#2676 Skrevet September 9, 2013 Spotter nettopp Per Backe på vei inn mot Oslo. Svingte av mot alna. Ser man det! På vei til jobb da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2677 Skrevet September 10, 2013 Hvit panser-BH eller noe på den? Tror jeg møtte deg ved rundkjøringen fra 163 mot Alnabru for en uke siden eller noe.. Kjørte Yaris Verso på svære hjul, prøvde å hilse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2678 Skrevet September 11, 2013 Stemmer, så deg jeg men var liksom ukjent bil. Men hilste tilbake men ble nok for sent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2679 Skrevet September 11, 2013 Ser man det! På vei til jobb da vettu Det spenstige var att du kjørte bak meg ett stykke før du kjørte forbi og la deg inn rett forran meg. Trodde ikke den blå A4'n min var sååå vanskelig og kjenne att 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2680 Skrevet September 11, 2013 Det spenstige var att du kjørte bak meg ett stykke før du kjørte forbi og la deg inn rett forran meg. Trodde ikke den blå A4'n min var sååå vanskelig og kjenne att Husker det faktisk.. Men jeg satt helt sikkert å sjekket face/insta og snap som vanlig på morran på vei til jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2681 Skrevet September 11, 2013 Spotta denne i dag tidlig Regnr: DL67449 og club plater Kjørte bak deg fra lørenskog til rælingstunellen Plastidip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2682 Skrevet September 11, 2013 Den A3 sportbacken der har stått parkert på Erik Arnesen i laaaang tid. Har den fått frontfanger på igjen? Det er plastidip ja, har gått forbi den mange ganger og det virker som ting er forsøkt å rive av men gitt opp. Tror forøvrig jeg og Per Backe spotta bilen på Shell mortensrud for lenge siden(i vinter en gang) da det mest sannsynelig var lagt ny plastidip for den var forholdsvis fargerik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2683 Skrevet September 11, 2013 Den A3 sportbacken der har stått parkert på Erik Arnesen i laaaang tid. Har den fått frontfanger på igjen? Det er plastidip ja, har gått forbi den mange ganger og det virker som ting er forsøkt å rive av men gitt opp. Tror forøvrig jeg og Per Backe spotta bilen på Shell mortensrud for lenge siden(i vinter en gang) da det mest sannsynelig var lagt ny plastidip for den var forholdsvis fargerik Det var iøyenfallende ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2684 Skrevet September 12, 2013 Ja det var samme bil. Tror ikke den mangla fanger, men det var tidlig på morningen så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2685 Skrevet September 13, 2013 Jd registrert a6 sedan spottet på E6 nordover ved karihaugen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2686 Skrevet September 13, 2013 Hørte og så Glenn Kenneth i RS4en på Gjelleråsen mellom 18-19 i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2687 Skrevet September 14, 2013 (endret) spottet 3 audi'er og 1 vw retning Drøbak Gikk bra med han ene som ble stoppet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2688 Skrevet September 14, 2013 Denne mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2689 Skrevet September 14, 2013 Ja ! Jeg lå bak dere til drøbak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2690 Skrevet September 14, 2013 Jeg var ikke med, bare så Glenn la ut bilde på face at han var stoppa og så sammenhengen med de du skrev Gikk bra, bare masete kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2691 Skrevet September 14, 2013 Hoho jævla polis!! Sur som ei fele! Fikk bare kjeft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2692 Skrevet September 15, 2013 [ATTACH=CONFIG]204835[/ATTACH] Spotta denne i dag tidlig Regnr: DL67449 og club plater Kjørte bak deg fra lørenskog til rælingstunellen Plastidip? Jeg så også denne i går, da rundt kl 14 retning Oslo på motorveien ved Ryen. Virker jo litt spesielt å ha skiltet montert så skjevt dersom det "bare" var forsøk på å fjerne lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2693 Skrevet September 16, 2013 (endret) Spottet denne herligheten i Sentrum P-hus på Lørdag. Noen fra forumet? Beklager dårlig Ipone bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2694 Skrevet September 16, 2013 Spotta en blå Rs6 på vei mot gardermoen igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2695 Skrevet September 16, 2013 Spotta en blå Rs6 på vei mot gardermoen igår Om det var nyeste så er det vel den Sandven bilen som går her på Skedsmo. Frisk sak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2696 Skrevet September 17, 2013 Spottet martin i koolart t5en på vei inn mot byen fra sandvika i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2697 Skrevet September 18, 2013 Spotter Martin støtt og stadig jeg. Vet ikke om det er pga at vi alltid er på samme sted av en eller annen grund eller om det bare er bilen hans som gjør at han er veldig lett å spotte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2698 Skrevet September 19, 2013 Spotta en Golf 6 hvit med sort tak, Roti NUE's og tipper det var Votexpaket på den, ved Bryn Senter i ettermiddag. Smekker sak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2699 Skrevet September 21, 2013 Spottet en turkis A4 B5 med klubbplater og sorte felger på E18 mellom Sandvika og Slependen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2700 Skrevet September 21, 2013 Kan banne på at den turkise B5'n er egentlig S4'n til Lars Himle Mortensen. Den hadde en A4 fanger sist gang jeg så den mener jeg å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...