#2651 Skrevet Juli 3, 2013 Var S3'n min du spotta, jeg satt og venta på Alnabru med bobla mens en kompis kjørte. Den står hos foliegutta nå for fullføring av jobben...så gjenstår senk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2652 Skrevet Juli 3, 2013 Spottet denne idag på Råholt [ATTACH=CONFIG]200193[/ATTACH] Detta kan se ut som Erlend Sommer sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2653 Skrevet Juli 3, 2013 Detta kan se ut som Erlend Sommer sin. Nei det er ikke hans, tror han har rotiform felger og tonede framlykter nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2654 Skrevet Juli 3, 2013 I dag spotta jeg en R8 i Oslo.. med nesten hele bilen foliert i rød kromfilm!!!! Norske skilter.... Så ut som den var sort i lakken der det var uten folie. Noe spesielt kan man si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2655 Skrevet Juli 3, 2013 I dag spotta jeg en R8 i Oslo.. med nesten hele bilen foliert i rød kromfilm!!!! Norske skilter.... Så ut som den var sort i lakken der det var uten folie. Noe spesielt kan man si Spotta den i Lillestrøm forrige dagen. Da parkert i gågata en kveld i 21 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2656 Skrevet Juli 3, 2013 Var S3'n min du spotta, jeg satt og venta på Alnabru med bobla mens en kompis kjørte. Den står hos foliegutta nå for fullføring av jobben...så gjenstår senk! Skogly da man..! Satser på å få sett den ila sommeren da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2657 Skrevet Juli 4, 2013 I dag spotta jeg en R8 i Oslo.. med nesten hele bilen foliert i rød kromfilm!!!! Norske skilter.... Så ut som den var sort i lakken der det var uten folie. Noe spesielt kan man si han og kompisene hans fra andre land var på strømmen med denne bilen og par andre gromme tyskere forrige dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2658 Skrevet Juli 4, 2013 Her er'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2659 Skrevet Juli 4, 2013 Hvem er dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2660 Skrevet Juli 5, 2013 Svart og hvit touran på grønne skilter spottet på ansatt parkeringen på storo storsenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2661 Skrevet Juli 7, 2013 Nei det er ikke hans, tror han har rotiform felger og tonede framlykter nå Fortsatt Kenneth Lie sin, dette er min gamle bil så tror jeg kjenner den godt igjen ettersom den ikke har forandret seg så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2662 Skrevet Juli 7, 2013 Fortsatt Kenneth Lie sin, dette er min gamle bil så tror jeg kjenner den godt igjen ettersom den ikke har forandret seg så mye nei, det var det jeg sa at det ikke var Erlend sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2663 Skrevet Juli 10, 2013 Spytta akkurat Per Kristian i A3'n med panserbh og prøveskilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2664 Skrevet Juli 11, 2013 Spotta en Avusblå(?) RS2 avant på motorveien ved moss, retning sarpsborg(evt rudskogen?) =P i godt driv og herlig lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2665 Skrevet Juli 14, 2013 Dreiv å rumpekjørte denne i dag. Hadde skiltplater. Så håper han/hun er medlem så personen ikke blir så sint på meg pga rumpekjøringen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2666 Skrevet Juli 14, 2013 Er det på ring3 ved Bryn Knut-Erik? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2667 Skrevet Juli 14, 2013 Stemmer. Lå bak den fra Møller Ryen til Ulvensplitten der den fortsatte på ring 3 og jeg dro ut på E6 nordover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2668 Skrevet Juli 14, 2013 Syns det var noe med stedet bare: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2669 Skrevet Juli 15, 2013 Spotta en sølv BP-regga TT med klubbskilter i bauneveien for 5 min siden. Pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2670 Skrevet Juli 15, 2013 Spytta akkurat Per Kristian i A3'n med panserbh og prøveskilt Må ikke spytte på PK da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2671 Skrevet Juli 15, 2013 Spotta badowski på helsfyr istad, jeg kjørte forbi deg og tuta tilogmed. Men kjørte Kløw sin Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2672 Skrevet Juli 15, 2013 Mørk sort/grå Audi B7 avant observert på løvenstad (igjenn) med 3sdm 0.05 felger, utrolig lav å fin bil. Noen som kjenner eieren? Skulle likt å knipsa noen bilder av den bilen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2673 Skrevet Juli 16, 2013 Noen fra Osloområdet som er på tur i Elverum? En KH (tror jeg) registrert nyere Jetta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2674 Skrevet Juli 24, 2013 Hvem er dette da? var meg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2675 Skrevet Juli 25, 2013 Fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...