Anbefalte innlegg

Spottet en a4/s4 på Autostern Ullevaal rundt 17:00, regnr: KF85965

 

Bilen hadde klubbplater

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så først Jan-Tore i A3en også 200 meter bak kom en Touran som ligna på Simen Økstad sin, i går på Gjelleråsen omtrent kl 15!

 

Var nok ikke meg du spotta der, da var jeg i Oslo sentrum ca :)

 

 

Spotta forresten en Sort S3 i vaskehallen på manglerudsenteret i dag. Hadde sorte Lambo felger og mørke baklykter tror jeg, blå xenonlys. Er det noen som kjenner seg igjen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en grønn golf 4 (?) utenfor mcdonalds på Kjeller, en overlegent fet svart A8/S8 på On the run på kjeller, og en drit lav Golf 5 ved kiwi på kjeller. Så også ett par fete touran rundt i Lillestrøm! Skulle tro det var treff ett sted :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte sammen med denne bilen fra Gruneløkka til Majorstua i dag. Hadde hvertfall klubb plater på skiltene.

 

dette er joakim. selger på hellanor AS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det var deg jeg så i jar-krysset i 9 tia på onsdag Johannes Alm?

Xenon i grøftissene og xenon leker i park?

 

Du så ikke meg, jeg kjørte uniformert:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta akkurat en sølv mk4 tdi 4motion på rimi holter

og arve tidligere idag på ensjø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg så mr egeberg på e6'n ved alna i halv 3 tia:) var hvertfall samme type bil og lykter men var ikke lett og kjenne igjen da den lå under midtdeleren:p haha

 

Sent from my LG-P920 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter stadig vekk en sort golf 5 (senk og store felger) mellom Fjerdingby og Lillestrøm. Evt fra Enebakk. Denne har også noen hvite klistremerker på bakruta. Noen i klubben ?

 

Denne her tenker jeg?Hører til på flateby ihvertfall...

 

417626_10151378824335442_827390441_23164

303425_10151476814620442_827390441_23553

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit Touran med litt plastikk og lilla felger sett utenfor Biltema Skjetten.

 

Tomas det ja.Rieger sideskjørter og bakleppe,csr frontleppe.170hk R-line.

 

(vet ikke om jeg har lagt ut bilde før)

 

558999_10151429937700203_795155202_23211

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, finnes det ei sjappe i Oslo hvor jeg kan kjøpe vaskebøtte med lokk? Fint hvis den også har rist i bunn også, slik at møkka blir liggende igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, finnes det ei sjappe i Oslo hvor jeg kan kjøpe vaskebøtte med lokk? Fint hvis den også har rist i bunn også, slik at møkka blir liggende igjen.

 

partsandretards.no (holder til i ås)

 

Tror jeg så mr egeberg på e6'n ved alna i halv 3 tia:) var hvertfall samme type bil og lykter men var ikke lett og kjenne igjen da den lå under midtdeleren:p haha

 

Sent from my LG-P920 using Tapatalk 2

 

det var nok ikke meg, bilen min står til lakkerering på elverum den

 

spotta akkurat en sølv mk4 tdi 4motion på rimi holter

og arve tidligere idag på ensjø

 

stemmer det :) så deg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert denne, veldig lik er den også :)

 

Denne her tenker jeg?Hører til på flateby ihvertfall...

 

417626_10151378824335442_827390441_23164

303425_10151476814620442_827390441_23553

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nettopp en Passat stv sort med sote ruter og klubb merker på obs på Jessheim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som var i Sandvika i går rundt klokka 19 med en "turkis" A4?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte sammen med denne bilen fra Gruneløkka til Majorstua i dag. Hadde hvertfall klubb plater på skiltene.

 

dette er joakim. selger på hellanor AS.

 

Stemmer ;-)

Gleder meg til å få på 19" neste uke, og senke ytterligere.. :)

 

jeg kjørte sammen med den opp rælingstunnelen forrige mandag. bare en helt vanlig passat med R36 lamper. han fikk litt store øyne når jeg kom med full R36 styling men manglet lampene;)

 

Kjenner ikke igjen de store øynene du refererer til, for jeg vet jo hvem du er og hvilken bil som passerte meg...

men om øynene var så store som du sier, så var det vel heller for jeg var litt sjokkert over den hovne stilen du hadde idet du passerte meg, uten å hilse tilbake... ;)

eller kanskje var det nettopp det du refererer til; nettopp at du mangler noe av det som ser best ut ved R36... ;)

Ha en fin kveld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort Scirocco, med R i grillen, mellom rælingtunellen og E6 i dagmorres

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta "im blue baby" i Lillestrøm i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke igjen de store øynene du refererer til, for jeg vet jo hvem du er og hvilken bil som passerte meg...

men om øynene var så store som du sier, så var det vel heller for jeg var litt sjokkert over den hovne stilen du hadde idet du passerte meg, uten å hilse tilbake... ;)

eller kanskje var det nettopp det du refererer til; nettopp at du mangler noe av det som ser best ut ved R36... ;)

Ha en fin kveld ;)

 

Eid.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sort Scirocco, med R i grillen, mellom rælingtunellen og E6 i dagmorres

 

Mulig det er en original R. Mener Kopperud nevnte at det går en svart en i de traktene.

Spottet forøvrig en svart Scirocco med R-fanger selv i dag, da uten R-emblem på E18, blommenholm ca 19:07, kan det ha vært deg, Daniel Olsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eid.. hehe

 

 

satt bare å gliste når jeg leste dette, må være ganske pinlig for vedkommende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spotta en lav hvit Vento med sort tak ved Skullerud-dumpa i dag, også spotta jeg meg selvsagt... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en sølvmet Touran med vacn skilter og noen 18-19" hjul på E6 like ved Skedsmokorset for et par timer siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en CE registrert RS2? på Shell ved strømmen igår kveld , hadde klistremerker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så først Jan-Tore i A3en også 200 meter bak kom en Touran som ligna på Simen Økstad sin, i går på Gjelleråsen omtrent kl 15!

 

På vei hjem fra trening og jobb jeg da ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.