#2751 Skrevet September 28, 2013 Møtte på en pen S4 sedan i rs blå, ved hvam, hilste ved å bruke bilens språk. Og litt før lambertseter, så møtte jeg på en A5 3.0tdi og en ny passat, som pressa meg bak på milimeteren. Endte til slutt opp med at de kjørte forbi meg, og la seg imellom meg og bilen forran, som det såvidt var plass til han. Nesten ulykke. Håper ikke dette var en fra forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2752 Skrevet September 28, 2013 Im blue baby spottet hjemme hos seg selv:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2753 Skrevet September 28, 2013 Så det jeg tror er samme bil på parkeringen til Strømmen storsenter igår ettermiddag. PanserBH og kjolpaket Sett den mye på E6 sørover og i strømmen traktene i det siste. Fin New Beetle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2754 Skrevet September 30, 2013 Ble forbikjørt av en New Beetle på E6 nordover ca Frogner for noen timer siden, sølvgrå med mye styling, vi kjørte org. Bora og prøvde å hilse. Baard? Solgte den for en måneds tid siden til ei dame fra Elverumstraktene. Kan være den andre med Caractere styling som fortsatt går her i byen, for den ser jeg innimellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2755 Skrevet September 30, 2013 Denne svarte her står stadig på personal parkeringa på storo storsenter. Moen som kjenner igjen bilen? Er brodern sin ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2756 Skrevet September 30, 2013 Idag spottet jeg en virkelig flott rød a4 b7 stv med klubbplater i rundkjøringa på Kløfta. Så en a3 sb på e6 ved karihaugen. Panser bh, samt lyseblå partier i fronten og halve tanklokket var lyseblått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2757 Skrevet September 30, 2013 Idag spottet jeg en virkelig flott rød a4 b7 stv med klubbplater i rundkjøringa på Kløfta. Så en a3 sb på e6 ved karihaugen. Panser bh, samt lyseblå partier i fronten og halve tanklokket var lyseblått. A3 er PK sin, delvis foliert i fargen til JC sin Golf da han kjøpte resten. Skamfet bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2758 Skrevet Oktober 2, 2013 Spottings og hils på E6 ut av Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2759 Skrevet Oktober 2, 2013 Spottings og hils på E6 ut av Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2760 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2761 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2762 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen I know Lekker den bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2763 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen I know Lekker den bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2764 Skrevet Oktober 2, 2013 Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2765 Skrevet Oktober 2, 2013 Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2766 Skrevet Oktober 2, 2013 Var det denne Røde a4 du så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2767 Skrevet Oktober 2, 2013 Var det denne Røde a4 du så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2768 Skrevet Oktober 4, 2013 Kenneth, ingen vil vel se på den.. :screwy: Hilste på en A3 8P v Olavsgård i dag, matt blå, noe lilla stickers og LM/reps (vanskelig å si i farta ) bøllete stuk..! hilsen han i Yaris Verso m Rotiform og senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2769 Skrevet Oktober 5, 2013 Ja stemmer, dro en henger med en atv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2770 Skrevet Oktober 5, 2013 Sølvfarget A4 B6 med 3sdm 0.06 på Oslo City i dag Dobbel eksos bak og ganske lav bil. Skilte seg bra ut der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2771 Skrevet Oktober 5, 2013 Spottings og hils på E6 ut av Oslo Hehe får vel kontre med dette bildet jeg da. Litt utydelig, ikke lett å holde mob, ta bildet og kjøre bil samtidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2772 Skrevet Oktober 5, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen Hehe, Per og jeg har vel snubla forbi hverandre er par tilfeller tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2773 Skrevet Oktober 5, 2013 Gamle min det, jeg solgte den dagen før du så møtte den Nei, jeg skjønner hvis ingen vil se på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2774 Skrevet Oktober 6, 2013 Hehe, Per og jeg har vel snubla forbi hverandre er par tilfeller tidligere. Hæ! Hva mener du?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2775 Skrevet Oktober 6, 2013 Gamle min det, jeg solgte den dagen før du så møtte den Nei, jeg skjønner hvis ingen vil se på den Hehe, kødder bare med deg.. Hva har du handla deg nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...