#2676 Skrevet Juli 28, 2013 Mørk sort/grå Audi B7 avant observert på løvenstad (igjenn) med 3sdm 0.05 felger, utrolig lav å fin bil. Noen som kjenner eieren? Skulle likt å knipsa noen bilder av den bilen der Vet hvem den er sin ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2677 Skrevet Juli 28, 2013 Veit jeg og Møtte på bilen på vei til hunderfossen treffet og fikk nok tid til å sikle på A4`n på treffet og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2678 Skrevet Juli 28, 2013 Så det i bildetråden din derfra nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2679 Skrevet Juli 29, 2013 Spotta en sort B5, Br regged skilter på Kiwi Hagan rundt 07 tiden i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2680 Skrevet Juli 30, 2013 Det var meg tror jeg, ihvertfall hvis det var en A5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2681 Skrevet Juli 30, 2013 Haha jeg som skrev feil her, skulle ha stått A5 ikke, B5 Var jeg som kjørte Poloen som sto ved siden av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2682 Skrevet Juli 30, 2013 OK, jeg så den med det sorte emblemet. Plastidip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2683 Skrevet Juli 30, 2013 Stemmer. Det er bestilt i sort, altså ikke plastidip :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2684 Skrevet Juli 30, 2013 (endret) Spotta denne på Hagan rundt halv 12 i dag - Spinners? Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2685 Skrevet August 10, 2013 Spottet på ICA hellerud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2686 Skrevet August 11, 2013 Matt sort med skiltplate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2687 Skrevet August 12, 2013 Så samme bil på Hagan opp mot Gjelleråsen rundt 14 tiden i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2688 Skrevet August 14, 2013 Spottet for 5min siden oppover auli feltet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2689 Skrevet August 14, 2013 Det er Simen Larsen sin Veit ikke om han er medlem her lenger, men han var ihvertfall det for et par år siden Han bor på Auli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2690 Skrevet August 14, 2013 Ja tenkte meg nok at han bodde oppover der. Fulgte bak han ganske langt oppover feltet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2691 Skrevet August 17, 2013 Så denne på ring 3 ved ryen 13:30 idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2692 Skrevet August 17, 2013 Sett den sjæl i Sørkedalsveie, xenon i tåkelys og vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2693 Skrevet August 21, 2013 (endret) Spotta denne på parkeringen til tollpost nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2694 Skrevet August 23, 2013 Spotta en rød RS4 B5 langs maridalsveien i stad. Gunmetal MTM felger kunne det se ut som og FREKK lyd!!! Tror ikke den hadde klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2695 Skrevet August 24, 2013 Spotta denne på parkeringen til tollpost nå. Min gamle det, som Tommy Edvardsen har nå:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2696 Skrevet August 25, 2013 Det var min det, måtte ut å lufte den en liten tur Spotta en rød RS4 B5 langs maridalsveien i stad. Gunmetal MTM felger kunne det se ut som og FREKK lyd!!!Tror ikke den hadde klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2697 Skrevet August 25, 2013 Det var min det, måtte ut å lufte den en liten tur Vanvittig grom! Lyden var til å få ståpels av! Hva slags eksos har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2698 Skrevet August 25, 2013 Er noe jeg fikk tak i gjennom loba, som de fikk et firma til å lage til seg, men de selger det ikke lengre, 2x3" dp og 1x4" (eller 4.5" husker ikke helt) catback. Ble en helt anne lyd og opplevelse når jeg bytta ut Miltek anlegget jeg hadde før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2699 Skrevet August 30, 2013 Så denne i parkeringshuset på radiumhospitalet da jeg dro hjem ved 14:30. Noen i klubben sin? Var ingen klubbmerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2700 Skrevet September 6, 2013 Spotta akkurat en svart s2 avant/rs2 ved åneby i nittedal. Noen her? Hadde sota baklykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...