#2526 Skrevet April 29, 2013 På Ulven nå spotta jeg akkurat en sort Golf 6 lav som bare det med mintgrønne/turkise Rotiser BLQ Så riktig ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2527 Skrevet April 29, 2013 Så samme bilen ved Espa tidligere på morgenen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2528 Skrevet April 29, 2013 Så denne på hagan i nittedal i dag.. Noen her sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2529 Skrevet April 29, 2013 Tror eieren er her inne, heter vel Jeanette? Edit: Yup! Tråd her: Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2530 Skrevet April 29, 2013 Bilen har stått lenge på verkstedet vårt og den ene dagen jeg endelig er ute og kjører den blir jeg spotta. Kjapt levert gutta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2531 Skrevet April 29, 2013 Gikk rett foran dere når dere gikk inn i butikken. La fort merke til bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2532 Skrevet April 29, 2013 Ble nettop passert av en grønn Passat med styling og klubbplater ved kløfta. På vei på treff kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2533 Skrevet Mai 1, 2013 Spottet en sølv A3 8L på vei nedover mot Statoilen på Skedsmokorset istad, rundt halv 9 tiden tenker jeg. Spottet så en A4 B7 med US mod og noe som må ha vært xenon i tåkelys, samt en fet UP med gule tåkelys på Strømmen sånn i 9-draget, så ikke noe klubbplater i forbifarten. Noen her? I tillegg spottet jeg en lav og rød TT (nye typen) med svarte 19"(?) felger, så sabla bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2534 Skrevet Mai 2, 2013 Om den A3'n hadde sort panser bh så er det PK sin, og regner med den A4'n var mørk/sort? Den har jeg sett mange ganger og. Up!'en til Magnus har gule tåkiser og VW rally dekor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2535 Skrevet Mai 2, 2013 Ja, A4'en var mørk/svart. A3'en hadde ikke bh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2536 Skrevet Mai 2, 2013 PK kjører A3 8P:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2537 Skrevet Mai 2, 2013 Fikk en hvit scirocco bak meg nedover sandakerveien i dag rundt kl 08:00. Klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2538 Skrevet Mai 3, 2013 Spotta s3'n til Stian Exi på Statoil Storo i stad! Den var gul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2539 Skrevet Mai 3, 2013 Spotta s3'n til Stian Exi på Statoil Storo i stad! Den var gul! Troooor jeg spotta deg også! Hahaha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2540 Skrevet Mai 3, 2013 Spotta en A4 på Rema teisen etter jobbtider, med klubbmerker. Hvem her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2541 Skrevet Mai 5, 2013 Spotta retning oslo rett etter olavsgaard, tuta 2 ganger og feis forbi med grå touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2542 Skrevet Mai 5, 2013 Oi, NM i ministyrbilde. Audi avsnt med clean bakluke, regnr BS50914 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2543 Skrevet Mai 6, 2013 Spotta en fin golf stv på E6 alnabru idag inn mot byen ved 6:15 tiden. Bilen hadde klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2544 Skrevet Mai 7, 2013 Så også denne finheten i garasjen på Radiumhospitalet idag tidlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2545 Skrevet Mai 7, 2013 Spotta herr Wulff i sin RS4 på Strømmen for et kvarter siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2546 Skrevet Mai 8, 2013 Spotta herr Wulff i sin RS4 på Strømmen for et kvarter siden hmmm, jeg så ikke deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2547 Skrevet Mai 8, 2013 hmmm, jeg så ikke deg Jeg gikk langs veien når du kom kjørende ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2548 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg gikk langs veien når du kom kjørende ^^ ja da er det ikke så rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2549 Skrevet Mai 8, 2013 Spotta en ung kar i en sort godt senket golf 4. Jeg var på ned til Hagan fra gjelleråsen, han på vei opp. Trolig medlem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2550 Skrevet Mai 8, 2013 om han hadde panser-BH og breie felger, så er det sikkert Simen Alveng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...