#2876 Skrevet September 6, 2014 Lå vel til salgs tidligere i år, er vel den som har vært på endel treff osv tidligere. Helt riktig bil..! Bare synd VW ikke hadde baller til å lage 3-sylindra turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2877 Skrevet September 8, 2014 Det er vel Baard Christiansen sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2878 Skrevet September 8, 2014 Det er vel Baard Christiansen sin? Nei, jeg kjører tross alt en Polo WRC... 😜 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2879 Skrevet September 8, 2014 JD-registrert Golf VI R, iallfall emblem på bakluka og midtstilt dobbel eksos, lav med 3DSM 0.06 over Lørenskog i sted. Noen her? Pen bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2880 Skrevet September 10, 2014 Første jeg har sett på veien i norge. Noen som har kontroll på hvor mange som er solgt eller beregnet solgt i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2881 Skrevet September 26, 2014 Spotta en rød typ89 med klubbplater e6 ved furuset nordover. Tok av ved olavsgård. Så bra velholdt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2882 Skrevet Oktober 3, 2014 Møter stadig en sort a6 med klubb skilter på Gjelleråsen og kjører inn mot kjeller. Jeg lå bak deg senest i dag rundt kvart på 7 i en golf 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2883 Skrevet Oktober 5, 2014 Så denne utenfor der jeg bodde før igår. Hvem her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2884 Skrevet November 25, 2014 Lå etter en mørk passat stv med sota ruter og led skiltlys fra haugerseter mot jessheim i dagtidlig kl 05:50. Hadde skiltplater. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2885 Skrevet Desember 27, 2014 Spotta Frederik Thelle i dag på Slependen! Bilen din skiller seg greit ut blant alle andre i ett parkeringshus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2886 Skrevet Desember 27, 2014 Så r36'n din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2887 Skrevet Desember 28, 2014 Spotta Frederik Thelle i dag på Slependen! Bilen din skiller seg greit ut blant alle andre i ett parkeringshus Synes den ser ganske vanlig ut jeg. Så skjønner ikke hvorfor den stikker seg sånn voldsomt ut. Vanlig farge, org felger, takstativ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2888 Skrevet Januar 5, 2015 Hassan Paulsen er å boler i kjelleren min igjen. Og har parkert redskapen i garasjen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2889 Skrevet Januar 9, 2015 Lå bak Thorbjørn Daniel Sandøy på vei hjem fra jobb i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2890 Skrevet Januar 13, 2015 Lå bak en svart golf GTI dn18 regga fra hamang til Rud kl 07:50 i dag. Merke i bakruta. Eier: BJØRN OVE BJØRNESETH VANG -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2891 Skrevet Januar 13, 2015 Synes den ser ganske vanlig ut jeg. Så skjønner ikke hvorfor den stikker seg sånn voldsomt ut. Vanlig farge, org felger, takstativ. Senka Touran, annen frontleppe og bakleppe og klistremerker stikker seg godt ut i ett ellers så kjedelig parkeringshus. Det at du spilte musikk ganske høyt også dro litt oppmerksomhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2892 Skrevet Januar 13, 2015 Hehehe. Spilte lav musikk, tror det var fiolin/opera jeg lyttet til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2893 Skrevet Januar 13, 2015 Du glemte det übersenka takstativet mitt. Ikke sett noen andre biler med samme løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2894 Skrevet Februar 27, 2015 (endret) Spotta en TTRS hvit farge på vei mot smedstad og en s8 på vei mot sandvika, noen her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2895 Skrevet Juni 3, 2015 Spottet en mørk/svart UR regget A6 2,5TDI på E6 ved helsfyr i dag. Bilen tok av til ring3 der. Regget på en Kim Morgan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2896 Skrevet Juni 10, 2015 Ligger bak denne karen oppover fra stovner mot rv4 nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2897 Skrevet Juni 18, 2015 Ligger bak denne karen oppover fra stovner mot rv4 nå. Jeg tenkte, sjekk DEN diffusoren. Men, så gikk det opp for meg at det var i ruta det speilet seg. Du var heldig med plasseringen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2898 Skrevet Juni 20, 2015 Hehe ja, der sier du noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2899 Skrevet August 14, 2015 Hender jeg møter på en mørke grå(?) A4 når jeg kjører nedover fra Gjelleråstoppen ned mot plantasjen på olavsgaard. Noen her sin? Ser veldig strøken ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2900 Skrevet August 14, 2015 Hvordan modell er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...