#1476 Skrevet Mars 1, 2012 Denne her kanskje Frank ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1477 Skrevet Mars 2, 2012 Denne her kanskje Frank ? er nok denne da ja men med større felger Spottet også Jan Tore sin golf cab nedover mardalsveien ved 1630-17 tiden igår også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1478 Skrevet Mars 2, 2012 Spotta Termo trollet i sta. Måtte le av rånestillingen når jeg passerte deg. Vet ikke om det var tilfeldig akuratt når jeg kjørte forbi men sånn du satt da trenger du jo ikke seterygg engang. Du brukte jo døra som rygglen så skakt som du satt i sete:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1479 Skrevet Mars 2, 2012 spotta en rød audi a4 sedan med amerikansk skilt bak og en liten spoiler på parkeringa utenfor jessheim storsenter.satt en ung dame og 2 små gutter i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1480 Skrevet Mars 2, 2012 Spotta Termo trollet i sta. Måtte le av rånestillingen når jeg passerte deg. Vet ikke om det var tilfeldig akuratt når jeg kjørte forbi men sånn du satt da trenger du jo ikke seterygg engang. Du brukte jo døra som rygglen så skakt som du satt i sete:) Yes,hender jeg sitter sånn da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1481 Skrevet Mars 3, 2012 spottet John-Arne, Håkon og Fabian idag på p-r + en sølv bora med sort panser og bag. lokk og gule grøftisser PS: Fabian den hoe-mobilen din ryker som ett helvete fra venstre framhjul: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1482 Skrevet Mars 3, 2012 Sikker på at det ikke stod TEMotorsport.com på de merkene? Da var det i så fall kona som var på vei til jobb. Har de originale 18" R-Line felgene på vinterhjula. (Felgen heter Omanyt) Her er bilen uten merkene. Det var jeg som hilste på deg i Vesty i dag! Skjønte ikke hvor jeg hadde sett denna bilen, men kom på det på vei hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1483 Skrevet Mars 3, 2012 Det var jeg som hilste på deg i Vesty i dag! Skjønte ikke hvor jeg hadde sett denna bilen, men kom på det på vei hjem Fort gjordt, bilen var jo ikke så blå i dag heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1484 Skrevet Mars 4, 2012 Spottet en burgunderrød Golf Mk1 på Sollihøgda i 6-tiden i dag. Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1485 Skrevet Mars 4, 2012 Spotta den knallrøde A3 SB til John Nguyen på Bjølsen i går. Det var et friskt pust i hverdagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1486 Skrevet Mars 4, 2012 Var det du som la igjen en liten hilsen til meg? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1487 Skrevet Mars 4, 2012 Var det du som la igjen en liten hilsen til meg? =) Hehe..stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1488 Skrevet Mars 4, 2012 Hilste på Harald i kveld Minnet meg om at jeg burde få vasket bilen igjen snart.. Er en hel uke siden sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1489 Skrevet Mars 4, 2012 Hilste på Harald i kveld Minnet meg om at jeg burde få vasket bilen igjen snart.. Er en hel uke siden sist En uke?! i alle dager Mikael... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1490 Skrevet Mars 5, 2012 Spotta en svart PD registrert Passat ved clarion på Gardermoen i går ettermiddag. Klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1491 Skrevet Mars 7, 2012 spotta en mørk blå golf med panser beskytter med gule grøftelys var det vel.kjørte igjennom strømmen ca 15.40 i dag.hadde klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1492 Skrevet Mars 8, 2012 Sto en hvit Touran (mener jeg det var), med US lys og xenon tåkelys utenfor Biltema Skjetten og dundra Vengaboys rundt 15:30 i dag Spotta også en rød RS3 ved Gjelleråsen litt før kl 16, noen her inne sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1493 Skrevet Mars 8, 2012 RS3??? Sikle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1494 Skrevet Mars 8, 2012 RS3??? Sikle.. Må ha vært det, ellers har noen med A3 juksa! Stooore luftinntak i front, sølvfarget "splitter" nederst under grillen og RS emblem i front. Ellers så møter jeg av og til en oransje TTS på Strømmen og en sort Q7 V12 TDi i Nittedal. Fun fun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1495 Skrevet Mars 8, 2012 TTS som du spotter er Ola Syvertsen sin, og RS3 er Mikael Solvang på Skedsmokorset sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1496 Skrevet Mars 9, 2012 Noen som har kjøpt RS3 allerede altså? respekt. Få han til og melde seg inn og lage tråd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1497 Skrevet Mars 9, 2012 Rs3... Det er ikke surt å sette seg inn i den altså. Skulle gjerne sett en tråd ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1498 Skrevet Mars 9, 2012 Man får litt bakoversveis når man møter den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1499 Skrevet Mars 9, 2012 Noen som har kjøpt RS3 allerede altså? respekt. Få han til og melde seg inn og lage tråd! Enkelte på ASN er på sin andre allerede den har jo vært ute en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1500 Skrevet Mars 10, 2012 Noen som har kjøpt RS3 allerede altså? respekt. Få han til og melde seg inn og lage tråd! sto jo en hvit RS3 med rød kant på org.19'' i stockholm i sommer utenfor hotellet jeg bodde på så hvert en stund på skilter de der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...