Anbefalte innlegg

Da blir endelig skyline motoren min og 200sx solg, da blir det jo audi fiksing i år like vell da kaskje.

 

får se hvor mye jeg som er igjend etter at jeg har kjøpt værktøy til værkstedet.

 

 

gruble gruble skulle jeg bygge litt motor også da tru,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det berre å komme i gang da.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det berre å komme i gang da.. :D

 

 

vi får se, er jo litt kjedelig og kjøre fra alle veit du :rolleye:

skal i alle fall kjøpe alt av det tekniske som trengs til bilen i alle fall, så nå skal den får håpentlig bli god som gull.

 

Hakke råd til alle delene men muligens toppen, vi får se. Motor bygge koster faen meg mye penger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får se, er jo litt kjedelig og kjøre fra alle veit du :rolleye:

skal i alle fall kjøpe alt av det tekniske som trengs til bilen i alle fall, så nå skal den får håpentlig bli god som gull.

 

Hakke råd til alle delene men muligens toppen, vi får se. Motor bygge koster faen meg mye penger

Hehe.. køyre fra alle? sikkertnoken du ikkje klarar.. ;)

 

Ting kostar pengar, synd dei ikkje veks på tre.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant nokk det, er så sykt mange med 600-1000hk så det er jo helt vilt, men den tregeste blir jeg vell ikke håper jeg.

 

men spørs da når jeg blir ferdig med motoren, da er et vell bare flys som ruler he he he ting tar tid. og tid og penger er det eneste som det er mangel på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.