#2101 Skrevet September 2, 2012 Spotta Grovan sin A5. Spotta forsåvidt også en ganske sliten A4, blå. Stod parkert på Frogner. Var stasjonsvogn og B5 tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2102 Skrevet September 2, 2012 Hva kjørte du? Satt på i golf 3, kjørte bak deg inn på Kiwi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2103 Skrevet September 3, 2012 Spotta en kul UP hvit og svart i lodalen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2104 Skrevet September 3, 2012 Jeg så denne Up!en på Strømmen her om dagen, noen som vet om den har tråd her inne? Så ingen klubbmerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2105 Skrevet September 3, 2012 Jeg tviler jeg på at du noen gang får se klubbmerker på denne. Det er Magnus Haugen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2106 Skrevet September 3, 2012 Som Marius sier, så er dette Magnus Haugen sin Han møtte opp på lokallagssamlingen på Lørenskog i dag, men om han velger å betale medlemskap igjen får være helt opp til ham Ufattelig kul up! iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2107 Skrevet September 4, 2012 Spottet en grå Audi S4 (A4?) med brune felger, gule grøftelys og klubbplater på Biltema på Rud rundt 18:45 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2108 Skrevet September 5, 2012 Spottet en grå Audi S4 (A4?) med brune felger, gule grøftelys og klubbplater på Biltema på Rud rundt 18:45 i dag Var nok meg det gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2109 Skrevet September 5, 2012 Spottet Morten Kløw i dag Husk forresten at det er valg på gang Bare 2 dager igjen av valget...!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=244458 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2110 Skrevet September 5, 2012 Spottet en hvit s8 på jessheim idag rundt halv 9. 2012 mod, noen her inne sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2111 Skrevet September 5, 2012 Spottet Morten Kløw i dag Spotta og snakka med faktisk Jeg ble kanskje plutselig borte, hehe. Men det var noen som hinta til at jeg burde være med å kaste min egen dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2112 Skrevet September 6, 2012 Spotta en rød S4 ? på grønland idag tidlig med klubbskilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2113 Skrevet September 6, 2012 Fant en klubbil på Strømmen idag... Parkerte ved siden av kun fordi vi hadde like felger. Og felgene egentlig ikke passer på noen av bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2114 Skrevet September 6, 2012 Haha, se der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2115 Skrevet September 6, 2012 Spotta denne A3'en på Rødtvet istad(rett ved blokka jeg bor i). Orka ikke gå nærme nok for å se om den hadde klubbplater:p Noen i klubben? Spotta den flere ganger i økern området. Litt eldre kar av utenlandsk opprinnelse som har kjørt da. breie hjul på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2116 Skrevet September 6, 2012 Jeg tviler jeg på at du noen gang får se klubbmerker på denne. Det er Magnus Haugen sin. Han skulle nå melde seg inn i det minste sa han Uberfet den Up!'en hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2117 Skrevet September 7, 2012 Lå bak en b8 med matt folie/lakk rett ved Triaden på Lørenskog rundt kl 15 i dag. Med skiltplate. Pen bil:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2118 Skrevet September 7, 2012 Passerte Bjørnar i Transportern sin ned i tunellen fra Ryen mot sentrum klokka 0700 i går tidlig Møtte også Sverre Muldsvor i bomringen på Skøyen i dag tidlig ca 0645 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2119 Skrevet September 7, 2012 Passerte Bjørnar i Transportern sin ned i tunellen fra Ryen mot sentrum klokka 0700 i går tidlig Møtte også Sverre Muldsvor i bomringen på Skøyen i dag tidlig ca 0645 Ja, stemmer det! Litt sent ute til jobb jeg gitt Det var den dagen jeg så 3 klubbiler før lunsj, din og to fete golf cabs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2120 Skrevet September 9, 2012 Ute på tur på tveita og spotta denne parkert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2121 Skrevet September 9, 2012 I går hadde jeg Chris bak meg på E6 ved Lambergseter mot Oslo. I dag såg jeg den røde VR5 golfen Bård hadde på ring 3 ved helsfyr. Hvem kjøpte den? Ble den i Osloområdet? Også lå Bjørnar på støtfangern min fra Ryen til Abildsø i stad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2122 Skrevet September 9, 2012 Golfen til Bårdi havna jo langt oppi nord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2123 Skrevet September 9, 2012 lå bak en golf2 med effektanlegg og rustpanser på bjørkelangen i stad.den svingte inn mot et bolig hus på Lierfoss.hadde klubb plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2124 Skrevet September 9, 2012 Også lå Bjørnar på støtfangern min fra Ryen til Abildsø i stad Så digg å kjøre a4 a gitt. Hvorfor kjørte du der egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2125 Skrevet September 9, 2012 I går hadde jeg Chris bak meg på E6 ved Lambergseter mot Oslo. I dag såg jeg den røde VR5 golfen Bård hadde på ring 3 ved helsfyr. Hvem kjøpte den? Ble den i Osloområdet? Også lå Bjørnar på støtfangern min fra Ryen til Abildsø i stad Du så at det var jeg som blinket på deg før jeg tok av mot lambertseter:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...