Anbefalte innlegg

men vi får lov av politiet å holde på der da :) så lenge vi ikke sladder på veiene nedover/oppover der :) har faktisk sladdet nesten twin drift med en xc70 politi bil der oppe :P hehe

 

Det kommer VELDIG annpå hvem du møter, ene året der oppe plukka de jo over 10 førerkort på en time.. Men i hele fjor var de greie av det jeg hørte om..

 

Fikk melding om at de var der i kveld :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en liten tur opp igår med A8en, rundt 22-tiden. Var nesten bare is der. Men etter nysnø er det en veldig fin plass å leke seg på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom over denne nyvaska (:nana:) bergens-registrert RS4en fra Moss, på Lysaker i dag rundt kl 16.30:)

nirs4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Øistein Diesen på bislett klokka 20:00-ish utenfor apoteket, RÅÅ a3!..men blå skiltpærer?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Stian på mandag når jeg var innom jobben hans ;)

 

156525_10150313532915427_611875426_15899

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Stian på mandag når jeg var innom jobben hans ;)

 

156525_10150313532915427_611875426_15899

 

Nydelig at du fikk tatt bilde av bilen dagen etter at den har vært på sølete sverigetur a;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig at du fikk tatt bilde av bilen dagen etter at den har vært på sølete sverigetur a;)

Fett med hvit bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig at du fikk tatt bilde av bilen dagen etter at den har vært på sølete sverigetur a;)

 

Jada jada ;)

Er bare enda mer morro å vaske bilen når den er candyhvit,er jo så digg farge!!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk veldig vedlikeholds vennlig å ha hvit bil.. det skal MYE møkk til før man ser det uten å gå helt innpå. Sort bil derrimot.. DET skal jeg aldri ha mere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk veldig vedlikeholds vennlig å ha hvit bil.. det skal MYE møkk til før man ser det uten å gå helt innpå. Sort bil derrimot.. DET skal jeg aldri ha mere..

Hvis du sier det så. Jeg synes hvite biler blir grågule ganske fort på denne tiden av året.

Vil du si at du hadde MYE møkk på bilen på bildet over?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sier det så. Jeg synes hvite biler blir grågule ganske fort på denne tiden av året.

Vil du si at du hadde MYE møkk på bilen på bildet over?

 

På bildet der så er det MYE møkk på bilen ja;) Hadde sort før dette, og det er et helvete! Ser alt, selv det minste støvkorn! Når en candy hvit bil er grågul, så er det noen uker siden den har blitt svampet for å si det slik hehe Eller kjørt i skikkelig drittvær en god stund..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joachim Næss kjørende i golfen rett før autoarena rett før 5 i dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde sort før dette, og det er et helvete! Ser alt, selv det minste støvkorn!
Kjenner til det. Min gamle far er kjørelærer. Har bare sorte BMW'er som vaskes (i maskin) hver dag i vinterhalvåret. Ser ikke bra ut. Det er jo som du skjønner ikke støvet som synes, men merker etter vaskingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joachim Næss kjørende i golfen rett før autoarena rett før 5 i dag:)

 

Så deg også, rakk ikke å hilse ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte sammen med en sølvfarget femmerGolf med US-lys og gule tåkelys ved Sinsen-krysset rett før 12 i dag.

Ganske lav, var det deg Joachim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Kenneth Johnsrud i Touranen på Løvenstad nå nettopp.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så deg også, rakk ikke å hilse ;)

 

Holdt på å fryse ihjel selv, så hadde mere enn nok med å holde henda på rattet haha webasto er no dritt hehe:) Tøff golf du har:D ser lav og brei ut;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte sammen med en sølvfarget femmerGolf med US-lys og gule tåkelys ved Sinsen-krysset rett før 12 i dag.

Ganske lav, var det deg Joachim?

Stemmer nok det, men bilen er går da ;)

 

Holdt på å fryse ihjel selv, så hadde mere enn nok med å holde henda på rattet haha:) Tøff golf du har:D ser lav og brei ut;)

 

Takk for det, den ser ikke så ille ut til å være i vintermodus ihvertfall :)

 

154120_460265211388_538046388_6124261_70

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Kenneth Johnsrud i Touranen på Løvenstad nå nettopp.:)

 

Jøss har jeg vært blind da?: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten passat lengde med all den snøen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffer en blå Passat stasjonsvogn som kjører unger til skolen (Kjeller skole) likt med meg av og til, men har ikke peiling på hvem det er :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det, men bilen er går da ;)

Bare meg som surrer med fargene, men var nok deg jeg så ja. Rød boblejakke og mobilen i hånda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare meg som surrer med fargene, men var nok deg jeg så ja. Rød boblejakke og mobilen i hånda?

 

Sounds about right ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffer en blå Passat stasjonsvogn som kjører unger til skolen (Kjeller skole) likt med meg av og til, men har ikke peiling på hvem det er :P

 

jeg har sett denne et par ganger selv. men har ikke funnet ut hvem det er enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss har jeg vært blind da?: eek :

 

Blinka på deg rett før rundkjøringa på Løvenstad, kjørte Golf 6 GTI : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.