#601 Skrevet Oktober 27, 2010 Gul hva? 5? 6? Jaggu sikker på at det var en golf 5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Oktober 28, 2010 spotta Mr. 2door Henrik Haugen for en halvtime siden forbi ullevål stadion alltid like lekker den Mk.5'ern der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Oktober 28, 2010 spotta Mr. 2door Henrik Haugen for en halvtime siden forbi ullevål stadion alltid like lekker den Mk.5'ern der Det var meg ja Møkkete golf: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Oktober 28, 2010 var ikke verre enn pysjåen min så kan ikke si den var ille da min ble vasket for 2dager siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet Oktober 29, 2010 spotta en sort facelift touran med gule grøftisser og henger i 11tiden ved skullerudumpa noen her eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet November 5, 2010 Kjørte ved siden av en sort senket Vento med angeleyes og sota ruter i dag i firetiden på Ring 3 mot Sinsen, og så en hvit nyere Polo med bensinturbo (hørtes godt) og store felger på Karlsrud i åttetiden i dag. Tror Poloen er på forumet iallefall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet November 6, 2010 Spotta Arve sin passat i lillestrøm i 12 tiden i dag nice. endelig ble bilen min sett også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet November 6, 2010 Du sto vel på Shell Strømmen like etter kl 21 i dag å Arve? Sammen med en blå Passat stasjonsvogn og en sort Golf mk5 med oransje hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet November 7, 2010 (endret) ^Golfen med oransje hjul så jeg når jeg og en venn råna på strømmen/lillestrøm med A8en på fredag Første "rånetur" på flere år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet November 7, 2010 ^Golfen med oransje hjul så jeg når jeg og en venn råna på strømmen/lillestrøm med A8en på fredag Første "rånetur" på flere år stemmer det. vi så deg. men lurte på om det var en som hadde kjøpt bilen din. artig å se og ikke minst høre den der. godt gikk det også. Du sto vel på Shell Strømmen like etter kl 21 i dag å Arve?Sammen med en blå Passat stasjonsvogn og en sort Golf mk5 med oransje hjul. stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet November 7, 2010 Så en rød og svart "RS4" avant på strømmen ved 20.00 tiden igår, noen som vet om det kan være en medlemsbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet November 7, 2010 stemmer det. Da gjettet jeg rett (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet November 7, 2010 Kjørte ved siden av en sort senket Vento med angeleyes og sota ruter i dag i firetiden på Ring 3 mot Sinsen, og så en hvit nyere Polo med bensinturbo (hørtes godt) og store felger på Karlsrud i åttetiden i dag. Tror Poloen er på forumet iallefall? Den hvite poloen er nok Chris Høier sin gti, han bor på karlsrud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet November 10, 2010 Spotta Morten Kløw med golfen sin på Alnabru i går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet November 11, 2010 Gul S4 på tryvann igår kveld, noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet November 11, 2010 Sølv Golf V med deksler over baklyktene og klubb klistremerker i sidevinduene observert på Statoil Gardermoen klokka 20.00. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet November 11, 2010 Spotta en fin golf utenfor Tollpost Globe i dag. Full rieger-styling og klistremerke i bakruten som det stod girls go fast på. Noen som vet hvem dette er sin ? Beklager dårlig kvalitet da jeg har crappy mobil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet November 12, 2010 Spotta en senka a3 8p på ensjø på mandag, noen herfra? Spotta også en liten golf med syncro på tryvann igår kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet November 12, 2010 Spotta en fin golf utenfor Tollpost Globe i dag. Full rieger-styling og klistremerke i bakruten som det stod girls go fast på. Noen som vet hvem dette er sin ? Beklager dårlig kvalitet da jeg har crappy mobil Vet ikke hvem det er, men er sikkert en fra jente klubben girls go fast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet November 16, 2010 Spotta Arve i lillestrøn i sta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet November 16, 2010 Spotta Arve i lillestrøn i sta hvor da? jeg så ikke deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet November 16, 2010 Spotta også en liten golf med syncro på tryvann igår kveld! Er det så mye snø der? Er det bare en stor plass der som folk herjer på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet November 16, 2010 Er det så mye snø der? Er det bare en stor plass der som folk herjer på? P-plassen på Tryvann pleier alltid å ha en del snø og is. Mange som er å leker seg der, men snuten kommer fort da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet November 16, 2010 hvor da? jeg så ikke deg. Rett oppafor jysk,var passasjer i passaten til fattern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet November 16, 2010 P-plassen på Tryvann pleier alltid å ha en del snø og is. Mange som er å leker seg der, men snuten kommer fort da. men vi får lov av politiet å holde på der da så lenge vi ikke sladder på veiene nedover/oppover der har faktisk sladdet nesten twin drift med en xc70 politi bil der oppe hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...