#1526 Skrevet Mars 20, 2012 jeg spotta en grå audi A4 med panserbeskyttelse,senk,sommerfelger satt på så det ut som. han stod i bakgata ved klimt og peppes i lillestrøm.møtte en kar der akkurat når jeg gikk forbi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1527 Skrevet Mars 20, 2012 jeg spotta en grå audi A4 med panserbeskyttelse,senk,sommerfelger satt på så det ut som. han stod i bakgata ved klimt og peppes i lillestrøm.møtte en kar der akkurat når jeg gikk forbi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1528 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1529 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1530 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. stemmer, varelevering i 4 etg uten heis. synes du skulle stoppet og hjulpet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1531 Skrevet Mars 20, 2012 Spotta Arve i Oslo i dag. Han sto og hang i Niels Juels gate. stemmer, varelevering i 4 etg uten heis. synes du skulle stoppet og hjulpet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1532 Skrevet Mars 20, 2012 Du var så godt igang så ville ikke øderlegge rytmen din med å stoppe:) hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1533 Skrevet Mars 20, 2012 Du var så godt igang så ville ikke øderlegge rytmen din med å stoppe:) hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1534 Skrevet Mars 20, 2012 Spottet en svart 3C sedan men ALLE lys på i fronten i går kveld. Klubbplater. Takk for blendingen! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1535 Skrevet Mars 20, 2012 Spottet en svart 3C sedan men ALLE lys på i fronten i går kveld. Klubbplater. Takk for blendingen! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1536 Skrevet Mars 21, 2012 Spottet denne Caddyen på mandag i ring 2 ved Ullevål sykehus med firmabil, og i dag morges lå jeg bak med min A4 fra Tr.heimsvn og gjennom Sannergata Blinket på deg da jeg svingte ned til Møllerparken. [spoiler=Bilder] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1537 Skrevet Mars 21, 2012 Spottet denne Caddyen på mandag i ring 2 ved Ullevål sykehus med firmabil, og i dag morges lå jeg bak med min A4 fra Tr.heimsvn og gjennom Sannergata Blinket på deg da jeg svingte ned til Møllerparken. [spoiler=Bilder] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1538 Skrevet Mars 21, 2012 spotta en blå rs2 ved brynseng i går, BP 85xxx eller noe i den duren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1539 Skrevet Mars 21, 2012 spotta en blå rs2 ved brynseng i går, BP 85xxx eller noe i den duren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1540 Skrevet Mars 21, 2012 Spotter David i sin gule Golf 1 cab nesten hver morgen, men oppdager det alltid for sent til å rekke å hilse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1541 Skrevet Mars 21, 2012 Spotter David i sin gule Golf 1 cab nesten hver morgen, men oppdager det alltid for sent til å rekke å hilse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1542 Skrevet Mars 21, 2012 Og jeg så deg i en av de midlertidige rundkjøringene på Økern i dag, Mikael. Overlegen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1543 Skrevet Mars 21, 2012 Har spotta en hvit R8 mye rundt her i det siste. Så den flere ganger på Lørenskog i helgen og i dag på Ulven. Sikler like mye hver gang:) er ikke det han som bor i rælingen som jeg la film på i fjor??? ref: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217623 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1544 Skrevet Mars 21, 2012 Ja, det er den. Så den utenfor Martins på fredag, feit bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1545 Skrevet Mars 21, 2012 Kan stemme bra det ja. Glemte den i farten så kan konstatere at dette er den jeg har sett. Ser ikke ut som det er gamle karen som kjører den heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1546 Skrevet Mars 21, 2012 Den hvite R8en er tatt i innbytte hos Oslo Bilsenter. De har skilter på den og kjører den litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1547 Skrevet Mars 22, 2012 kjørte bak bilen til Stian ''the Stig'' Frilseth fra hans parkeringsplass og bort over mot løren ved 1430tiden Og det høytsittende bremselyset ditt fungerer ikke, EI heller noen av blink-lysende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1548 Skrevet Mars 22, 2012 Lå bak en bra feit passat med noen seriøse jul fra rett etter kløfta og til skedsmo Klubbmerker i vinduet og holdere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1549 Skrevet Mars 22, 2012 er ikke det han som bor i rælingen som jeg la film på i fjor??? ref: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217623 Det kan stemme, Arve. Han bor rett nedenfor meg og Grovan. Han har nå byttet den inn i en porsche panamera og kona kjører porsche cayenne Ja, det er den. Så den utenfor Martins på fredag, feit bil! Dette er ikke samme person. Kjenner han som kjørte den R8 i lillestrøm på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1550 Skrevet Mars 22, 2012 Så Eivind Kvigstad i Rs4en ved krysset Fossumveien - Rv4 ved Rommen rett før kl 08 i dag morges! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...