for ikke så alt for lenge siden. Fin var den hvertfall? Ligger det noen gamle tråder eller noe om den ute her eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2514 Skrevet April 21, 2013 Fin var den hvertfall? Ligger det noen gamle tråder eller noe om den ute her eller? Veldig bra gjennomført den ikke noen tråder som jeg har sett enda dessverre :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2515 Skrevet April 26, 2013 Møtte en sølv S4, original eller ei, i rundkjøringa ved Sagdalen rundt 16 idag, noen her inne? Ikke Kvilten sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2516 Skrevet April 26, 2013 Hadde en grå S3 8p SB bak meg nedover maridalsveien for et par dager siden. Ikke medlemsbil, tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2517 Skrevet April 26, 2013 Var ikke hvit a? Kunne vært Harald siden du ikke så den bakfra hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2518 Skrevet April 27, 2013 Så en audi rs5 uten for leiligheten på osterhausgate par dagen siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2519 Skrevet April 27, 2013 Var ikke hvit a? Kunne vært Harald siden du ikke så den bakfra hahah Elloell Skal du på cars&coffee, ms.nurse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2520 Skrevet April 27, 2013 Elloell Skal du på cars&coffee, ms.nurse? Får ikke blitt med, nettopp fordi jeg skal jobbe.... Men, håper på å bli med på treff fremover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2521 Skrevet April 27, 2013 Dumt! Men det er iallefall mye treff denne sommeren, så slaget er ikke tapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2522 Skrevet April 27, 2013 Dumt! Men det er iallefall mye treff denne sommeren, så slaget er ikke tapt Håper ikke det, jeg er dritgira på å se talentet i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2523 Skrevet April 27, 2013 Sto parkert siden av en Nydelig matt grå a8 med 21/22" med bra senk i Werglandsvei i dag, Noen som har sett denne før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2524 Skrevet April 28, 2013 Fikk øye på denne frekke saken på Torshov i stad, kl 16:30ish 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2525 Skrevet April 28, 2013 Møtte på en ganske fin passat 3b på olavsgård i sted. Svart med ratlook panser(rusta panser). Noen her sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...