#1551 Skrevet Mars 21, 2012 Spottet denne Caddyen på mandag i ring 2 ved Ullevål sykehus med firmabil, og i dag morges lå jeg bak med min A4 fra Tr.heimsvn og gjennom Sannergata Blinket på deg da jeg svingte ned til Møllerparken. [spoiler=Bilder] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1552 Skrevet Mars 21, 2012 spotta en blå rs2 ved brynseng i går, BP 85xxx eller noe i den duren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1553 Skrevet Mars 21, 2012 spotta en blå rs2 ved brynseng i går, BP 85xxx eller noe i den duren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1554 Skrevet Mars 21, 2012 Spotter David i sin gule Golf 1 cab nesten hver morgen, men oppdager det alltid for sent til å rekke å hilse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1555 Skrevet Mars 21, 2012 Spotter David i sin gule Golf 1 cab nesten hver morgen, men oppdager det alltid for sent til å rekke å hilse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1556 Skrevet Mars 21, 2012 Og jeg så deg i en av de midlertidige rundkjøringene på Økern i dag, Mikael. Overlegen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1557 Skrevet Mars 21, 2012 Har spotta en hvit R8 mye rundt her i det siste. Så den flere ganger på Lørenskog i helgen og i dag på Ulven. Sikler like mye hver gang:) er ikke det han som bor i rælingen som jeg la film på i fjor??? ref: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217623 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1558 Skrevet Mars 21, 2012 Ja, det er den. Så den utenfor Martins på fredag, feit bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1559 Skrevet Mars 21, 2012 Kan stemme bra det ja. Glemte den i farten så kan konstatere at dette er den jeg har sett. Ser ikke ut som det er gamle karen som kjører den heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1560 Skrevet Mars 21, 2012 Den hvite R8en er tatt i innbytte hos Oslo Bilsenter. De har skilter på den og kjører den litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1561 Skrevet Mars 22, 2012 kjørte bak bilen til Stian ''the Stig'' Frilseth fra hans parkeringsplass og bort over mot løren ved 1430tiden Og det høytsittende bremselyset ditt fungerer ikke, EI heller noen av blink-lysende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1562 Skrevet Mars 22, 2012 Lå bak en bra feit passat med noen seriøse jul fra rett etter kløfta og til skedsmo Klubbmerker i vinduet og holdere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1563 Skrevet Mars 22, 2012 er ikke det han som bor i rælingen som jeg la film på i fjor??? ref: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217623 Det kan stemme, Arve. Han bor rett nedenfor meg og Grovan. Han har nå byttet den inn i en porsche panamera og kona kjører porsche cayenne Ja, det er den. Så den utenfor Martins på fredag, feit bil! Dette er ikke samme person. Kjenner han som kjørte den R8 i lillestrøm på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1564 Skrevet Mars 22, 2012 Så Eivind Kvigstad i Rs4en ved krysset Fossumveien - Rv4 ved Rommen rett før kl 08 i dag morges! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1565 Skrevet Mars 23, 2012 Dette er ikke samme person. Kjenner han som kjørte den R8 i lillestrøm på fredag ahaa! Jaja, deilig bil hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1566 Skrevet Mars 23, 2012 spotta en lav og tøff 3bg med klubbmerker utenfor bilxtra på Årnes i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1567 Skrevet Mars 23, 2012 Så den hvite R8en ved Strømmen storsenter rundt halv 4 i dag Deilig lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1568 Skrevet Mars 23, 2012 spotta en lav og tøff 3bg med klubbmerker utenfor bilxtra på Årnes i dag hvem av det to som sto der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1569 Skrevet Mars 23, 2012 var ikke den på stylter som var drit møkkete hverfall >. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1570 Skrevet Mars 24, 2012 Spotta hvit R8 i sta på lørenskog selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1571 Skrevet Mars 24, 2012 var ikke den på stylter som var drit møkkete hverfall >. Takk, da sto det tre klubb biler der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1572 Skrevet Mars 26, 2012 spotta en golf med extra lykter og lilla felger på strømmen i dag.prøvde hilse men så meg ikke. så hilse jeg på en kar i en sølv audi ved olavsgaard så ikke hvordan audi det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1573 Skrevet Mars 26, 2012 når i dag var det? Jeg stod hvertfall å slappet godt av i kø, i rundkjøringen der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1574 Skrevet Mars 27, 2012 Også sett en R8 men husker ikke hvor. Må ha vært på Jessheim eller i Lillestrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1575 Skrevet Mars 27, 2012 Tviler på at det er en medlemsbil, men noen som husker at det sto/står en hvit Golf Mk1 4-dørs hvis jeg ikke husker feil, ved Shell/Ford i Sandvika? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...