#501 Skrevet September 10, 2010 Sett en GUL MK6 R langs østreakervei østover ved grorud. sikkert en av de som jobber der sin. GUL? Special order for you my friend...aldri hverken hørt om eller sett bilder av en gul R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet September 11, 2010 GUL? Special order for you my friend...aldri hverken hørt om eller sett bilder av en gul R Jammen jeg er ganske sikker. For jeg trudde først det var en golf 5 R. men så ser jeg på hovedlyktene og de er sorte inni. og endestusser på midten bak.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet September 11, 2010 Så en ganske fet MK3 ved Økern torsdag kveld. Mørk, med gule lys, skamsenk og takstativ. Noen her sin? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet September 12, 2010 Hmm: klø : Felger og baklykter skulle det stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet September 12, 2010 Spottet Kenneth sin Touran snikende inn på P-plassen ved Trafikkstasjonen i Lillestrøm på søndag.... skulle vel på flydagen som alle andre Stemmer vel det ja,fikk også tatt bildet av den fete her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet September 12, 2010 Hvem trenger Touran når man har Bus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet September 12, 2010 når man har Bus? Wee:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet September 13, 2010 Stemmer vel det ja,fikk også tatt bildet av den fete her! Jøss, noen som har spotta gamlebussen til klubben vår. Var litt mer shabby og høy for noen år siden når vi malte logoene på bilen. Er egentlig en 66 ambulanse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet September 13, 2010 Hvem trenger Touran når man har Bus? Nei jeg skulle gjerne hatt den der jeg altså,helt riktig den der i mine øyne!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet September 13, 2010 Spotta en en blå G4 R32 ved Olavs gård 12:15 i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet September 13, 2010 Spotta en en blå G4 R32 ved Olavs gård 12:15 i dag. Er nok Vidar sin BlueMotion det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet September 15, 2010 Spotta Vidar mens jeg spiste lunch i dag.. på skoda av alle ting;) Her et lite bilde av at Vidar rygger:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet September 16, 2010 (endret) Spottet en Passat R36 utenfor Lillestrøm kino i går kveld, ingen klubbmerker. Hvor mange av disse går det i Norge? Edit: R36... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet September 16, 2010 Spottet en Passat R32 utenfor Lillestrøm kino i går kveld, ingen klubbmerker.Hvor mange av disse går det i Norge? det går vel ikke noen Passat R32 i det hele tatt.. enten golf R32 eller Passat R36 golf R32 har en 3,2 liter under panseret mens passaten har en 3,6 V6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet September 16, 2010 man får jo passat med 3.2L åsså da Arve med R Line Men jeg vet at oslo politiet kjører passat R36 (sivil bil) så bare pass dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet September 16, 2010 Det var barnesete foran i den... Sånn forhøyet kloss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet September 16, 2010 man får jo passat med 3.2L åsså da Arve med R Line Men jeg vet at oslo politiet kjører passat R36 (sivil bil) så bare pass dere joa, man får den tilogmed uten R-line. men denne ser så vanlig ut at jeg tror nok ikke det er denne ken sikter til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet September 16, 2010 Det er trafikkorpset (motorsykkelgutta) som har R36 og den er ikke sivil. Selv har jeg sett en Blå R36 stv i Rushtrafikken retning Oslo i skøyen området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet September 16, 2010 Spotta en en blå G4 R32 ved Olavs gård 12:15 i dag. På vei nordover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet September 16, 2010 Spotta Vidar mens jeg spiste lunch i dag.. på skoda av alle ting;) Her et lite bilde av at Vidar rygger:D Jepp, på Skoda. Det var der jeg "hang" når jeg hadde Leon. Jeg "henger " der enda. De er veldig behjelpelige med oppslag jeg ikke kan gjøre selv samt rabatt på deler osv. (Det er klart jeg sikkert hadde fått rabatt der jeg "burde" "henge", men jeg liker ikke å spørre.) Sitter dere der nede når dere spiser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet September 16, 2010 Jepp, på Skoda. Det var der jeg "hang" når jeg hadde Leon. Jeg "henger " der enda. De er veldig behjelpelige med oppslag jeg ikke kan gjøre selv samt rabatt på deler osv. (Det er klart jeg sikkert hadde fått rabatt der jeg "burde" "henge", men jeg liker ikke å spørre.) Sitter dere der nede når dere spiser? Jupp bak glassveggen under det overhenget med krakker under som er tvers over for vaske firma ved siden av skoda:) Sett deg der ganske mange ganger hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet September 16, 2010 Jupp bak glassveggen under det overhenget med krakker under som er tvers over for vaske firma ved siden av skoda:) Sett deg der ganske mange ganger hehe:) Neste gang får du åpne døra å . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet September 16, 2010 Neste gang får du åpne døra å . Kan jeg gjøre vettu:) Satt så godt når jeg så deg der hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet September 18, 2010 Spottet rs4 sølv farget på u-wash på kalbakken i stad.. B5 nesten helt lik som min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet September 18, 2010 Noen her inne som har en HS-regga mk2 Golf (GTi tror jeg) med gule innerlykter, nok senk og BBS RM? Så'n på mandag i Smestadkrysset og møtte den i dag morges da den var på vei ned Sørkedalsveien mot Smestad igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...