Anbefalte innlegg

Jeg har fått flere tips om at det kan lønne seg å sette inn bilen til en eller annen form for lakkbehandling grunnet dårlig kvalitet på dagens billakk.

Føler vel at det kan være lurt å gjøre før jeg tar bilen i bruk når den kommer....

Hvilken behandling er foretrukket?

Er det noen synspunkter på dette?

Noen gode referanser i Oslo området?

 

Mvh

Tor-Harald Henriksen

Audi rookie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått flere tips om at det kan lønne seg å sette inn bilen til en eller annen form for lakkbehandling grunnet dårlig kvalitet på dagens billakk.

Føler vel at det kan være lurt å gjøre før jeg tar bilen i bruk når den kommer....

Hvilken behandling er foretrukket?

Er det noen synspunkter på dette?

Noen gode referanser i Oslo området?

 

Mvh

Tor-Harald Henriksen

Audi rookie

 

Hei!

Har også hørt en del tanker om dagens lakk! Svigerfar har lakkert i over 20 år nå og han sier at det er ingen tvil om dagens lakk er faktisk VELDIG dårlig iforhold til gamle dager...

Referanser i Oslo området er det dårlig med så det kommer nok noen synspunkter på det i fra Oslo folket!

MVH

rling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle demo bilen til Møller E-18 lakk forsegler vi med Cartec Wax Guard, da blir bilene lettere å holde rene pluss at de blir hardere i lakken og dermed dåler mere. http://www.cartec.no

Og det blir flere og flere som også gjør dette før de for utlevert sin nye bil.

 

 

martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Møller Skøyen bruker vi Permashine, som fungerer på samme måte. Jeg har det på min egen bil også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bilen min blir levert på strømmen bilpleie, der den skal detech behandles.

de har også permashine men de ville anbefalle detech når jeg spurte.

 

men forskjellige meninger der tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.