#2701 Skrevet September 6, 2013 Hvem var det jeg hadde lyskryss drag med idag på gruneløkka? noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2702 Skrevet September 6, 2013 Så denne i parkeringshuset på radiumhospitalet da jeg dro hjem ved 14:30. Noen i klubben sin? Var ingen klubbmerker Denne er klubb bil ja husker ikke hva fyren heter men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2703 Skrevet September 6, 2013 Hvem var det jeg hadde lyskryss drag med idag på gruneløkka? noen i klubben? Litt lettere å vite hva hva du snakker om hvis du nevner hva slags bil du møtte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2704 Skrevet September 7, 2013 Litt lettere å vite hva hva du snakker om hvis du nevner hva slags bil du møtte;) sorry sølv Golf MK5 svarte/rød Ronal felger tror jeg, Drit grom lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2705 Skrevet September 9, 2013 Spotter nettopp Per Backe på vei inn mot Oslo. Svingte av mot alna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2706 Skrevet September 9, 2013 Kjørte sammen med en hvit b8 med skiltplater fra skedsmo til kløfts igår kl 23.00 Så også en gul/gull passat 3bg med skiltplater ta av på skedsmo idag rundt 6:40 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2707 Skrevet September 9, 2013 Spotter nettopp Per Backe på vei inn mot Oslo. Svingte av mot alna. Ser man det! På vei til jobb da vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2708 Skrevet September 10, 2013 Hvit panser-BH eller noe på den? Tror jeg møtte deg ved rundkjøringen fra 163 mot Alnabru for en uke siden eller noe.. Kjørte Yaris Verso på svære hjul, prøvde å hilse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2709 Skrevet September 11, 2013 Stemmer, så deg jeg men var liksom ukjent bil. Men hilste tilbake men ble nok for sent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2710 Skrevet September 11, 2013 Ser man det! På vei til jobb da vettu Det spenstige var att du kjørte bak meg ett stykke før du kjørte forbi og la deg inn rett forran meg. Trodde ikke den blå A4'n min var sååå vanskelig og kjenne att 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2711 Skrevet September 11, 2013 Det spenstige var att du kjørte bak meg ett stykke før du kjørte forbi og la deg inn rett forran meg. Trodde ikke den blå A4'n min var sååå vanskelig og kjenne att Husker det faktisk.. Men jeg satt helt sikkert å sjekket face/insta og snap som vanlig på morran på vei til jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2712 Skrevet September 11, 2013 Spotta denne i dag tidlig Regnr: DL67449 og club plater Kjørte bak deg fra lørenskog til rælingstunellen Plastidip? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2713 Skrevet September 11, 2013 Den A3 sportbacken der har stått parkert på Erik Arnesen i laaaang tid. Har den fått frontfanger på igjen? Det er plastidip ja, har gått forbi den mange ganger og det virker som ting er forsøkt å rive av men gitt opp. Tror forøvrig jeg og Per Backe spotta bilen på Shell mortensrud for lenge siden(i vinter en gang) da det mest sannsynelig var lagt ny plastidip for den var forholdsvis fargerik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2714 Skrevet September 11, 2013 Den A3 sportbacken der har stått parkert på Erik Arnesen i laaaang tid. Har den fått frontfanger på igjen? Det er plastidip ja, har gått forbi den mange ganger og det virker som ting er forsøkt å rive av men gitt opp. Tror forøvrig jeg og Per Backe spotta bilen på Shell mortensrud for lenge siden(i vinter en gang) da det mest sannsynelig var lagt ny plastidip for den var forholdsvis fargerik Det var iøyenfallende ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2715 Skrevet September 12, 2013 Ja det var samme bil. Tror ikke den mangla fanger, men det var tidlig på morningen så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2716 Skrevet September 13, 2013 Jd registrert a6 sedan spottet på E6 nordover ved karihaugen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2717 Skrevet September 13, 2013 Hørte og så Glenn Kenneth i RS4en på Gjelleråsen mellom 18-19 i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2718 Skrevet September 14, 2013 (endret) spottet 3 audi'er og 1 vw retning Drøbak Gikk bra med han ene som ble stoppet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2719 Skrevet September 14, 2013 Denne mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2720 Skrevet September 14, 2013 Ja ! Jeg lå bak dere til drøbak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2721 Skrevet September 14, 2013 Jeg var ikke med, bare så Glenn la ut bilde på face at han var stoppa og så sammenhengen med de du skrev Gikk bra, bare masete kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2722 Skrevet September 14, 2013 Hoho jævla polis!! Sur som ei fele! Fikk bare kjeft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2723 Skrevet September 15, 2013 [ATTACH=CONFIG]204835[/ATTACH] Spotta denne i dag tidlig Regnr: DL67449 og club plater Kjørte bak deg fra lørenskog til rælingstunellen Plastidip? Jeg så også denne i går, da rundt kl 14 retning Oslo på motorveien ved Ryen. Virker jo litt spesielt å ha skiltet montert så skjevt dersom det "bare" var forsøk på å fjerne lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2724 Skrevet September 16, 2013 (endret) Spottet denne herligheten i Sentrum P-hus på Lørdag. Noen fra forumet? Beklager dårlig Ipone bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2725 Skrevet September 16, 2013 Spotta en blå Rs6 på vei mot gardermoen igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...