#1826 Skrevet Mai 27, 2012 Jeg satt i en Cortina og spottet en rød RS4 B5 på E6 nord for Gardermoen, samt en del VAG på Vålerbanen. Men det er vel ikke lov å skrive siden jeg ikke kjørte VAG selv? formulerte meg litt feil.jeg tar den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1827 Skrevet Mai 27, 2012 formulerte meg litt feil.jeg tar den Måtte bare være litt troll ;P It's all good 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1828 Skrevet Mai 27, 2012 En sølv Opel astra:p Kom ut fra bensinstasjonen fra alna og fortsatte vidre på E6. Lå bak deg litt. Men bilen din så veldig fin ut! Aha. Jeg forstår Takk for det. Hyggelig å høre Spotta en til RS5 på skøyen i går: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1829 Skrevet Mai 27, 2012 var denna Rs5 jeg så på e6 ved alnabru med nødblink på høyrefeltet før buss fila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1830 Skrevet Mai 27, 2012 Spottet en hvit Scirocco med klubbplater og en sølvgrå A3 i følge (tror jeg), i rundkjøringen ved Møller Slependen på vei mot Nesbru kl. 21:51 i sta når jeg kruste rundt på Suzuki Fz'n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1831 Skrevet Mai 27, 2012 nå er jo detta vw-audi forum da men nå var ikke det engang min bil. så hvilke rolle vil det spille? ingen lov som sier at du MÅ ha audi/vw får å være medlem her? jeg har hatt audi 100. men pga jobbmessige grunner så måtte jeg selge den. heldigvis begynner jeg på ny jobb på tirsdag og da blir det audi igjen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1832 Skrevet Mai 29, 2012 Lå bak Kopperud passaten i sta,jaggu en fin vogn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1833 Skrevet Mai 29, 2012 Lå bak Kopperud passaten i sta,jaggu en fin vogn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1834 Skrevet Mai 29, 2012 spottet gamle bilen til Halvorsen i gata mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1835 Skrevet Mai 29, 2012 spottet gamle bilen til Halvorsen i gata mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1836 Skrevet Mai 29, 2012 spottet gamle bilen til Halvorsen i gata mi Mamma og stefar som kjører den nå, vet ikke helt hva de gjorde der idag men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1837 Skrevet Mai 29, 2012 spottet gamle bilen til Halvorsen i gata mi Mamma og stefar som kjører den nå, vet ikke helt hva de gjorde der idag men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1838 Skrevet Mai 29, 2012 Spotta Vidar i sin blå R32 på vei ut fra Bryn senter i stad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1839 Skrevet Mai 29, 2012 Spotta Vidar i sin blå R32 på vei ut fra Bryn senter i stad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1840 Skrevet Mai 31, 2012 Spotta Jan-Tore Aasen i bilen sin ned fra Hagan senteret her i går eller dagen før. Kul bil, rakk ikke å hilse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1841 Skrevet Mai 31, 2012 Spotta en Blå polo 6N med svart panser,senk og noe større felger ved Alnabru på Tirsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1842 Skrevet Mai 31, 2012 Spotta Jan-Tore Aasen i bilen sin ned fra Hagan senteret her i går eller dagen før. Kul bil, rakk ikke å hilse. Hehe , kjører stort sett ned der daglig jeg da jeg bor i skysetveien ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1843 Skrevet Mai 31, 2012 spotta Per Kristian Åssveen rett ved elkjøp på lørenskog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1844 Skrevet Mai 31, 2012 Ser støtt og stadig forumbiler? på Trondheimsveien/RV4 på morningen og ettermiddagen. Har sett disse to flere ganger denne uka: en blå senka A3 8P? med emblemfri grill og en sølvfarga senka B5 avant med JD regnr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1845 Skrevet Mai 31, 2012 Sorry for at jeg ikke hilste ordentlig Frank, ble overrasket over å se deg på Skedsmo hei Frank! Hilste også på Lena Jansberg for første gang i dag, og det var hyggelig! Allitd ålreit å sette ansikt på navn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1846 Skrevet Mai 31, 2012 Spotta en mattsort engelsk-registrert RS5 retning Oslo idag... Grom bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1847 Skrevet Juni 1, 2012 Lurt på dette lenge egentlig... Men siden i høst så ha det stått en urquattro litt utafor fenstad, mot vormsund. Hvem er denne sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1848 Skrevet Juni 1, 2012 Spotta Frank Andre og Finn Kristian med sin R32 i Rælingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1849 Skrevet Juni 1, 2012 I går traff jeg ikke mindre enn 3 medlemmer i løpet av 30 min. Koselig når folk kommer bort og hilser når de ser deg stå å shell på skedsmokorset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1850 Skrevet Juni 2, 2012 Spottet en søvfarget R32 i 17 tiden, kjørte forbi meg og inn til Jessheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...