#2826 Skrevet November 21, 2013 Møtte Thomas i Amarok'en ved Nesbru i retning Drammen nå nettopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2827 Skrevet November 23, 2013 Spotta en blå RS5 på vei hjem fra Sverige rettning Oslo i går. Hadde vacn skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2828 Skrevet November 23, 2013 Møtte Thomas i Amarok'en ved Nesbru i retning Drammen nå nettopp Spotta bilen din utafor blokka mi i Lia nå:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2829 Skrevet November 25, 2013 Jasså? Var å besøkte noen venner som bor der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2830 Skrevet November 27, 2013 Møter støtt og stadig en sølv-grå a4 avant med US lykter å senk ved Holmen på Slemmestadveien. Har Vacn merker på bakrute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2831 Skrevet Desember 3, 2013 Ligger bak en deilig svart RS5 på E6 ved Furuset nå... DP skilter og Møller Bil Ensjø på skiltplata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2832 Skrevet Desember 4, 2013 Lå bak en svart A4 stv. tror jeg forbi Telenor Arena og litt utover snarøya. ZT-regga. Sklitplater iallefall. Jeg blinka med blinkers og langlys før jeg tok av til flytårnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2833 Skrevet Desember 4, 2013 Denne? [ATTACH=CONFIG]208792[/ATTACH] Den A3'n er en kompis sin Sondre Fjørtoft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2834 Skrevet Desember 4, 2013 Jeg så også denne i går, da rundt kl 14 retning Oslo på motorveien ved Ryen.Virker jo litt spesielt å ha skiltet montert så skjevt dersom det "bare" var forsøk på å fjerne lakken. Det er en kompis sin bil Han har tatt av dippen nå Sondre Fjørtoft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2835 Skrevet Desember 7, 2013 Kjørte forbi en matt grå S5 ved furuset istad ved 4 tiden. Hadde ikke klubbplater. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2836 Skrevet Desember 8, 2013 Teknisk Museum igår formiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2837 Skrevet Desember 9, 2013 Teknisk Museum igår formiddag. Hehe, min det der. Vakkert med vinterhjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2838 Skrevet Desember 15, 2013 Noen her inne som blinket i lysa og hilste til meg langs Ring 3 mellom Tåsen-Storokrysset litt før 21:30 i kveld? Jeg rakk ikke å løfte hånda selv da jeg så at du hilste, men da takker jeg for gesten her inne og skriver "Hei og hå" tilbake til den det måtte gjelde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2839 Skrevet Desember 16, 2013 Møtte en mørk rs4 b7 ved Olavsgård på lørdag. Sykt herlig lyd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2840 Skrevet Desember 31, 2013 Ble forbikjørt av en hvit lav Caddy på E18 ved strand i formiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2841 Skrevet Januar 10, 2014 Møter stadig en mørk blå a3 på rådhussletta retning Gjøvik i Nittedal. Bilen har us lys, senket og litt div ser det ut til i farta. Jeg hilser og hilser. Senest i går rett før tolv. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2842 Skrevet Januar 10, 2014 Møter stadig en mørk blå a3 på rådhussletta retning Gjøvik i Nittedal. Bilen har us lys, senket og litt div ser det ut til i farta. Jeg hilser og hilser. Senest i går rett før tolv. Noen her? Har sett den flere ganger selv, aner ikke hvem som har den dog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2843 Skrevet Januar 10, 2014 Har sett den flere ganger selv, aner ikke hvem som har den dog. Tror det er en kar som heter Christoffer, litt usikker på om han er medlem, kom ikke opp noe når jeg søkte på han. Mener han har montert org grill igjen nå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2844 Skrevet Januar 10, 2014 Er kanskje ikke medlemsbil, men spotta den på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2845 Skrevet Januar 10, 2014 Franske skilter? Stått i gata her fra tid til annen. Helt grei tralle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2846 Skrevet Januar 17, 2014 (endret) Spotta en grå touareg med stort VACN klistremerke i bakruta i nye økern rettning ryen for 10min. Hvem der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2847 Skrevet Januar 19, 2014 Tipper Ole Opsahl. Hvis det var ett stort hvit firkantet VACN merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2848 Skrevet Januar 19, 2014 Det kan stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2849 Skrevet Juni 23, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2850 Skrevet Juni 23, 2014 [ATTACH=CONFIG]212244[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...