#2601 Skrevet Juni 22, 2013 Spotta David Crowo i A6'n på Skjetten rundt 14:00. Spotta Christoffer Johansen i A3'n på Leirsund 17:45. Prøvde å hilse men han var så overlegen at han ikke gadd å hilse tilbake:) Så spotta jeg en grønn Coupe/S2 med klubb klistremerker i siderutene bak på strømmen i 18:15 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2602 Skrevet Juni 22, 2013 Den grønne s2'n er Daniel Bakke Randby sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2603 Skrevet Juni 22, 2013 Det var vel Patrik og Harald som skulle til Polen på treff.. Faen, det svære treffet i Polen, Vaggruppe eller hva det er? Hvorfor er man ikke der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2604 Skrevet Juni 22, 2013 Kan stemme at det var meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2605 Skrevet Juni 23, 2013 Spotta en gul S4 B5 avant med hvite rota hjul, rosa tak og tanklokk + stickers i bakruta langs ring 3 for en time siden. Lav og kul sak Viste tommel opp og fikk tommel opp tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2606 Skrevet Juni 23, 2013 Hilste på Baard Christiansen i sin stilige polo tidligere idag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2607 Skrevet Juni 24, 2013 Spotta en blå Scirocco med BBS CH felger på Rema gjelleråsen idag :-) så ikke noe skiltplater men fin var den hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2608 Skrevet Juni 25, 2013 Tommy sin tipper jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2609 Skrevet Juni 26, 2013 Spottet en BS skiltet titangrå met. R8 i Lillestrøm og en hvit Sicco med svarte felger i Fjerdingby i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2610 Skrevet Juni 26, 2013 Har sett en sort RS4 B5 med B som første bokstav i regnr, på Hellerudsletta noen ganger i det siste, er det noen her inne sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2611 Skrevet Juni 26, 2013 tror det er han som kjører opp og ned til hadeland, for jeg møter en sort RS4 b5 i hakadal innimellom, og han skal til hadeland har nr hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2612 Skrevet Juni 26, 2013 Kan jo være samme bil da (: Var bare nysgjerrig på om den var lokal eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2613 Skrevet Juni 27, 2013 Denne dere prater om? Har stått parkert på Rødtvedt flere ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2614 Skrevet Juni 27, 2013 Mye mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2615 Skrevet Juni 27, 2013 Tror det ja =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2616 Skrevet Juni 27, 2013 Spottet denne idag på Råholt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2617 Skrevet Juni 27, 2013 RS4en på bilde er mørkeblå, ikke svart Har vært i klubben tidligere og er i klubben fortsatt den blå. http://forum.vacn.no/showthread.php?240358-RS4-B5-på-finn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2618 Skrevet Juli 2, 2013 Spottet denne idag på Råholt [ATTACH=CONFIG]200193[/ATTACH] Kenneth Lie sin dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2619 Skrevet Juli 2, 2013 2erGolf med små rangere og konkave Schmidt ML tror jeg, på Jessheim nå for en liten time siden. Matt kobber/bronseaktig A3/S3 E6 sørgående mellom Olavsgård-Frogner et sted rundt 5.. tøff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2620 Skrevet Juli 3, 2013 Var S3'n min du spotta, jeg satt og venta på Alnabru med bobla mens en kompis kjørte. Den står hos foliegutta nå for fullføring av jobben...så gjenstår senk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2621 Skrevet Juli 3, 2013 Spottet denne idag på Råholt [ATTACH=CONFIG]200193[/ATTACH] Detta kan se ut som Erlend Sommer sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2622 Skrevet Juli 3, 2013 Detta kan se ut som Erlend Sommer sin. Nei det er ikke hans, tror han har rotiform felger og tonede framlykter nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2623 Skrevet Juli 3, 2013 I dag spotta jeg en R8 i Oslo.. med nesten hele bilen foliert i rød kromfilm!!!! Norske skilter.... Så ut som den var sort i lakken der det var uten folie. Noe spesielt kan man si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2624 Skrevet Juli 3, 2013 I dag spotta jeg en R8 i Oslo.. med nesten hele bilen foliert i rød kromfilm!!!! Norske skilter.... Så ut som den var sort i lakken der det var uten folie. Noe spesielt kan man si Spotta den i Lillestrøm forrige dagen. Da parkert i gågata en kveld i 21 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2625 Skrevet Juli 3, 2013 Var S3'n min du spotta, jeg satt og venta på Alnabru med bobla mens en kompis kjørte. Den står hos foliegutta nå for fullføring av jobben...så gjenstår senk! Skogly da man..! Satser på å få sett den ila sommeren da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...