#2901 Skrevet August 14, 2015 Hvordan modell er det? Er en B8.. Men jeg ser jo nå at du bor i nittedal og har en grå B8! så tipper det er din:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2902 Skrevet August 14, 2015 Er gubben sin tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2903 Skrevet August 14, 2015 Er gubben sin tenker jeg Nydelig B8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2904 Skrevet August 31, 2015 Fint å være nordlending sørpå! Så en blå MK5 R32, og en hvit MK7 R (eller R-line) med svart tak kjøre gjennom Kongsberg i dag i ettermiddagsrushet.. Pene biler! Noen her inne sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2905 Skrevet November 29, 2015 Spotta en svart rs4 i galgeberg-ryen tunnelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2906 Skrevet Januar 28, 2016 Titter på en passat 3c med regnr SU400xx utenfor ammerudveien 60. Fin bil med klubbmerker. Hvem der? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2907 Skrevet Januar 28, 2016 Min! Faren min venter i bilen, jeg er ute om 2min[emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2908 Skrevet Januar 28, 2016 Min! Faren min venter i bilen, jeg er ute om 2min[emoji14] hehe såpass! så jeg er ikke alene som klubbmedlem i blokka her nei? Bilen min står parkert nede på parkeringsplassen. Flytter på tirsdag da =) Tenkte jeg skulle ta bilde og poste, men litt sjenert når noen sitter i bilen haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2909 Skrevet Januar 28, 2016 hehe såpass! så jeg er ikke alene som klubbmedlem i blokka her nei? Bilen min står parkert nede på parkeringsplassen. Flytter på tirsdag da =) Tenkte jeg skulle ta bilde og poste, men litt sjenert når noen sitter i bilen haha Bodd her halvannet år jeg Har sett no div medlemsbiler foran blokka, mener jeg har sett en tilsvarende passat, og en Audi muligens? Bilde.. Av verdens mest møkkete bil? Like greit å droppe det[emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2910 Skrevet Januar 28, 2016 Bodd her halvannet år jeg Har sett no div medlemsbiler foran blokka, mener jeg har sett en tilsvarende passat, og en Audi muligens? Sett en lik passat som deg som ser litt sliten ut med klubbplater bak bare(eller var det foran?) Men a6'n min står værtfall ute å fryser. Gadd ikke å betale 500 for parkeringshus de 2 månedene vi har bodd her fast før nye leiligheten er klar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2911 Skrevet Januar 28, 2016 Sett en lik passat som deg som ser litt sliten ut med klubbplater bak bare(eller var det foran?) Men a6'n min står værtfall ute å fryser. Gadd ikke å betale 500 for parkeringshus de 2 månedene vi har bodd her fast før nye leiligheten er klar =) Jeg gadd å betale, lett verdt det når snøen kom[emoji14]Da har jeg sett A6'en flere ganger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2912 Skrevet Januar 28, 2016 Jeg gadd å betale, lett verdt det når snøen kom[emoji14]Da har jeg sett A6'en flere ganger her Trengs ikke med webasto. Har bare skrapet ruta en gang så langt i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2913 Skrevet Juni 1, 2016 Hvem var det som passerte meg rundt Taraldrud i går etter klokken 16? Hvit Passat B7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2914 Skrevet Juni 2, 2016 Hvem var det som passerte meg rundt Taraldrud i går etter klokken 16? Hvit Passat B7? Det var nok meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2915 Skrevet Juni 2, 2016 Det var nok meg Tenkte meg at det måtte være deg Jeg trodde det var snuten først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2916 Skrevet Juni 2, 2016 Tenkte meg at det måtte være deg Jeg trodde det var snuten først Av en eller annen grunn så er det mange som legger seg til siden når jeg kommer Ser den virkelig så snut ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2917 Skrevet Juni 2, 2016 Av en eller annen grunn så er det mange som legger seg til siden når jeg kommer Ser den virkelig så snut ut? Nei, heller det at du la deg på siden av meg på rettstrekka og lå akkurat litt bak meg så jeg ikke så hvem det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2918 Skrevet Desember 8, 2016 Kjørte forbi en gul MK5 Golf med R32 stuss i dag tidlig rett ved Bryn/Hellsfyr på ringen. Du var sørgående og sto i køen for å kjøre inn i Brynstunellen. Medlem eller vet noen om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2919 Skrevet Mars 23, 2017 Hang bak og litt på siden av en rød A4 stv. med UR-skilter i dag tidlig. Smukk bil, noen herfra sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2920 Skrevet Mai 26, 2017 Synes jeg ser en kjent Transporter på headlineren til VG i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2921 Skrevet Juni 16, 2017 Traff på denne i Sinsenkrysset i dag 12:25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2922 Skrevet Juni 16, 2017 kan det være Kjell mon tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2923 Skrevet Juni 16, 2017 Kjørte etter'n på ring3 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2924 Skrevet Juni 28, 2017 Spottet en baby blå A4 som så veldig lav ut i motgående på motorveien ved Fjellhamar for 30 min siden. Så ganske hårete ut de få øyeblikkene jeg rakk å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2925 Skrevet Juni 28, 2017 Spottet mest sannsynlig samme bilen ista på ca samme tidspunkt i rundkjøringa ut av Skjettenbyen. Rød felger mener jeg å huske? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...