Anbefalte innlegg

Så en kul svart golf som kjørte fra Lillestrøm mot Enebakk, stickers i bakruta og en hot blondie bak rattet.

 

Helt sikkert Emelinn det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4 b5 rieger, er nok Trine Karlsen sin.

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akuratt bil men spotta Johan på bakhjulet borti gata her med motarden i 20 tiden i går kveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Jan-Tore i sin badass A3 i lyskrysset ved Stovner tidlig kvelden i dag! Jeg satt på i en random bil så du så nok ikke meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en meget pen a4 på helsfyr akkurat:)

 

b00b087d-0486-2217.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Jan-Tore i sin badass A3 i lyskrysset ved Stovner tidlig kvelden i dag! Jeg satt på i en random bil så du så nok ikke meg :)

 

I 18:30 tiden da tenker jeg på vei hjem fra jobb jeg da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte en haug med noe som må være vacn folk opp mot furuset ved h2 gården. Rett før 16... Blandt annet en matt svart rs4. Den var rå!

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Håkon Sandberg i Ski i dag, og jammen fikk jeg ikke tuta på Michael Grønholm Geertsen på vei hjem når jeg kjørte forbi han på e6 :) Var ikke meninga og tute så mye.. Var ganske tydelig at det var deg på god avstand når du har røde blinklys bak nå ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Håkon Sandberg i Ski i dag, og jammen fikk jeg ikke tuta på Michael Grønholm Geertsen på vei hjem når jeg kjørte forbi han på e6 :) Var ikke meninga og tute så mye.. Var ganske tydelig at det var deg på god avstand når du har røde blinklys bak nå ja :)

 

Jeg møtte Simen Økstad i sin TOURAN ved XXL i Ski... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møtte Simen Økstad i sin TOURAN ved XXL i Ski... :P

 

Var du ikke på jobb i dag forresten? For der spotta jeg deg ikke i det hele tatt! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var du ikke på jobb i dag forresten? For der spotta jeg deg ikke i det hele tatt! :P

 

Jeg hadde gjemt meg bak en pall med senkesett... :P

Når var du der, mulig jeg var på posten eller i senga da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Touranen din var ikke akkurat vanskelig å spotte i speilene heller, Simen ;) Ser like bra ut i fart, som når vi er på treff :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger en vask ser jeg. Nå skal jeg kjefte på fruen når hun kommer hjem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Kristian sin solgte A3 stå utenfor hos Erik Arnesen i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Kristian sin solgte A3 stå utenfor hos Erik Arnesen i dag :)

 

Ja den kommer seg ikke så langt. Døde i skulleruddumpa på tirsdag, mest sannsynlig dyse eller dieselpumpe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, kjedelig. Den så litt ensom ut der den stod, helt alene.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sølv A6 med stickers i bakruta og klubbplater ved E6 nordover. jeg og onkel blå kjørte forbi ned mot ring3 ved siden av henne rundt halv 3 tiden idag. hvem der? :D

 

Da var nok fruen på vei hjem fra jobb ;) er noen som har fine arbeidstider:p

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Kristian i Passat'en i dag. Ikke vanskelig å se på avstand at det ikke "bare" er en vanlig Passat Highline ;) Hyggelig å hilse og bli hilst på : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var nok fruen på vei hjem fra jobb ;) er noen som har fine arbeidstider:p

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

du har ikke tilfeldigvis verksted rett etter skedsmokorset utover mot nannestad? syns jeg så deg der mens jeg var innom en tur hos Rune Andre i uka som var:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet Kristian i Passat'en i dag. Ikke vanskelig å se på avstand at det ikke "bare" er en vanlig Passat Highline ;) Hyggelig å hilse og bli hilst på : vinke :

 

Det enkleste bakfra er vel fordi lyktene bak lyser helt anderledes enn kanskje 99% av alle andre passater?

 

Lett å kjenne igjen bilen din også med de nye lyktene :) Stilig og uvant at det blinker rødt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste bakfra er vel fordi lyktene bak lyser helt anderledes enn kanskje 99% av alle andre passater?

 

Lett å kjenne igjen bilen din også med de nye lyktene :) Stilig og uvant at det blinker rødt!

 

Veldig OT, men blinker rødt?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig OT, men blinker rødt?: klø :

 

De nye baklyktene hans så er blinklyset rødt, som det er på mye amerikanske biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spotta Hans Martin rett som det er i det siste,også sett bilen hans parkert flere ganger rett nedi veien hvor jeg bor :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har ikke tilfeldigvis verksted rett etter skedsmokorset utover mot nannestad? syns jeg så deg der mens jeg var innom en tur hos Rune Andre i uka som var:)

 

Jepp har det:) er der oppe støtt og stadig :P

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.