#2726 Skrevet September 30, 2013 Idag spottet jeg en virkelig flott rød a4 b7 stv med klubbplater i rundkjøringa på Kløfta. Så en a3 sb på e6 ved karihaugen. Panser bh, samt lyseblå partier i fronten og halve tanklokket var lyseblått. A3 er PK sin, delvis foliert i fargen til JC sin Golf da han kjøpte resten. Skamfet bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2727 Skrevet Oktober 2, 2013 Spottings og hils på E6 ut av Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2728 Skrevet Oktober 2, 2013 Spottings og hils på E6 ut av Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2729 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2730 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2731 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen I know Lekker den bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2732 Skrevet Oktober 2, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen I know Lekker den bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2733 Skrevet Oktober 2, 2013 Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2734 Skrevet Oktober 2, 2013 Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2735 Skrevet Oktober 2, 2013 Var det denne Røde a4 du så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2736 Skrevet Oktober 2, 2013 Var det denne Røde a4 du så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2737 Skrevet Oktober 4, 2013 Kenneth, ingen vil vel se på den.. :screwy: Hilste på en A3 8P v Olavsgård i dag, matt blå, noe lilla stickers og LM/reps (vanskelig å si i farta ) bøllete stuk..! hilsen han i Yaris Verso m Rotiform og senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2738 Skrevet Oktober 5, 2013 Ja stemmer, dro en henger med en atv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2739 Skrevet Oktober 5, 2013 Sølvfarget A4 B6 med 3sdm 0.06 på Oslo City i dag Dobbel eksos bak og ganske lav bil. Skilte seg bra ut der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2740 Skrevet Oktober 5, 2013 Spottings og hils på E6 ut av Oslo Hehe får vel kontre med dette bildet jeg da. Litt utydelig, ikke lett å holde mob, ta bildet og kjøre bil samtidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2741 Skrevet Oktober 5, 2013 Mannen min du har sett :-D Anders Steen Thoresen Hehe, Per og jeg har vel snubla forbi hverandre er par tilfeller tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2742 Skrevet Oktober 5, 2013 Gamle min det, jeg solgte den dagen før du så møtte den Nei, jeg skjønner hvis ingen vil se på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2743 Skrevet Oktober 6, 2013 Hehe, Per og jeg har vel snubla forbi hverandre er par tilfeller tidligere. Hæ! Hva mener du?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2744 Skrevet Oktober 6, 2013 Gamle min det, jeg solgte den dagen før du så møtte den Nei, jeg skjønner hvis ingen vil se på den Hehe, kødder bare med deg.. Hva har du handla deg nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2745 Skrevet Oktober 7, 2013 Sett en mektig S8 V10 som er mørk grå ett par ganger på Kolbotn i dag, mistenker det er Harald Søia sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2746 Skrevet Oktober 7, 2013 Hehe, kødder bare med deg.. Hva har du handla deg nå? Skjønte det ikke var noe alvor i det Blei en passat 3bg 4 motion denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2747 Skrevet Oktober 7, 2013 Møtte en svart, lav og brei B6 avant på e6 retning sørover mot oslo for et par-tre timer siden. Kunne se ut som den hadde 3sdm 0.05 felger, men vanskelig å se ettersom han ikke akkurat kjørte i 80 km/t Uansett en fet bil som skilte seg ut blant alle de andre døde bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2748 Skrevet Oktober 7, 2013 det var ikke tilfeldigvis denne du så? så denne rett før sandvika på vei sørover ca 17.30 Var 3dsm felger på denne. Edit: veldig rå var den og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2749 Skrevet Oktober 8, 2013 Sett en mektig S8 V10 som er mørk grå ett par ganger på Kolbotn i dag, mistenker det er Harald Søia sin? Det var ikke min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2750 Skrevet Oktober 9, 2013 Exi Skogly i sin S3 på E6n v Frogner i ettermiddag, jeg var på vei oppover i laaav hvit 3er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...