Anbefalte innlegg

Spotta grå r8 med røde skilt og en ny Mercedes slr amg på parkeringsplass i Maridalen. Er jo rett ved frysja så noen som var ute å lekte? Så ut som unge folk som kjørte ihvertfall.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Var det ikke SLS AMG? Så denne i Maridalsveien jeg også. Svingte inn ved Falck.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke bare no bilreportere som var ute og testet disse da? Og befant seg på frysja, da det er der presse R8 v10 til møller befinner seg til daglig.. som forøvrig er grå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en hvit Vento med rusta panser på E6 ved Alna, en gammal VW bus med lasteplan og henger ved Karihaugen, en ganske strøken sort Boble og en grønn Passat LS ved Hvam.

 

Var litt gamle VW ute på veien i dag gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Vidar Grønsleth i sin mk4 R32 over helsfyr i sta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en hvit Vento med rusta panser på E6 ved Alna, en gammal VW bus med lasteplan og henger ved Karihaugen, en ganske strøken sort Boble og en grønn Passat LS ved Hvam.

 

Var litt gamle VW ute på veien i dag gitt :)

 

Passaten var sikkert Stian det ;)

 

1974 Passat LS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta grå r8 med røde skilt og en ny Mercedes slr amg på parkeringsplass i Maridalen. Er jo rett ved frysja så noen som var ute å lekte? Så ut som unge folk som kjørte ihvertfall.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

når var det du var oppi dalen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit Scirocco med "MK6 GTI" eksos på Sjølyst i sta. Bra drag var det også i den, plystra fint i den TSI motoren..

 

Klubbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passaten var sikkert Stian det ;)

 

1974 Passat LS

 

Og han som kom bak i Stian sin rotte var jo ingen andre enn meg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten ha vært det ja :)

 

La du ikke merke til rotta som kom bak meg altså??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La du ikke merke til rotta som kom bak meg altså??:P

Så bare Passaten jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når var det du var oppi dalen

 

Kjørte vel hjem fra jobb ca 15.. Måtte jo stoppe å se på (Ja marius har rett) SLS AMG'en som sto der, og mens jeg sto der kom den R8'en og stoppet, så byttet sjåførene plass før de forsvant ut av dalen, fort :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en mørk grå passat, 3b(g) med sota lykter og emblemfri grill, Rv159 gjennom rælingstunnelen. Retning Oslo søndag rundt lønsj.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en mørk A6 med ledbaklykter på ring3 sent igår kveld, var sikker på det var Rune sin, men den kjørte utrolig sakte, (50-60) i 60-80 sonen der, så tviler på han kjører så sakte med 2.7BiTurbo'en sin :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort Golf V med rieger frontleppe, r32bakfanger, R line felger og sota ruter observert på motorveien rett ved blåkolltunnelen retning Oslo. Sinnsykt nice høyde. Noen her inne sin?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en mørk A6 med ledbaklykter på ring3 sent igår kveld, var sikker på det var Rune sin, men den kjørte utrolig sakte, (50-60) i 60-80 sonen der, så tviler på han kjører så sakte med 2.7BiTurbo'en sin :P

 

Var nok ikke Rune....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok ikke Rune....

 

Ok :) Bare baklyktene var like som han hadde, også var det samme farge på bilen.. Også minnet det meg om rune, litt halvlangt hår og caps :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her i klubben som kjører sølv A4 og jobber på montèr Jessheim? Ser den står uten for sjappa stadigvekk når jeg er innom å handler materialer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta Stian exi skogly med sin nye vwbuss ut av Oslo idag formidag.. DRIT TØFF..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke en medlemsbil, men jeg så A1 for første gang da jeg parkerte ved siden av den i dag :D

 

a1eab.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke en medlemsbil, men jeg så A1 for første gang da jeg parkerte ved siden av den i dag :D

 

a1eab.jpg

 

Å, ein slik en Nissan Micra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en meget lav hvit Golf 5 ved avkjøring til Blommenholm igår retning Sandvika. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det sorte felger med rosa senterkopper? Tøff var den hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en meget lav hvit Golf 5 ved avkjøring til Blommenholm igår retning Sandvika. Hvis jeg ikke husker helt feil så var det sorte felger med rosa senterkopper? Tøff var den hvertfall!

 

 

Golfen til Mattis........S³

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er godt mulig, vet ikke hvem Mattias er men.

 

S3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mattis Wang, forhenværende langtidsmedlem. Søk Candy Golfen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.