#1626 Skrevet April 6, 2012 1ste etasje må vel være ett av de værre stedene å stå på med tanke på parkeringsbulker osv.Spes da de fleste shoppefolka som skal på maxi å handle mat Står alltid rett ved utkjøringen av 1. etasje. Har gått fint hittil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1627 Skrevet April 7, 2012 Lå bak en bra feit passat med noen seriøse jul fra rett etter kløfta og til skedsmo Klubbmerker i vinduet og holdere. var nok min om den var svart 3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1628 Skrevet April 7, 2012 Stemmer at den var svart Så ut som kant felger med spacere, og noen gule lys foran som jeg ikke husker hvor satt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1629 Skrevet April 7, 2012 ingen spacere nei men er gule lys i park ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1630 Skrevet April 7, 2012 Da må du ha ganske brede dekk også? eller så har jeg blitt "lurt" Den så grisebred ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1631 Skrevet April 7, 2012 fin et å 9,5" brede felger det går litt utafor kanten bak å er senka rimelig godt den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1632 Skrevet April 7, 2012 spotta Arve i ved håkon i dag.jeg hadde akkurat svingt ut på hovedveien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1633 Skrevet April 7, 2012 Mener jeg møtte på Harald Bäckmark i Tvetenveien i dag? Blink og hilsing ble det i allefall fra begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1634 Skrevet April 7, 2012 spotta Arve i ved håkon i dag.jeg hadde akkurat svingt ut på hovedveien jeg så deg ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1635 Skrevet April 7, 2012 Spottet deg for en liten tid tilbake Arve, ved SVV i Lillestrøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1636 Skrevet April 7, 2012 Spotta en blå a4 b7 for ett par dager siden på ringveien ved bryn. Aner ikke hvem det kan være sin, men kan si så mye som at en var senka, sota ruter, klubb-skiltramme og cleana bakluke. Og sist, men ikke minst så var den jo veldig pen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1637 Skrevet April 7, 2012 Spotta en hvit scirocco, klubbplater foran og bak, DN-reg utenfor Colosseum i kveld. Var clean n' Shiny ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1638 Skrevet April 8, 2012 Så en ganske så lav grønn Lupo med stickers i bakruta og sjakkmønster på tupp av panser på Strømmen litt før kl 09 lørdag morgen. Noen her sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1639 Skrevet April 8, 2012 Så en ganske så lav grønn Lupo med stickers i bakruta og sjakkmønster på tupp av panser på Strømmen litt før kl 09 lørdag morgen. Noen her sin? Spottet den flere ganger selv, drit strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1640 Skrevet April 8, 2012 Den lupoen står på storsenteret rett som det er 5 etasje, Kanskje det er noen som jobber på senteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1641 Skrevet April 8, 2012 Brodern sin lupo dere har sett. Han jobber på Torshov bilrekvisita. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1642 Skrevet April 8, 2012 Brodern sin lupo dere har sett. Han jobber på Torshov bilrekvisita. Kul lupo det gitt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1643 Skrevet April 8, 2012 slenger med ett lite bilde av omtalte lupo. Lekker bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1644 Skrevet April 8, 2012 Det må være gamle bilder? Nå har han jo på sommerdekka også ser det ut som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1645 Skrevet April 8, 2012 Ser en del bedre ut i sommermodus enn på de bildene ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1646 Skrevet April 8, 2012 de er vel en måneds tid gamle kan jeg tenke meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1647 Skrevet April 8, 2012 Spottet kenny i storgata i Lillestrøm. Jeg kom kjørende i Peppes bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1648 Skrevet April 8, 2012 Spottet kenny i storgata i Lillestrøm. Jeg kom kjørende i Peppes bil Så peppesbilen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1649 Skrevet April 8, 2012 jeg så deg ikke jeg du så veldig konsentrert ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1650 Skrevet April 10, 2012 Spotta en sølv/grå Audi A4 med regnr PA 19031 på asko kalbakken, hadde klubb plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...