Anbefalte innlegg

Såpass ja.. Det var litt nerdete må jeg si : vinke : (håper jeg ikke tråkket noen på føttene nå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke S3, men S³ , S opphøyd i 3. Står for Style, Stance and Swagger --->S-tripple-Squared

 

Å herregud for no vræl!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diesen sin "Iroc" spotta over Alexandier Kiellands plass i 9-tiden i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt følge med en grønn ST registrert A4 avant rundt halv 7 i dag. På E18 ved Operaen retning skøyen. Skilplater fra klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok ikke Rune....

Møtt en mørk A6 sedan med plastikk, led baklys og en eller annen bamse hengende fra antennen flere ganger rundt Strømmen i det siste.

 

Også har jeg sett en matt svart A8 med sorte felger et par ganger rundt Lillestrøm. Så tøff ut, noen her inne sin? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite 5'ern til Stian Frilseth spotta på Tveita rundt halv fire ;)

(jeg venta på bussen:p)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite 5'ern til Stian Frilseth spotta på Tveita rundt halv fire ;)

(jeg venta på bussen:p)

 

Hehe stemmer nok bra det;) Buss faktisk? blitt miljø freak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe stemmer nok bra det;) Buss faktisk? blitt miljø freak?

 

Prøver å spare litt penger på kjøring da.. og siden det går EN buss helt fra meg til jobben, så prøver jeg det litt.. bare synd bussjåføren dytta oss av på Tveita idag fordi han hadde merka bussen feil..: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver å spare litt penger på kjøring da.. og siden det går EN buss helt fra meg til jobben, så prøver jeg det litt.. bare synd bussjåføren dytta oss av på Tveita idag fordi han hadde merka bussen feil..: bh :

 

Aha skjønner:) Den er litt sur! satt du på vei mot sentrum utenfor dollys der du da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha skjønner:) Den er litt sur! satt du på vei mot sentrum utenfor dollys der du da eller?

 

Nei jeg stod i en klynge med masse folk som nettop var sparka av bussen, i retning Haugerud, rett etter lyskrysset. Tar 79-Grorud hjem(også har de en 79-Tveita også fant jeg ut idag:p)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg stod i en klynge med masse folk som nettop var sparka av bussen, i retning Haugerud, rett etter lyskrysset. Tar 79-Grorud hjem(også har de en 79-Tveita også fant jeg ut idag:p)

 

Hehe så du var inni der ja, så den mengden folk, tenkte det var no klassetur eller no jeg hehe var så unormalt mye folk:) Hehe gått på 79 smellen selv jeg ass ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Alexander Bjerke Hansen på mosseveien for en time siden ca:) i sin gromme vogn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta I'm blue baby på kebab sjappa på Hasle i sta. Godt noen har råd til å kjøpe kebab til lunsj. For det har ikke jeg. Så nå vet jeg hva fruen driver med i arbeids tiden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta I'm blue baby på kebab sjappa på Hasle i sta. Godt noen har råd til å kjøpe kebab til lunsj. For det har ikke jeg. Så nå vet jeg hva fruen driver med i arbeids tiden:)

 

HAHAHA! ;) *busted*?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som eier den sølv TT`n med singelframefront og diiiger intercooler som holder til på Løvenstad? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort golf 4 v6 4motion på ring3 retning ryen ved 18tiden idag. digg dame som kjørte. noen som vet om bilen er i klubben, tenkte ikke noe over org. xenon i speilet før hun kjørte forbi da sto det v6 4motion bakpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet denne bilen på parkeringa på jobben (Color Line).

 

Noen her inne sin?

IMG_0079.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta I'm blue baby på kebab sjappa på Hasle i sta. Godt noen har råd til å kjøpe kebab til lunsj. For det har ikke jeg. Så nå vet jeg hva fruen driver med i arbeids tiden:)

Åsså så fine arbeidstider hu har a gitt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en blå golf r20 når jeg var på vei opp til gardermoen rundt kl 09.45 idag.. den var på vei i retning oslo :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en blå golf r20 når jeg var på vei opp til gardermoen rundt kl 09.45 idag.. den var på vei i retning oslo :D

 

R20 som i MK6 R? Mest trolig pressebilen til importøren vil jeg tro? Er vel ikke så mange av den i Norge foreløpig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos 6ere så jeg en hvit en med svarte felger og svarte hjul i Schultz' gate i dag.. Noen her? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

R20 som i MK6 R? Mest trolig pressebilen til importøren vil jeg tro? Er vel ikke så mange av den i Norge foreløpig

 

ja mk6 R.. kan godt hende.. ikke så mange av de som er solgt her i landet kanskje nei? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett en GUL MK6 R langs østreakervei østover ved grorud. sikkert en av de som jobber der sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos 6ere så jeg en hvit en med svarte felger og svarte hjul i Schultz' gate i dag.. Noen her? :)

 

Hmm: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.